ambreiaj
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 119
- Membru din: Mar 09-Ian-2007 22:54
- Localitate: Baia Mare
legat de ambreiaj
Daca ambreiajul este hidraulic ma intreb unde se afla vasul cu lichid ? Lichidul este acelasi, cu cel din circuitul hidraulic sau cu cel de frana? Din ce stiu eu circuitul trece si prin caseta de directie, asta inseamna ca are legatura si cu ambreiajul? Intreb, pentru ca in vas pare ca nu am lichid hidraulic mai deloc si am observat ca sunt oarece urme la roata stanga fata, cam pe unde ar trebui sa fie amortizorul. Se prezinta ca niste scursuri. Sambata am programare la Constanta, sunt curios ce poate fi, la telefon mi-au zis ca prin acea zona se afla un racod.
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
ambreiaj
Ambreiajul la C5 foloseste lichid de frana din rezervorul de deasupra pompei de frana, daca privesti la pompa din fata masinii ai sa observi in dreapta jos un furtun care iese din din bazin acela merge la pompa de ambreiaj.
MESERIAS
ambreiaj la podea
Azi am vrut sa pornesc masina si cand am calcat ambreiajul a ramas pedala jos , am ridicat-o cu mana dar la prima atingere se duce jos. Aveti idee ce poate fi?
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
Deschide capota motorului si verifica prima data nivelul lichidului din vasul de deasupra servofranei, daca nu ai completeaza, daca are uita-te la cilindrul receptor care se afla pozitionat pe carterul cutiei de viteza in partea dreapta cum privesti la masina din fata cu capota ridicata, vezi daca acesta are scurgeri de lichid de frana, se vede usor deoarece este in afara cutiei si nu are decat o garnitura de cauciuc de protectie, daca nu se vede curs atunci verifici cursa tijei care iese din cilindrul receptor, daca o misti usor inainte si inapoi atunci ai ramas cel putin fara rulmentulde presiune care s-a desprins de pe furca de debraiere sau fara soarele de la placa de presiune, rulmentul taind soarele si miscandu-se liber fara a-l mai actiona. Daca ai facut toate verificarile de mai sus si sunt toate in regula mai ramane pompa de ambreiaj sau tubulatura de presiune de la pompa la cilindrul receptor. Dar ma indoiesc ca ar fi [/size]pompa deoarece ai fi sesizat imediat scurgerea de lichid de frana cand ai ridicat pedala de ambreiaj de la podea.
MESERIAS
Multumesc mult de informatii . Merg azi la masina si verific. Intradevar era lichidul de frana sub minim ieri si l-am completat, fara vreun efect imediat. Este ciudat cam a "disparut" lichidul de frana!
Are oare vreo legatrura cu frana de mana sau prin acea zona? Zilele trecute am fost la un sercice sa-mi schimbe sufa frna de mana dreapta si pentru ca mai trebuia o piesa m-a lasat fara frana de mana pana vine piesa .
Are oare vreo legatrura cu frana de mana sau prin acea zona? Zilele trecute am fost la un sercice sa-mi schimbe sufa frna de mana dreapta si pentru ca mai trebuia o piesa m-a lasat fara frana de mana pana vine piesa .
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
laurb scrie:Cred ca e dus de tot ambreiajul. Am intrebat de pretul unui kit ambreiaj si m-e zis ca ma costa 690 leii. E corect pretul ? m-am speriat citind pe forum la unii colegi ca ar fi in jur de 2000 lei)
Ma mir ca e asa de ieftin , numai ambreiajul cred

http://www.ingaraj.ro/
http://www.revizie-completa.ro/index.php
http://www.autokarma.ro/detalii_select.php
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
mie imi scartaie pedala cand ridic incet si mai ales cand merg cu aerul conditionat e cam greu de debreiat in asa fel incat sa nu smucesc intre schimbarea treptelor. am schimbat lichidul de frana cu aerisierea aferenta. trebuia sa aerisesc si ambreiajul? oricum cred ca facea si inainte la fel
doar ca de la o vreme a devenit chiar stresant. axul care intra in peretele antifoc e uns dar pe sub masina nu stiu unde as putea umbla...
la un mecanic din bucuresti a zis ca scartaitul ar fi de la o nuca din teflon si ca ambreiajul tine cam sus dar inca e inca foarte ok. La ATS Baneasa au zis ca e un inceput de uzura a ambreiajului pentru ca a observat o vibratie la pleacrea de pe loc numai din ambreiaj. la familia stan ar fi de vina placa de presiune sau ceva de genul asta, ii rog sa ma corecteze daca gresesc.
sa ma pregatesc si eu de un nou ambreiaj? masina are 54.000km si am luat-o la 35.000

la un mecanic din bucuresti a zis ca scartaitul ar fi de la o nuca din teflon si ca ambreiajul tine cam sus dar inca e inca foarte ok. La ATS Baneasa au zis ca e un inceput de uzura a ambreiajului pentru ca a observat o vibratie la pleacrea de pe loc numai din ambreiaj. la familia stan ar fi de vina placa de presiune sau ceva de genul asta, ii rog sa ma corecteze daca gresesc.
sa ma pregatesc si eu de un nou ambreiaj? masina are 54.000km si am luat-o la 35.000
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

La service mi-au zis ca e sticat cilindru si kitul de ambreiaj. Volanta inca nu stiu daca e stricata si vor vedea cei de la service cand vor inlocui cilindru si kitul. Credeti ca e bine sa iau volanta de la inceput ca sa nu vina service-ul cu surpriza ca e stricata si volanta . Diferenta de pret e cam mare: kit +votanta 1860 lei iar separat: kit 690 lei , volanta 2100 lei. Ce probabilitate este sa fie stricata si vonanta? Precizez ca "citronul" are 226000 km.
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
La 226.ooo km chiar daca a mai fost schimbata odata pe la 100.000 in locul tau sa fiu as schimba-o fara sa ma gandesc prea mult daca as fi hotarat sa pastrez masina, din experienta mea de mecanic pot sa-ti spun ca oricat de de fin ai merge cu masina la conditiile de trafic din Romania, o volanta cu masa dubla nu duce mai mult de 150.000 Km indiferent ca masina este Citroen sau alta marca "nemteasca". Cumpara si nu o desigila, vorbesi cu vanzatorul sa o poti returna daca este cazul.
MESERIAS
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo