motorul nu trage suficient

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 26-Feb-2009 00:45

cand aveam diesel, cu motorina de la lukoil fugea cel mai tare. acum de cand m-am trecut pe benzina, am observat ca merge cel mai bine cu gpl de la omv, dar cu benzina tot de la lukoil. toti spun ca e cea mai proasta, dar masina rupe cu ea.

Beemer
pasionat
Mesaje: 367
Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
Localitate: Gherla
Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002

Mesajde Beemer » Joi 26-Feb-2009 16:48


cuba
simpatizant
Mesaje: 76
Membru din: Mie 03-Dec-2008 22:24
Localitate: Tulcea

Mesajde cuba » Mar 16-Feb-2010 01:02

am si eu probleme cu masina si nu imi dau seama ce ar putea fi, cand ajung in 3000 de ture nu mai trage ramane blocat la 3000 de ture, si daca insist cu acceleratia abia trece de 3000, si pe la 3500 iar incepe sa traga, intre 2900 -3500 nu trage, moare deodata de cum ma apropii de 3000 ture, ce sa fie?
C5 HDI 2.0 80kw 2003

Beemer
pasionat
Mesaje: 367
Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
Localitate: Gherla
Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002

Mesajde Beemer » Mar 16-Feb-2010 01:58

cel mai probabil electrovanele

cuba
simpatizant
Mesaje: 76
Membru din: Mie 03-Dec-2008 22:24
Localitate: Tulcea

Mesajde cuba » Mar 16-Feb-2010 11:14

Pai si se pot curata sau se schimba astea ?
C5 HDI 2.0 80kw 2003

Beemer
pasionat
Mesaje: 367
Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
Localitate: Gherla
Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002

Mesajde Beemer » Mar 16-Feb-2010 17:38

nu se curata, se schimba

Never666
just curious
Mesaje: 20
Membru din: Dum 04-Noi-2012 09:37
Localitate: Cluj

Mesajde Never666 » Joi 24-Iul-2014 08:21

Salut,

Intampin si eu exact aceleasi probleme si simptome la motor la ce rezolutie ati ajuns?Ati curatat turbina,egr debitmetru,furtune etc?

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 555
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD

Mesajde james kilowatt » Joi 24-Iul-2014 09:16

@Offtopic. Imi place cum suna titlul topicului asta. Suna ca un adevar fundamental: "un corp tinde sa isi mentina starea de repaus sau de miscare rectilinie si uniforma" ; "intr-un sistem izolat entropia creste" ; "orice lucru are un sfarsit (asta se poate deduce din cea dinainte)" si se incheiema cu "motorul nu trage suficient".
Chiar daca nu poate fi demonstrata, aceasta lema e verificata istoric: pana acum niciun motor nu a tras "suficient" vreodata de la inventarea apei calde. Poate motoarele warp cu dilitiu de pe Enterprise ar putea sa traga "suficient", insa nu-s sigur, ca pana si aia au pierdut liniutele cu borgii plus ca trepideaza cand se apropie de warp 10.

Ontopic
Eu as incepe cu chestiile cele mai simple si mai putin dureroase. O diagnoza electronica, un log de paramentri in mers pentru a incerca sa vad de unde vine problema. Turbina sufla? Boostul si/sau debitul arata cum trebuie? Injectoarele pisa? Cam care-i fuel trimul? Sonda labda ce mai face? etc. Abia dupa as incepe sa repar sau sa schimb piese. Chestia asta de baza e foarte usor de facut, poate fi chiar gratis daca ai un prieten cu o scula de diagnoza si timp de-o bere si de-o tura cu masina (in ordine inversa).

Avatar utilizator
gropitzabogdan
pasionat
Mesaje: 812
Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
2: Citroen C5 2.0 HDi
3: Citroen C4 1.6 HDi

Mesajde gropitzabogdan » Vin 25-Iul-2014 13:26

Si eu am probleme cu puterea masinii si mai ales consumul. Injectoarele sunt bune, turbina schimbata, daca scot mufa de la debitmetru trage mai rau. Motorul parca se forteaza la fiecare accelerare mai brusca si daca am turatia pe la 1500 si apas acceleratia pana la jumate, masina aproape nu are nici o reactie si trebuie sa retrogradez. (Nu e normal , desi nu e recomandat)
Eu banuiesc ca ar fi asa : Turbina- tija nu lucreaza in parametri
Debitmetrul -desi nu da eroare pe test ( parca masina nu are aer)
Intercooler: Am ulei la baza lui destul de mult( nu stiu daca neaparat ar fi cauza)
Filtru de particule

Consumul masini in exterior la mers legal , 50km/h in localitati si 100km/h in afara = 6.5 . Dupa parerea mea e foarte mult la motorul asta. Ma astept la un consum de maxim 5.5 la mersul descris.
Am testat in mai multe orase consumul cu clima permanent On: Alba Iulia ~10-12l/100km
Cluj ~12l/100km
Bucuresti 11-13l/100km
Toate filtrele sunt schimbate la timp.

Un exemplul intalnit des: In afara localitatii in treapta 4 ,~70km/h , pentru o depasire decenta trebuie sa ii dau a 3-a , pe cand la un C4 1.6hdi 110Cp exact in acealeasi conditii (4,~70/km/h) masina mananca asfaltul, pe langa a mea.

In concluzie: Nu stiu cu ce sa incep, avand in vedere ca toate costa un sac de bani si mecanici buni , mai rar.

calorifer4
pasionat
Mesaje: 371
Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
Localitate: Focsani

Mesajde calorifer4 » Dum 27-Iul-2014 12:01

verifica electrovalvele (cele din stanga sus )sa nu prezinte scapari de vacum pe traseul furtunaselor, verifica furtunele de aer dintre turbina-intercooler-admisie (daca nu se intareste cel de sus cand accelerezi posibil capsula vacum de pe turbina sa fie intepata si pierde vacum sau intercooler si furtun fisurat)... bdw sa dai un ochi si pe distributie posibil sa fie sarita 1 dinte :cry:

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 27-Iul-2014 12:51

Gropita, dar turbina o simti ca intra?
Exact asa se comporta a mea.
Eu o testam in felul urmaor:
drum liber, in afara localitatii, opream masina pe loc, apoi treapta I un pic, apoi a II-a, pedala la fund si ochii in turometru.
Pe episodul de accelerare, ar trebui sa simti o diferenta uriasa de accelerare, acolo unde intra turbina. Asta este si scopul pentru care fac testul asta in treapta a II-a.
Daca facand asta constati ca se duce in turatie destul de uniform pana cand motorul nu mai poate urca, e clar ca nu functioneaza ceva la turbina sau ceva care intervine in comanda ei.
La mine a fost un simplu furtunas de 1 leu.

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 799
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Dum 27-Iul-2014 15:20

Stiu ca este putin "off topic" intrebarea mea dar totusi, A observat cineva o diferenta la accelerare atunci cand pedala este apasata la maxim si acel comutator de pe ea este actionat? Eu niciodata nu am observat vre-o diferenta de accelarare sau turare.

Avatar utilizator
gropitzabogdan
pasionat
Mesaje: 812
Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
2: Citroen C5 2.0 HDi
3: Citroen C4 1.6 HDi

Mesajde gropitzabogdan » Dum 27-Iul-2014 20:49

La ce sa ma uit mai exact?La cate sunt pe motor ,nu mai stiu la ce sa ma uit. In schimb am observat urmatoarele
1.
Imagine
2.
Imagine
3.In debitmetru intra 5 fire, dar cel verde ce rol are ca el nu merge nici unde.
Imagine
4.
Imagine
5.Intercoolerul cred ca e fisurat ca are ulei la baza.(Pata mare pe scut)

6. Test acceleratie. OBS! Turatia oscileaza la relanti.
https://www.youtube.com/watch?v=BhKcfMS ... e=youtu.be

mec
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Mar 29-Oct-2013 22:23
Localitate: Arad

Mesajde mec » Dum 27-Iul-2014 23:28

Debitmetrul.nu da eroare pe test si creste consumul,eu asa am avut la masina.

Avatar utilizator
gropitzabogdan
pasionat
Mesaje: 812
Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
2: Citroen C5 2.0 HDi
3: Citroen C4 1.6 HDi

Mesajde gropitzabogdan » Lun 28-Iul-2014 00:17

Dupa ce ai cumparat altul cum se comporta masina? Se simte o imbunatatire la putere ? Dar consumul cum era inainte/dupa? :roll:


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo