trepidatii puternice
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 80
- Membru din: Vin 16-Feb-2007 10:32
- Localitate: oradea
trepidatii
Salut,trepidatiile descrise sunt de la planetare mai exact din tripoda lor, am avut recent cazuri si la C3, si la C5II 2.0 hdi sunt aceleasi cu C5I 2.2HDi.
salut. esti sigur ca din tripode?
eu am schimbat un cap de planetara pe stanga ca facea zgomot mai ales cand masina urca si cobora in mers din suspensii. sa fie de la capul de planetara de la roata? sau e vb de capatul de la cutie.
cat despre rulmentul de la planetara lunga eu l-am inlocuit. avea carcasa exeterioara crapata. dar nu au disparut vibratiile.
ai inlocuit planetarele cu totul sau care a fost solutia?
eu am schimbat un cap de planetara pe stanga ca facea zgomot mai ales cand masina urca si cobora in mers din suspensii. sa fie de la capul de planetara de la roata? sau e vb de capatul de la cutie.
cat despre rulmentul de la planetara lunga eu l-am inlocuit. avea carcasa exeterioara crapata. dar nu au disparut vibratiile.
ai inlocuit planetarele cu totul sau care a fost solutia?
-
- simpatizant
- Mesaje: 80
- Membru din: Vin 16-Feb-2007 10:32
- Localitate: oradea
trepidatii
Daca este acel fenomen descris cu vibratii in toata masina si nu din directie sau sesizabil in volan,fara jocuri ,discuri de frana OK, atunci sunt planetarele,scoate arcul din tripoda dreapta si pune un arc mai slab in stanga, in prima faza si vei vedea diferenta vibratiile au o amploare mai mica atunci este clar planetara.Atentie la cele aftermarket recomand de origine.
P.S. rulmentul intermadiar se simte jocul sau scurgeri ulei la simering.
P.S. rulmentul intermadiar se simte jocul sau scurgeri ulei la simering.
multumesc pentru info. am schimbat cam tot ce se putea la masina asta. disc ambreiaj, rulment presiune, volanta, placa de presiune, discuri de frana, etc. am schimbat in acelasi timp si capul de planetara de pe stanga. acum masina parca se impiedica cand virezi la maxim. parca are rotile patrate (nu stiu cum sa zic). rotile sunt noi ........
am sa incerc sa dau din nou jos planetarele. stii cumva daca se potrivesc de pe C5 I? este unul care se dezmembreaza si macar sa le schimb sa vad ce se intampla. si inca ceva: cat ar costa o planetara noua?
am sa incerc sa dau din nou jos planetarele. stii cumva daca se potrivesc de pe C5 I? este unul care se dezmembreaza si macar sa le schimb sa vad ce se intampla. si inca ceva: cat ar costa o planetara noua?
-
- pasionat
- Mesaje: 507
- Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
- Localitate: Cluj Napoca
o planetara noua e destul de scumpa peste 700-800 RON dar se gasesc second destul de bune
http://www.elipsemedia.com/ - webdesign
si acum intrebare: merita sa incerc cele after market? din cate imi dau seama sunt reconditionate din mom ce imi cer la schimb si pretul e asa de mic. a incerc vreun coleg cu asa ceva?
sincer decat sa pun second (de pe o alta masina) despre care nu stiu nimic mai bine astea. cred ca au si garantie ca altfel nu le-ar putea vinde.
sincer decat sa pun second (de pe o alta masina) despre care nu stiu nimic mai bine astea. cred ca au si garantie ca altfel nu le-ar putea vinde.
-
- pasionat
- Mesaje: 507
- Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
- Localitate: Cluj Napoca
romi, planetara e planetara daca bilele se simt bine in ele vburdufurile nu sunt puscate si sa iasa vaselina din ele sau si dintii de pe ele sunt ok, e ca si cum ai lua una reconditionata, o planetara cand se duce in general se duce la incheietura sau dintareala.
Ele duc sute de mii de km fara sa trebuiasca sa le schimbi, eu spre exemplu la a mea, mi-a si iesit din cutie la un moment dat din cauza unui mecanic de "prima clasa" care mi-a schimbat pivotul si a uitat sa-l securizeze si m-am trezit in miez de viraj ca roata pleaca de sub masina. am pus tot la loc si merge si acum (dupa 2 ani) perfect.
Ca si concluzie, planetarele nu sunt chestii de 2 lei, in general sunt facute sa tina.
Pe langa toate astea eu sincer decat sa iau una noua si mai ales Aftermarket prefer sa iau de la dezmembrari pt ca stiu ca e pe original, ce e facut pe original si in special ce e facut pe original pt alte tari gen Franta, Nemtia chiar daca e second te va tine de 5 ori mai mult decat una noua aftermarket.
Ele duc sute de mii de km fara sa trebuiasca sa le schimbi, eu spre exemplu la a mea, mi-a si iesit din cutie la un moment dat din cauza unui mecanic de "prima clasa" care mi-a schimbat pivotul si a uitat sa-l securizeze si m-am trezit in miez de viraj ca roata pleaca de sub masina. am pus tot la loc si merge si acum (dupa 2 ani) perfect.
Ca si concluzie, planetarele nu sunt chestii de 2 lei, in general sunt facute sa tina.
Pe langa toate astea eu sincer decat sa iau una noua si mai ales Aftermarket prefer sa iau de la dezmembrari pt ca stiu ca e pe original, ce e facut pe original si in special ce e facut pe original pt alte tari gen Franta, Nemtia chiar daca e second te va tine de 5 ori mai mult decat una noua aftermarket.
http://www.elipsemedia.com/ - webdesign
-
- pasionat
- Mesaje: 507
- Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
- Localitate: Cluj Napoca
ahh si cele reconditionate in general sunt strunjite, curatate si rectificati dintii si eventual umplut sub burduf cu vaselina NIMIC mai mult asa ca tot acolo esti
http://www.elipsemedia.com/ - webdesign
-
- pasionat
- Mesaje: 507
- Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
- Localitate: Cluj Napoca
diferenta la pret in schimb e ENORMA, eu ieri am cumparat 2 planetare pentru cutie manuala 2.0 HDI 200 RON bucata si dupa negocieri am iesit si mai putin, dar am cumparat mai multe piese, deci pe la 200 RON sa te astepti sa dai pe una din dezmembrari
http://www.elipsemedia.com/ - webdesign
am hotarat sa schimb planetara de pe stanga cu una reconditionata (am garantie 1 an la ea) deocamdata. in ianuarie am schimbat la planetara asta capul dinspre roata si de atunci au aparut problemele. la inceput nu le-am sesizat pentru ca viteza cu care am rulat era mica (zapezi mari). cand s-a incalzit si am iesit la drum ............ probleme. o sa schimb saptamana viitoare planetara si fac proba. ma gandesc ca nu sunt duse amandoua. si inca ceva: nu am gasit planetare second. as fi incercat sa le schimb sa vad ce se intampla ca sa nu arunc banii pe fereastra... daca stiti pe undeva doua planetare pentru probe dati-mi si mie de stire.
eu am schimbat planetara, rulmenti, bucse, imbunatatit conditia motorului, dar la 90 tot intra in vibratii foarte putin. in cele din urma am constatat ca vibratiile sunt din volanta pe care n-am schimbat-o odata cu kitul ambreiaj, asa ca in cele din urma asta a rezolvat la mine problema. multumiri tuturor,dar in special lui dj01fad si sprijinului tehnic acordat de citronel.
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo