Valori indicate de comp. de bord:
Afara: 6,4 ... 6,6 max
In oras de la 9.3 in sus .. depinde de zi .. si de dispozitia mea..

La 1000 KM (350 afara 650 oras).. media a fost 8.4
Mult, putin ..?!
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
olimpiuserban scrie:ieri am avut o surpriza ... am facut testul cu plinul ...si dupa 200 de KM DOAR in oras au intrat inapoi EXACT 14 litri ... deci consum 7 %insa comp. de bord .. pe care l-am resetat tot atunci .. imi arata 8.2
inteleg ca e o diferenta .. insa chiar asa mare ..?!
Beemer scrie:din ce am vazut pana acuma s-a tot insistat pe problema de greutate a masinii si alte chestii care sunt oarecum pe langa faptul in sine...toata problema de consum vine din stilul de condus si cu asta basta...pentru ca automat daca o calci peste 2000 de ture (unde zic eu ca ii place cel mai mult masinii) o sa vezi ca sare consumul instant peste 13l la suta asa ca daca vreti sa mergeti la consum eu va sugerez sa mergeti cu masina cat mai constant fara prea multe accelerari si subturata (turata pana in 1500 de ture max) si atunci o sa vedeti ca va indica si consumuri medii de 6-7 l\100, insa in acest regim o sa schimbati tampoanele la motor si cutie mai repede decat cauciucurile
bafta
sorin_mlsv scrie:C5 II 136 ...6.2-6,4 afara ,si 7,7 oras....( in viena iarna) Cred ca in rom. este indicat, schimbarea filtrului de aer mai des.
mbc scrie:scazi relanti-ul, cresc vibratiile la motor, cresc vibratiile in interiorul masinii, viata motorului scade, trebuie sa apesi mai tare pedala la pornirea de pe loc, in cazul in care ai pornit ac-ul la relanti o sa vibreze si mai accentuat. nu crezi ca daca era sanatos pentru masina relantiul de 500 era un buton / comutator / optiune in computer sa scada fata de standard (900)?
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori