Pagina 1 din 1
piese de schimb
Scris: Sâm 07-Mar-2009 20:39
de antretinatorul
De unde pot cumpara diverse accesorii pentru C5 .Stiti vreo adresa, mail.nr. de telefon.
Accesorii
Scris: Dum 08-Mar-2009 11:42
de laci_troen
Salut, contacteaza-ma pe
lc-autocit@rdslink.ro cu necesarul,pt orice accesorii si piese de origine.
Cu stima Vasile
Scris: Dum 08-Mar-2009 13:44
de mesersmith
caut un filtru de polen cu capacul de plastic inclus, pt ca de ceva vreme, nu mai gasesc decat fara capac si iese aerul aiurea...
din pacate nu am pastrat niciun filtru veki de la care sa desprind acel capac...
filtru polen
Scris: Lun 09-Mar-2009 08:07
de laci_troen
salut ,se pare ca nu pui filtru ce se potriveste,pot sa-ti trimit si acel capac sau filtru nou la 82.51 ron.
piese de schimb
Scris: Mar 10-Mar-2009 09:06
de cornelioan
La pretul asta este filtru cu carbune sau chior?
filtru polen
Scris: Mie 11-Mar-2009 07:35
de laci_troen
Este un filtru fara carbon,cu carbon este 104.30 ron.cel fara nu este chior ci este un filtru care rezista 20000 km in conditii de Romania am folosit cateva zeci.
Scris: Mie 11-Mar-2009 08:42
de bogdan78
Filtrul fara carbon este foarte bun, pentru orice particula solida chiar foarte mica. dar filtrul cu carbon, neutralizeaza printr-o reactie chimica, compusi volatili din evacuarea esapamentului, existenti in aer de la toti participantii in trafic.
Nu cred ca este sesizabila in habitaclu diferenta, dar exista teorii cum ca acei compusi sunt cancerigeni, in oras eu zic ca este necesar.
Scris: Joi 25-Iun-2009 20:54
de darian
Am filtru de carbon si daca merg in spatele unei rabe tot a fum miroase in habitaclu. Si apoi, vara merg mai mult cu geamul deschis deci ce rost mai are "carbonul" in toata povestea. Mi e mi se pare un moft.
Scris: Joi 25-Iun-2009 21:02
de mesersmith
sa le ia dracu de filtre ca incep sa miroase dupa cateva mii de km...
Scris: Vin 26-Iun-2009 22:06
de aurelian21
eu am ajuns sa tiuie clima din cauza filtrelor ... nu puteam numai pe treapta maxima sau sub cea medie sa merg cu ea pt ca era f f f enervanta, dupa revizie si-a revenit si nu mai are probleme ... adevarul este ca umblu f mult cu masinuta pe drumuri "neconventionale" pt asta am si casco pe ea, mai schimb una alta ce mai lovesc ... cu tot cu garda ridicata a trebuit sa schimb scutul pt ca am dat cu ea de pamant

. parerea mea este ca filtrele ar trebui sa le schimbam mai repede de 20.000 km pt ca nu prea fac fata