Pagina 1 din 1
FAP la C 5 hdi
Scris: Dum 05-Apr-2009 21:52
de danutz
Stie cineva exact daca C5 2.0 HDI, 110 cp, model 2003, are FAP?Care e diferenta (criteriul) ce le deosebeste pe cele cu fap de cele fara?
Scris: Lun 06-Apr-2009 06:29
de PEDROS69
Te poti uita in cartea de identitate a masinii si la numarul de omologare ultimele caractere trebuie sa fie X3 sau X4 recte Euro 3 sau 4, daca ai X3 garantat nu ai Fap, daca ai X4 sui masina pe un elevator sau o pui pe un canal si te uiti pe traseul de evacuare daca ai FAP chiar in dreptul manetei de viteza ai sa vezi o chestie cilindrica lunga de vreo 50cm care seamana cu o toba de esapament in ea trebuie sa intre 2 conducte metalice care vin de la motor e astai FAP...Succes
FAP la C 5 hdi
Scris: Lun 06-Apr-2009 09:14
de cornelioan
Roaga-te sa nu ai FAP. Intr-adevar, iti ies numai floricele pe teava de esapament daca FAP-ul exista, dar si o gramada de bani din buzunar atunci cand vine vorba de intretinerea lui.Asa cum s-a mai spus, ca sa vezi daca el exista sau nu, urci masina pe cric, elevator, rampa sau canal si in fata rotii din stanga spate vei observa prezenta sau absenta unui mic rezervor mascat cu un scut din aluminiu.
Scris: Lun 06-Apr-2009 11:40
de C i t r o n e l
Pune seria VIN si vei afla daca ai FAP sau nu.
Referitor la mitul ca iti rupe buzunarul intretinerea FAP-ului:
- 3L Eolys 176 costa ~120-150 Euro, eu consider ca nu e un pret foarte mare avand in vederea ca faci cu 3l ~120.000km.
- daca ajungi sa inlocuiesti FAP-ul costul este ~450E-850E depinde de model, dar pana acolo e cale lunga deoarece mai merge curatat si costul curatarii este ~50E.
FAP la C 5 hdi
Scris: Lun 06-Apr-2009 13:09
de cornelioan
De ce 3 si nu 5? Atati litri are rezervorul de Eolys,si cine garanteaza ca faci 120 000km cu 3L?
Scris: Lun 06-Apr-2009 13:27
de C i t r o n e l
5l este ptr Eolys DXP 42, este prima generatie de FAP si te tine ~80.000km
Scris: Mar 07-Apr-2009 20:33
de gropitzabogdan
eu am 2.0 110 HDi si am fap /2001 ;)
Scris: Mar 07-Apr-2009 21:03
de danutz
Inseamna ca atunci cand simteam ca nu mai trage masina era din cauza fap-ului?Ma necajit destul de mult o vreme, dar si-a revenit dupa un timp;efectiv nu se mai tura(greu urca pana la 3000rpm,iar de la 3000 in sus se simtea cum zvacneste din nou,iar un meserias voia sa-mi bage pe gat un regulator de presiune de la pompa de inalta presiune,asa ca luam o mare teapa pentru o suma maricica).Oricum, cu prima ocazie o voi verifica, dar totusi sper sa fie fara fap, desi ma indoiesc,pt ca nu scoate un gram de fum,indiferent de turatie.In caz de nevoie,stiti careva un meserias care mi-l poate curata?pt ca la "Citroen" totul se schimba,numai sa-ti ia banii.Merci tuturor!