Pagina 1 din 2
Engine oil pressure low
Scris: Joi 23-Apr-2009 10:45
de viorelovidiu
am pornit masina si mi-a aparut mesajul Engine oil pressure low si s-a aprins martorul STOP. nu puteam sa las masina acolo asa ca am mers vreo 5 km pana la locul de munca si am parcat-o. cand sa cobor din masina vad dara de ulei in urma mea si balta de ulei sub motor.
Ridic capota si vad ca prin inauntru e stropit cu ulei si scutul e plin de ulei si am vazut ca e un furtun de plastic ca cel care izoleaza cablurile prin motor iesit dar nu stiu daca are vreo legatura pentru ca prea uscat pe dinauntru
Aveti vreo idee ce poate fi?

Scris: Joi 23-Apr-2009 14:43
de viorelovidiu
am pus 3 litri ulei si am reusit sa las masina la service Champion , am stat pe langa masina si verdictul este ca sonda de presiune ulei este dusa... Maine se va inlocui sonda si va avea parte de o revizie completa.
Este posibil ca astfel de probleme sa apara din cauza ca masina a stat mai mult de jumate de an in parcare si a fost f putin folosita, pana si bateria a fost inlocuita din cauza asta.
Scris: Joi 23-Apr-2009 15:03
de mesersmith
pai sonda o fi defecta, dar uleiul pe unde curgea?... era sparta sonda?
Scris: Joi 23-Apr-2009 15:24
de viorelovidiu
mesersmith scrie:pai sonda o fi defecta, dar uleiul pe unde curgea?... era sparta sonda?
in locul unde intra un contact sau mufa ce o fi in partea de jos a sondei se prelingea pe acolo ulei. cand stationam nu curgea, cand mergeam lasa o dara aproape continua de ulei.
Mai vad maine ce se intampla. Taximetristu cu care m-am intors zicea ca e posibil sa se fi oxidat segmentii si sa verific presiunea de ulei si vom sti exact ce are masina.
Scris: Joi 23-Apr-2009 15:40
de abarth_mcm
cum sa se oxideze segmentii?

la o masina asa noua e imposibil..nu se oxideaza ei la o masina de zeci de ani care nu mai circula..Nu are nimic daca o masina nu circula mult timp..(la motor ma refer)
A..sau poate taximetristul iti zicea ca din pricina faptului ca ai mers fara ulei sa fi oxidat segmentii?Mai degraba ti se caleaza motorul!! Fii mai explicit te rog...adica la ce se refera el cand iti zicea ca oxideaza segmentii..
5 km sa fi mers fara ulei nu e chiar grozav..nu se auzea nici un zgomot dubios?e bine ca nu ti s-a calat motorul...
posibil sa iti fi curs pe la sonda. E si normal ca atunci cand masina stationeaza sa nu curga..iar cand o pornesti sa curga..pompa de ulei are un debit f mare sa stii

Totusi verifica daca pe acolo ai pierdut uleiul si daca l-ai pierdut din pricina sondei..e cam suspect...dar totule posibil
Mai e o chestie..la motoarele uzate(nu cred ca e cazul tau) se face o presiune in baie f puternica a.i. va arunca uleiul pe unde prinde.(la bx am vz ca e chiar un dop pt vapori de ulei care probabil sare daca presiunea e enorma)
Sper sa rezolvi cat mai repde problema si sa fi pierdut uleiul pe la sonda

Engine oil pressure low
Scris: Joi 23-Apr-2009 16:34
de toro
Pai daca sonda ar fii dusa , normal ar fii sa-ti indice la bord .Iar cu presiunea e cu dus-intors. Ar fii aruncat ulei pe la joja . Un caz asemanator cu pierdere rapida de ulei- Semeringul de la vibrochen a cedat si in cativa zeci de metri, motorul a ramas fara ulei. Treaba cu segmentii oxidati???-e haz de necaz :lol: E doar o parere de a mea - doctorul mecanic este cel ce da verdictul si pune parafa
Re: Engine oil pressure low
Scris: Joi 23-Apr-2009 17:48
de viorelovidiu
toro scrie:Pai daca sonda ar fii dusa , normal ar fii sa-ti indice la bord .Iar cu presiunea e cu dus-intors. Ar fii aruncat ulei pe la joja . Un caz asemanator cu pierdere rapida de ulei- Semeringul de la vibrochen a cedat si in cativa zeci de metri, motorul a ramas fara ulei. Treaba cu segmentii oxidati???-e haz de necaz

E doar o parere de a mea - doctorul mecanic este cel ce da verdictul si pune parafa
mecanicul a zis ca este din cauza pompei de presiune ulei care o inlocuieste maine.
nu ma pricep deloc la masini, totusi lasa o dara consistenta in urma...
daca maine nu se rezolva renunt la aceasta masina
abbart, masina nu avea nici un zgomot suspect, mergea ca si cum nu s-ar intamplat nimic cu exceptia mesajelor de eroare printre care si check engine oil level.
Scris: Joi 23-Apr-2009 17:51
de nicum
Nu are cum sa piarda ulei din cauza pompei de ulei. Undeva e o ne-etansare, care nu va fi rezolvata de schimbarea pompei (intreaba inainte cit costa sa nu ai surprize).
Scris: Joi 23-Apr-2009 18:25
de MARIAN
mecanicul a zis ca este din cauza pompei de presiune ulei care o inlocuieste maine.
PĂŁi, hai sĂŁ ne lĂŁmurim puĂžin:
-prima datã ai fost avertizat cã ai presiune scãzutã În sistemul de ungere ceea ce este normal În situaÞia În care mai târziu ne spui cã ai pierderi.
-ai zis cã mecanicul a constatat cã pierderile provin de la sonda de presiune. Pânã aici nimic spectaculos ºi anormal (din punctul meu de vedere), se Înlocuieºte componenta ºi se completeazã cu ulei.
Ăntrebarea mea este: ce are cu pompa de ulei Âşi cum a constatat cĂŁ e defectĂŁ?
PS: când se mai aprinde martorul STOP, Încearcã sã te opreºti cã nu l-au pus de proºti ãia acolo.

Engine oil pressure low
Scris: Joi 23-Apr-2009 18:25
de toro
Nu ai lovit baia de ulei ? Ai scut protector ? Vezi sa nu iei <teapa> Pai ba e sonda ..ba e pompa. Urca pe o rampa.. canal ...complecteaza cu ulei (indiferent ce ulei de motor _se face schimbul dupa rep. ) si dupa ce ai pornit motorul.. da cu ochii in zona care pierde. Sunt de aceiasi parere cu colegii-NU poate fii de la pompa!
Scris: Joi 23-Apr-2009 19:04
de viorelovidiu
nicum scrie:Nu are cum sa piarda ulei din cauza pompei de ulei. Undeva e o ne-etansare, care nu va fi rezolvata de schimbarea pompei (intreaba inainte cit costa sa nu ai surprize).
Nu am atins cu burta masinii si nici nu merg sportiv. Nu platesc nimic la masina asta, am achitat un avans dar nu mai dau nimic pana masina nu e impecabila din punct de vedere general si revizia facuta complet verificat toate instalatiile si teste pe lexia...
Scris: Joi 23-Apr-2009 19:44
de viorelovidiu
Ăntrebarea mea este: ce are cu pompa de ulei Âşi cum a constatat cĂŁ e defectĂŁ?
au dat cu spray de contact la pompa respectiva si au pornit masina din nou si in acel moment aud: "cica sonda scuipa uleiul" si "sonda trebuie schimbata" acum nu stiu in ce consta schimbarea ei
PS: când se mai aprinde martorul STOP, Încearcã sã te opreºti cã nu l-au pus de proºti ãia acolo.

iti dai seama ca nu am mers de placere, am turnat 2 litri prima oara in motor si am plecat spre service si pe drum am mai completat cu un litru cand nivelul de ulei era aproape de minim. oricum am mers tremurand de frica pana la service numarand in jos kilometrii pana la destinatie dupa gps
sincer sunt afon total la masini...
Re: Engine oil pressure low
Scris: Joi 23-Apr-2009 19:49
de viorelovidiu
toro scrie:Nu ai lovit baia de ulei ? Ai scut protector ? Vezi sa nu iei <teapa> Pai ba e sonda ..ba e pompa. Urca pe o rampa.. canal ...complecteaza cu ulei (indiferent ce ulei de motor _se face schimbul dupa rep. ) si dupa ce ai pornit motorul.. da cu ochii in zona care pierde. Sunt de aceiasi parere cu colegii-NU poate fii de la pompa!
sigur nu am lovit, totusi ar fi trebuit sa aud ceva, scutul era intreg
stai putin, cred ca m-am zapacit din cauza ca sunt afon. m-am gandit bine si e
sonda de presiune ulei - asta trebuie schimbata!
mii de scuze.. sunt inca stresat si inca socat de eveniment, unde mai pui ca m-am indragostit rau de tot de masina asta:(
Scris: Joi 23-Apr-2009 20:53
de mbc
eu am stricat (nu stiu daca partial sau in intregime) un motor pentru rulatul fara ulei, deci eu zic sa respecti acel "stop" de pe bord.
"nu puteam sa o las acolo" - sa fim seriosi... decat sa dai 1000 de euro pe alt motor, mai bine o lasi acolo si vii cu platforma.
Scris: Joi 23-Apr-2009 20:55
de viorelovidiu
mbc scrie:eu am stricat (nu stiu daca partial sau in intregime) un motor pentru rulatul fara ulei, deci eu zic sa respecti acel "stop" de pe bord.
"nu puteam sa o las acolo" - sa fim seriosi... decat sa dai 1000 de euro pe alt motor, mai bine o lasi acolo si vii cu platforma.
sunt de acord cu tine. tocmai de asta am verificat mereu joja sa nu fie sub minim pana am ajuns acolo