Pagina 1 din 1
apa in motor
Scris: Dum 12-Iul-2009 19:33
de PEDROS69
Potopul de sambata m-a prins in trafic in Constanta unde a plouat ca pe vremea lui Noe, mergand de la City Mol spre delfinariu C5 m-a lasat cand mai aveam vreo 6 m si treceam raul care se formase pe str. Soveja cand un neam prost de sofer de autobuz din Constanta a accelerat facand un val ce a trecut peste parbriz, moment in care motorul s-a oprit . Am scos masina din apa si am desfacut prima data filtrul de aer unde era vreo 10 l de apa, deja vadeam factura de vreo 4000 eur de la Ats, dar se pare c5 este mai bine facut decat am crezut eu, dupa ce am scos toata apa de peste tot, am demontat toate injectoarele si am apus alta baterie, miracol a pornit la prima cheie. trebuie sa recunosc ca am vazut cateva biele indoite pe la un Mercedes si un passat. Deci toata stima pentru 2.0 hdi de pe C5. Daca intereseaza pe cineva odiseea indepartarii apei din motor sa posteze aici si o sa va raspund cu placere.La multi Km fara reparatii.
Scris: Dum 12-Iul-2009 20:15
de mbc
totusi, cat este de normal sa iti intre apa unde nu trebuie de la o stropitura. mie nu mi se pare normal.
Scris: Dum 12-Iul-2009 22:16
de dj01fad
in momentul in care apa depaseste nivelul capotei, 100% va intra apa in motor pe gura pe care trage aer motorul, este chiar inevitabil;... am patit si eu la cx, dar mie mi-a suflat garnitura de chiuloasa afara de la soc, si altceva nimic (aveam si ceva viteza, cam 50 sa zic);
Scris: Lun 13-Iul-2009 06:02
de jgr1001
Am auzit si eu patanii cu intrat apa la motor. Pe mine m-a prins la Cx un val pana peste parbriz dar am avut noroc si nu a intrat nimic in motor. Altii nu au fost asa norocosi.
Am fost si eu pe vremea potopului la constanta; am reusit sa evit toate valurile; cei drept, ieri am gasit apa in portbagaj

Scris: Mar 14-Iul-2009 07:04
de PEDROS69
Ieri am luat toata masina la curatat mufele cu spray de contacte, am curatat si prin interior, si apoi am ascultat mai atent motorul, se pare ca a fost totusi cumva afectat volanta cu masa dubla deoarece scoate niste fasaituri in mers la relanti pe loc cu toate ca motorul merge rotund, am demontat cureaua de accesorii deoarece suspectat bratul intinzator de gripare dar nu era de acolo totul era in regula, fasaiturile nu disparusera.
Apoi cand opresc motorul se aude un zgomot metalic estompat si foarte scurt, stie cineva dac volanta asta intra in garantie? daca nu merg pana crapa ca nu am ce-i face asttept pareri.
Scris: Mar 14-Iul-2009 21:24
de dj01fad
poate sa fie si de la pompa de apa, am patit ceva asemanator la o xsara; ambreiajul nu fasaie in relantiu, volanta la fel, poate doar vreun rulment de la cutie.... intr-adevar, volanta poate scoate diferite zgomote la oprire, dar nu face nicicum in relantiu; daca totusi suspenctezi ca zgomotul este din dreptul cutiei de viteze, sau zona carcasei ambreiajului, incearca sa o asculti pe dedesupt, poate iti dai semama mai clar ce si cum. logic si normal, de la putina apa, nu ar avea ce sa fi patit volanta; este oare posibil sa fi facut dinainte si sa nu fi observat?
cati km are masina?
Scris: Mar 14-Iul-2009 21:32
de mesersmith
poate doar daca folosisei ambreiajul in exces si se incinsese si in felul asta sa se fi deformat micrometric...desi ma indoiesc....
oricum, nu ai ce face, asteapta-l sa pice...
Scris: Mie 15-Iul-2009 08:08
de PEDROS69
totusi cred ca este de la volanta deoarece dupa ce am dat apa afara de prin filtre si tubulaturile itercoolerului am ridicat masina pe cric am bagat viteza a6-a si am invartit de roata ca sa ma asigur ca nu am dop de apa in capul pistoanelor, ceva stropi de apa tot a avut ca opunea ceva rezistenta la invartire exceptand rezistenta generata de compresia motorului dar totusi se invartea, si apa aintrat cred pe langa pargia de debraiere are un manson de cauciuc dar nu este etans.
Scris: Mie 15-Iul-2009 09:59
de khan
volanta cu masa dubla si cu mecanisme in ea poate face zgomot daca e zapacita. citi km are masina? in mod normal nu are legatura cu apa problema asta, dar probabil ca acum ai fost mai atent si ai auzit zgomotul. daca e in garantie ar trebui sa o schimbe fara discutie
Scris: Mie 15-Iul-2009 20:52
de PEDROS69
masina are 14.000km si atunci abia plecasem de la Carefour dupa ce masina a stationat vreo 3 ore, abia facusem vreo 4km si aia pe o ploaie torentiala numai cu a 2-a si a 3-a deci ambreiajul si motorul consider ca erau reci.Zgomotul la oprirea motorului este ca un zornait metalic totusi estompat si de scutra durata, altfel la schimarea vitezelor si la plecarea de pe loc nu se intampla nimic anormal.