Nelamuriri

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

cornelioan
pasionat
Mesaje: 317
Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
Localitate: bucuresti

Nelamuriri

Mesajde cornelioan » Mie 22-Iul-2009 16:05

Va salut. Am si eu cateva nelamuriri, carora sper sa le gasesc raspunsul aici. 1. de ce s-a introdus la motoarele HDI fulia din doua bucati cu cauciuc intre ele? si 2. ce este aceea o volanta cu masa dubla si care este rolul ei?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 22-Iul-2009 21:16

1 pentru ca crapa mai repede si trebuie schimbata mai des si 2 din acelasi motiv, dar pentru asta valeo face deja un kit de ambreiaj cu volanta cu masa dubla dar care nu contine si mecanismele de amortizare, ele revenind in discul de ambreiaj. pretul kit-ului intreg e mai mic decit al volantei originale simple

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 22-Iul-2009 22:23

mda... asta e raspunsul, dar din pacate lista poate continua asupra "inovatiilor" aduse la trotinetele astea noi; lucrurile astea sunt introduse la majoritatea masinilor "moderne", nu numai la citroen; :lol:
cum vad eu lucrurile: pe vremuri, exista lant de distributie sau pinioane care tineau... chiar si toata viata masinii; apoi, s-a introdus cureaua de distributie, care trebuia schimbata odata la nushcati km; apoi, s-a preferat schimbarea rolelor odata cu cureaua pt ca s-a considerat ca o rola nu poate tine 3 curele ca inainte; apoi, s-a introdus si schimbul pompei de apa odata cu cureaua de distributie, si situatia s-a complicat, pt ca masinile au deja minim 2 role/galeti; apoi, s-a introdus si schimbarea fuliei centrale; apoi... inventia cu volantele cu masa dubla, etc; ma intreb eu oare... unde se va ajunge? pana la urma vom schimba si pistoanele odata cu curelele, sau... de ce nu motorul cu totul??? :lol:
stiu ca sunt putin offtopic, dar nu ma pot abtine...

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Joi 23-Iul-2009 08:10

Probabil ca mai usor si profitabil ptr producator ar fi sa schimbi tot motorul la xx.000km in loc de 2 curele 3 role si o pompa de apa, dar problema la care lucreaza intens acum fabricantul este modul de livrarea al motorului deoarece nu prea incape in cosul de la magazin cand vine omul sa-l cumpere.

Problema asta cred ca este rezolvata la masinile cu motor electric; in schimb au deocamdata mici probleme cu acumulatorii... :lol: :lol: :lol:

cornelioan
pasionat
Mesaje: 317
Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
Localitate: bucuresti

Nelamuriri

Mesajde cornelioan » Dum 26-Iul-2009 21:23

Multumesc mult. Dupa cum vad, trebile astea tin si de marketing. Inainte de C5 aveam un Pejo 405, la care exceptand puntea spate,nu prea te enervau alte chestii.Astea noi te cam baga in service fara sa vrei la un anumit numar de km

cornelioan
pasionat
Mesaje: 317
Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
Localitate: bucuresti

Nelamuriri

Mesajde cornelioan » Dum 26-Iul-2009 21:31

Stiti,ma gandeam, vis-a-vis de masinile cu motor electric. Un material care ar avea capacitatea sa transforme direct energia termica in energie electrica,ar scoate total din impas constructia acestui gen de vehicule.

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 26-Iul-2009 21:42

he he...daca ar fi atat de simplu...
si apoi, energia termica din ce ai obtine-o?...
tot cu benzina?...

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 26-Iul-2009 22:34

solutii si tehnologie exista pentru a se produce motoare sa zicem sau turisme cu randament mult mai mare; singura problema este ca deocamdata exista petrol...

cornelioan
pasionat
Mesaje: 317
Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
Localitate: bucuresti

Nelamuriri

Mesajde cornelioan » Lun 27-Iul-2009 09:10

Nu cu benzina, ma gandeam la atomi.Ei, dar sunt altii mult mai capabili sa se gandeasca la astfel de probleme. De fapt noi incepusem sa discutam despre o fulie si o volanta.

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 27-Iul-2009 20:22

ma indoiesc ca exista solutii viabile deocamdata...
si ma gandesc la faptul ca cei de la mercedes au investit cateva sute de milioane intr-o divizie care construiesc masini electrice si tot ce au reusit a fost o autonomie de vreo 3 ore...
he he, daca ar fi avut tehnologie, cu tot petrolul de pe pamant, crezi ca ar fi avut vreo jena s-o scoata pe piata?...
eu ma gandesc ca e un avantaj sa iesi cu ceva nou mai devreme decat concurenta...

cuba
simpatizant
Mesaje: 76
Membru din: Mie 03-Dec-2008 22:24
Localitate: Tulcea

Mesajde cuba » Vin 25-Mai-2012 21:07

salutare, am si eu o nelamurire, de cate ori pornesc masina cand este motorul rece se aude un scartait, o curea ceva, cand pornesc clima, se aude si mai tare, o opresc se reduce zgomotul scartaitului, dupa ce se incalzeste putin nu mai am treaba, care sa fie problema si cum o remediez?
C5 HDI 2.0 80kw 2003

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Vin 25-Mai-2012 21:23

Este cureaua de accesorii uzata.
Iti scartaie o perioada de timp pana se incalzeste si apoi merge ok, nu?

cuba
simpatizant
Mesaje: 76
Membru din: Mie 03-Dec-2008 22:24
Localitate: Tulcea

Mesajde cuba » Vin 25-Mai-2012 21:27

exact,eu am schimbat acum vreo 20.000 km rolele de accesorii dar mecanicul a zis sa mai las cureaua ca este intacta si nu am schimbato, deci trebuie schimbata. mutumesc.
C5 HDI 2.0 80kw 2003

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 799
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Re: Nelamuriri

Mesajde urzica » Sâm 26-Mai-2012 17:42

cornelioan scrie:Va salut. Am si eu cateva nelamuriri, carora sper sa le gasesc raspunsul aici. 1. de ce s-a introdus la motoarele HDI fulia din doua bucati cu cauciuc intre ele? si 2. ce este aceea o volanta cu masa dubla si care este rolul ei?

http://www.youtube.com/watch?v=gi0ogflVu2s


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo