Nelamuriri
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 317
- Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
- Localitate: bucuresti
Nelamuriri
Va salut. Am si eu cateva nelamuriri, carora sper sa le gasesc raspunsul aici. 1. de ce s-a introdus la motoarele HDI fulia din doua bucati cu cauciuc intre ele? si 2. ce este aceea o volanta cu masa dubla si care este rolul ei?
1 pentru ca crapa mai repede si trebuie schimbata mai des si 2 din acelasi motiv, dar pentru asta valeo face deja un kit de ambreiaj cu volanta cu masa dubla dar care nu contine si mecanismele de amortizare, ele revenind in discul de ambreiaj. pretul kit-ului intreg e mai mic decit al volantei originale simple
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
mda... asta e raspunsul, dar din pacate lista poate continua asupra "inovatiilor" aduse la trotinetele astea noi; lucrurile astea sunt introduse la majoritatea masinilor "moderne", nu numai la citroen;
cum vad eu lucrurile: pe vremuri, exista lant de distributie sau pinioane care tineau... chiar si toata viata masinii; apoi, s-a introdus cureaua de distributie, care trebuia schimbata odata la nushcati km; apoi, s-a preferat schimbarea rolelor odata cu cureaua pt ca s-a considerat ca o rola nu poate tine 3 curele ca inainte; apoi, s-a introdus si schimbul pompei de apa odata cu cureaua de distributie, si situatia s-a complicat, pt ca masinile au deja minim 2 role/galeti; apoi, s-a introdus si schimbarea fuliei centrale; apoi... inventia cu volantele cu masa dubla, etc; ma intreb eu oare... unde se va ajunge? pana la urma vom schimba si pistoanele odata cu curelele, sau... de ce nu motorul cu totul???
stiu ca sunt putin offtopic, dar nu ma pot abtine...

cum vad eu lucrurile: pe vremuri, exista lant de distributie sau pinioane care tineau... chiar si toata viata masinii; apoi, s-a introdus cureaua de distributie, care trebuia schimbata odata la nushcati km; apoi, s-a preferat schimbarea rolelor odata cu cureaua pt ca s-a considerat ca o rola nu poate tine 3 curele ca inainte; apoi, s-a introdus si schimbul pompei de apa odata cu cureaua de distributie, si situatia s-a complicat, pt ca masinile au deja minim 2 role/galeti; apoi, s-a introdus si schimbarea fuliei centrale; apoi... inventia cu volantele cu masa dubla, etc; ma intreb eu oare... unde se va ajunge? pana la urma vom schimba si pistoanele odata cu curelele, sau... de ce nu motorul cu totul???

stiu ca sunt putin offtopic, dar nu ma pot abtine...
- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
Probabil ca mai usor si profitabil ptr producator ar fi sa schimbi tot motorul la xx.000km in loc de 2 curele 3 role si o pompa de apa, dar problema la care lucreaza intens acum fabricantul este modul de livrarea al motorului deoarece nu prea incape in cosul de la magazin cand vine omul sa-l cumpere.
Problema asta cred ca este rezolvata la masinile cu motor electric; in schimb au deocamdata mici probleme cu acumulatorii...

Problema asta cred ca este rezolvata la masinile cu motor electric; in schimb au deocamdata mici probleme cu acumulatorii...



-
- pasionat
- Mesaje: 317
- Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
- Localitate: bucuresti
Nelamuriri
Multumesc mult. Dupa cum vad, trebile astea tin si de marketing. Inainte de C5 aveam un Pejo 405, la care exceptand puntea spate,nu prea te enervau alte chestii.Astea noi te cam baga in service fara sa vrei la un anumit numar de km
-
- pasionat
- Mesaje: 317
- Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
- Localitate: bucuresti
Nelamuriri
Stiti,ma gandeam, vis-a-vis de masinile cu motor electric. Un material care ar avea capacitatea sa transforme direct energia termica in energie electrica,ar scoate total din impas constructia acestui gen de vehicule.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 317
- Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
- Localitate: bucuresti
Nelamuriri
Nu cu benzina, ma gandeam la atomi.Ei, dar sunt altii mult mai capabili sa se gandeasca la astfel de probleme. De fapt noi incepusem sa discutam despre o fulie si o volanta.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
ma indoiesc ca exista solutii viabile deocamdata...
si ma gandesc la faptul ca cei de la mercedes au investit cateva sute de milioane intr-o divizie care construiesc masini electrice si tot ce au reusit a fost o autonomie de vreo 3 ore...
he he, daca ar fi avut tehnologie, cu tot petrolul de pe pamant, crezi ca ar fi avut vreo jena s-o scoata pe piata?...
eu ma gandesc ca e un avantaj sa iesi cu ceva nou mai devreme decat concurenta...
si ma gandesc la faptul ca cei de la mercedes au investit cateva sute de milioane intr-o divizie care construiesc masini electrice si tot ce au reusit a fost o autonomie de vreo 3 ore...
he he, daca ar fi avut tehnologie, cu tot petrolul de pe pamant, crezi ca ar fi avut vreo jena s-o scoata pe piata?...
eu ma gandesc ca e un avantaj sa iesi cu ceva nou mai devreme decat concurenta...
salutare, am si eu o nelamurire, de cate ori pornesc masina cand este motorul rece se aude un scartait, o curea ceva, cand pornesc clima, se aude si mai tare, o opresc se reduce zgomotul scartaitului, dupa ce se incalzeste putin nu mai am treaba, care sa fie problema si cum o remediez?
C5 HDI 2.0 80kw 2003
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Re: Nelamuriri
cornelioan scrie:Va salut. Am si eu cateva nelamuriri, carora sper sa le gasesc raspunsul aici. 1. de ce s-a introdus la motoarele HDI fulia din doua bucati cu cauciuc intre ele? si 2. ce este aceea o volanta cu masa dubla si care este rolul ei?
http://www.youtube.com/watch?v=gi0ogflVu2s
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo