Pagina 1 din 1

Nelamuriri

Scris: Mie 22-Iul-2009 16:05
de cornelioan
Va salut. Am si eu cateva nelamuriri, carora sper sa le gasesc raspunsul aici. 1. de ce s-a introdus la motoarele HDI fulia din doua bucati cu cauciuc intre ele? si 2. ce este aceea o volanta cu masa dubla si care este rolul ei?

Scris: Mie 22-Iul-2009 21:16
de khan
1 pentru ca crapa mai repede si trebuie schimbata mai des si 2 din acelasi motiv, dar pentru asta valeo face deja un kit de ambreiaj cu volanta cu masa dubla dar care nu contine si mecanismele de amortizare, ele revenind in discul de ambreiaj. pretul kit-ului intreg e mai mic decit al volantei originale simple

Scris: Mie 22-Iul-2009 22:23
de dj01fad
mda... asta e raspunsul, dar din pacate lista poate continua asupra "inovatiilor" aduse la trotinetele astea noi; lucrurile astea sunt introduse la majoritatea masinilor "moderne", nu numai la citroen; :lol:
cum vad eu lucrurile: pe vremuri, exista lant de distributie sau pinioane care tineau... chiar si toata viata masinii; apoi, s-a introdus cureaua de distributie, care trebuia schimbata odata la nushcati km; apoi, s-a preferat schimbarea rolelor odata cu cureaua pt ca s-a considerat ca o rola nu poate tine 3 curele ca inainte; apoi, s-a introdus si schimbul pompei de apa odata cu cureaua de distributie, si situatia s-a complicat, pt ca masinile au deja minim 2 role/galeti; apoi, s-a introdus si schimbarea fuliei centrale; apoi... inventia cu volantele cu masa dubla, etc; ma intreb eu oare... unde se va ajunge? pana la urma vom schimba si pistoanele odata cu curelele, sau... de ce nu motorul cu totul??? :lol:
stiu ca sunt putin offtopic, dar nu ma pot abtine...

Scris: Joi 23-Iul-2009 08:10
de C i t r o n e l
Probabil ca mai usor si profitabil ptr producator ar fi sa schimbi tot motorul la xx.000km in loc de 2 curele 3 role si o pompa de apa, dar problema la care lucreaza intens acum fabricantul este modul de livrarea al motorului deoarece nu prea incape in cosul de la magazin cand vine omul sa-l cumpere.

Problema asta cred ca este rezolvata la masinile cu motor electric; in schimb au deocamdata mici probleme cu acumulatorii... :lol: :lol: :lol:

Nelamuriri

Scris: Dum 26-Iul-2009 21:23
de cornelioan
Multumesc mult. Dupa cum vad, trebile astea tin si de marketing. Inainte de C5 aveam un Pejo 405, la care exceptand puntea spate,nu prea te enervau alte chestii.Astea noi te cam baga in service fara sa vrei la un anumit numar de km

Nelamuriri

Scris: Dum 26-Iul-2009 21:31
de cornelioan
Stiti,ma gandeam, vis-a-vis de masinile cu motor electric. Un material care ar avea capacitatea sa transforme direct energia termica in energie electrica,ar scoate total din impas constructia acestui gen de vehicule.

Scris: Dum 26-Iul-2009 21:42
de mesersmith
he he...daca ar fi atat de simplu...
si apoi, energia termica din ce ai obtine-o?...
tot cu benzina?...

Scris: Dum 26-Iul-2009 22:34
de dj01fad
solutii si tehnologie exista pentru a se produce motoare sa zicem sau turisme cu randament mult mai mare; singura problema este ca deocamdata exista petrol...

Nelamuriri

Scris: Lun 27-Iul-2009 09:10
de cornelioan
Nu cu benzina, ma gandeam la atomi.Ei, dar sunt altii mult mai capabili sa se gandeasca la astfel de probleme. De fapt noi incepusem sa discutam despre o fulie si o volanta.

Scris: Lun 27-Iul-2009 20:22
de mesersmith
ma indoiesc ca exista solutii viabile deocamdata...
si ma gandesc la faptul ca cei de la mercedes au investit cateva sute de milioane intr-o divizie care construiesc masini electrice si tot ce au reusit a fost o autonomie de vreo 3 ore...
he he, daca ar fi avut tehnologie, cu tot petrolul de pe pamant, crezi ca ar fi avut vreo jena s-o scoata pe piata?...
eu ma gandesc ca e un avantaj sa iesi cu ceva nou mai devreme decat concurenta...

Scris: Vin 25-Mai-2012 21:07
de cuba
salutare, am si eu o nelamurire, de cate ori pornesc masina cand este motorul rece se aude un scartait, o curea ceva, cand pornesc clima, se aude si mai tare, o opresc se reduce zgomotul scartaitului, dupa ce se incalzeste putin nu mai am treaba, care sa fie problema si cum o remediez?

Scris: Vin 25-Mai-2012 21:23
de mesersmith
Este cureaua de accesorii uzata.
Iti scartaie o perioada de timp pana se incalzeste si apoi merge ok, nu?

Scris: Vin 25-Mai-2012 21:27
de cuba
exact,eu am schimbat acum vreo 20.000 km rolele de accesorii dar mecanicul a zis sa mai las cureaua ca este intacta si nu am schimbato, deci trebuie schimbata. mutumesc.

Re: Nelamuriri

Scris: Sâm 26-Mai-2012 17:42
de urzica
cornelioan scrie:Va salut. Am si eu cateva nelamuriri, carora sper sa le gasesc raspunsul aici. 1. de ce s-a introdus la motoarele HDI fulia din doua bucati cu cauciuc intre ele? si 2. ce este aceea o volanta cu masa dubla si care este rolul ei?

http://www.youtube.com/watch?v=gi0ogflVu2s