Schimb motor

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

aurelian21
pasionat
Mesaje: 507
Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
Localitate: Cluj Napoca

Schimb motor

Mesajde aurelian21 » Mie 07-Oct-2009 09:42

Haideti ca vin cu una grea ;)

Vreau sa schimb motorul ce il am momentan pe c5-ul meu adica 2.0 HDI cu un motor 2.0 Benzina

Am Ecu si cablajele lui motorul+ cutie si pompa de gavaj astept pareri ale mecanicilor si daca mai stiu ca trebuie schimbat ceva. Orice alt detaliu ajuta ....

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mie 07-Oct-2009 12:30

salut , pai mai ramane de imperecheat ecu cel nou cu bsi`ul actual .. si cam aia e ! la partea mecanica nu ar treb sa fie problema ,daca ai tot ce trebuie! :wink: desigur orice alta problema se rezolva usor cu lexia :wink: succes ...

p.s. de ce schimbi motorul ? pentru ca perfomanta mai mare nu cred ca scoti dintr`un aspirat ...si nici consum :roll:
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mie 07-Oct-2009 13:14

dimpotriva, consumul va creste spectaculos...
ai sa-ti blestemi zilele...

aurelian21
pasionat
Mesaje: 507
Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde aurelian21 » Mie 07-Oct-2009 13:39

pai stam asa, am si lexia maine imi ajunge interfata si din cate se stie eu am pus cutia de pe un motor de benzina si schimba cam tarziu. o urcat consumul pe la 13.5 banuiesc ca din benzinar nu scot atata :)) si pe langa toate astea nu stiu cat duce diesel-asul cu cutia asta pt ca merge cam turat

Avatar utilizator
gropitzabogdan
pasionat
Mesaje: 812
Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
2: Citroen C5 2.0 HDi
3: Citroen C4 1.6 HDi

Mesajde gropitzabogdan » Mie 07-Oct-2009 16:42

Nu as baga atatia bani in masina ,doamne fereste :lol: ! Nu te inteleg . Dc nu il dezmembrezi daca e asa varza c5-ul tau ? Iti cumparai altu la cati bani ai bagat in el :roll: :roll:

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mie 07-Oct-2009 19:37

mesersmith scrie:dimpotriva, consumul va creste spectaculos...
ai sa-ti blestemi zilele...


sunt perfect de acord cu tine :roll: dar din cauza unor probleme de sanatate nu pot suporta motorul diesel....
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 07-Oct-2009 23:54

ba... si eu as pune motorul pe benzina daca l-as avea...
consumul nu este asa de mare incat sa iti tremure chilotzii, asa ca nu vad impedimentul;
daca ai avea si bsi-ul de la motorul pe benzol, ar fi ceva mai simplu. pe de alta parte... la rar ce faci?

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Joi 08-Oct-2009 07:14

Daca masina omologata are in echipare atat versiuni pe benzina, cat si diesel, se poate face trecerea motorului in certificatul de inmatriculare si in cartea de identitate fara nici o problema, cel putin asa stiu eu. Din ce am inteles acum, procedura de la RAR s-a mai simplificat nitel. :roll: http://www.rarom.ro/RO/article--Ce_treb ... --195.html

Cel mai simplu e sa intrebi la ei: http://www.rarom.ro/?page=rfq In mod surprinzator, chiar functioneaza. :roll: :D :D :D :D
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo

aurelian21
pasionat
Mesaje: 507
Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde aurelian21 » Joi 08-Oct-2009 07:28

stati linistiti ca nu am bagat atatia bani cat se crede pt ca majoritatea schimbarilor le-am facut eu. apropo de BSI il am si pe ala daca trebuie ;) numa ca nu stiu unde se afla pe masina ca sa il pot schimba

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Joi 08-Oct-2009 07:31

Trebuie sa iei odata cu motorul pe benzina si canistra de carbon de pe caroseria veche si sa o adaptezi la tine altfel vei avea probleme de alimentare din cauza vaporilor de benzina pe care ii va face in timpul functionarii pompa de benzina din rezervor, si daca tot am adus vorba de instalatia de alimentare trebuie adaptat filtrul de benzina care de obicei este amplasat sub masina, iar la diesel este chiar pe motor.
MESERIAS

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Joi 08-Oct-2009 08:25

de obicei toate caroseriile au gaurile date + unii suporti deja prefabricati ! deci o adaptare la piesele de mai sus , este destul de usoara :wink: principiul : este mult mai usor sa proiectezi o singura caroserie pe care sa montezi tot felu de motoare si tot felu de piese ... decat sa faci o caroserie dedicata pentru fiecare motor !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 08-Oct-2009 09:21

dj01fad scrie:ba... si eu as pune motorul pe benzina daca l-as avea...
consumul nu este asa de mare incat sa iti tremure chilotzii, asa ca nu vad impedimentul;
daca ai avea si bsi-ul de la motorul pe benzol, ar fi ceva mai simplu. pe de alta parte... la rar ce faci?



am in firma doua peugeot 308, noi noute, ambele pe benzina...
am de asemenea un amic care exact aceeasi masina pe motorina...
consumul benzinarei e cu 30% mai mare...
ma intreb cam cu cat ar fi mai mare la o masina de 1.5 tone... :razz: :razz: :razz:
sa dai 300 de mii in plus la fiecare milion bagat, e cam mult, nu credeti?...
si mie-mi intrase in cap benzina si vroiam c5 III pe benzina, dar m-am linistit complet...

aurelian21
pasionat
Mesaje: 507
Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde aurelian21 » Joi 15-Oct-2009 13:44

cei care se pricep ar putea sa imi spuna daca merita facut schimbul ? luand in considerare ca cutia de la motorul de benzina e pe motorul diesel acum, ceea ce ma face sa ma ingrijorez dpdv al vietii motorului diesel. astept ceva argumente pro contra legate de acest schimb de motor. si bineinteles mecanicii daca mi-ar putea da o lista cat mai exacta cu componentele ce trebuie schimbate. multumesc mult anticipat


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst