Haideti ca vin cu una grea ;)
Vreau sa schimb motorul ce il am momentan pe c5-ul meu adica 2.0 HDI cu un motor 2.0 Benzina
Am Ecu si cablajele lui motorul+ cutie si pompa de gavaj astept pareri ale mecanicilor si daca mai stiu ca trebuie schimbat ceva. Orice alt detaliu ajuta ....
Schimb motor
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 507
- Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
- Localitate: Cluj Napoca
salut , pai mai ramane de imperecheat ecu cel nou cu bsi`ul actual .. si cam aia e ! la partea mecanica nu ar treb sa fie problema ,daca ai tot ce trebuie!
desigur orice alta problema se rezolva usor cu lexia
succes ...
p.s. de ce schimbi motorul ? pentru ca perfomanta mai mare nu cred ca scoti dintr`un aspirat ...si nici consum


p.s. de ce schimbi motorul ? pentru ca perfomanta mai mare nu cred ca scoti dintr`un aspirat ...si nici consum

TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 507
- Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
- Localitate: Cluj Napoca
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
Daca masina omologata are in echipare atat versiuni pe benzina, cat si diesel, se poate face trecerea motorului in certificatul de inmatriculare si in cartea de identitate fara nici o problema, cel putin asa stiu eu. Din ce am inteles acum, procedura de la RAR s-a mai simplificat nitel.
http://www.rarom.ro/RO/article--Ce_treb ... --195.html
Cel mai simplu e sa intrebi la ei: http://www.rarom.ro/?page=rfq In mod surprinzator, chiar functioneaza.


Cel mai simplu e sa intrebi la ei: http://www.rarom.ro/?page=rfq In mod surprinzator, chiar functioneaza.





Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
-
- pasionat
- Mesaje: 507
- Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
- Localitate: Cluj Napoca
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
Trebuie sa iei odata cu motorul pe benzina si canistra de carbon de pe caroseria veche si sa o adaptezi la tine altfel vei avea probleme de alimentare din cauza vaporilor de benzina pe care ii va face in timpul functionarii pompa de benzina din rezervor, si daca tot am adus vorba de instalatia de alimentare trebuie adaptat filtrul de benzina care de obicei este amplasat sub masina, iar la diesel este chiar pe motor.
MESERIAS
de obicei toate caroseriile au gaurile date + unii suporti deja prefabricati ! deci o adaptare la piesele de mai sus , este destul de usoara
principiul : este mult mai usor sa proiectezi o singura caroserie pe care sa montezi tot felu de motoare si tot felu de piese ... decat sa faci o caroserie dedicata pentru fiecare motor !

TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
dj01fad scrie:ba... si eu as pune motorul pe benzina daca l-as avea...
consumul nu este asa de mare incat sa iti tremure chilotzii, asa ca nu vad impedimentul;
daca ai avea si bsi-ul de la motorul pe benzol, ar fi ceva mai simplu. pe de alta parte... la rar ce faci?
am in firma doua peugeot 308, noi noute, ambele pe benzina...
am de asemenea un amic care exact aceeasi masina pe motorina...
consumul benzinarei e cu 30% mai mare...
ma intreb cam cu cat ar fi mai mare la o masina de 1.5 tone...



sa dai 300 de mii in plus la fiecare milion bagat, e cam mult, nu credeti?...
si mie-mi intrase in cap benzina si vroiam c5 III pe benzina, dar m-am linistit complet...
-
- pasionat
- Mesaje: 507
- Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
- Localitate: Cluj Napoca
cei care se pricep ar putea sa imi spuna daca merita facut schimbul ? luand in considerare ca cutia de la motorul de benzina e pe motorul diesel acum, ceea ce ma face sa ma ingrijorez dpdv al vietii motorului diesel. astept ceva argumente pro contra legate de acest schimb de motor. si bineinteles mecanicii daca mi-ar putea da o lista cat mai exacta cu componentele ce trebuie schimbate. multumesc mult anticipat
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst