Pagina 1 din 2

directie

Scris: Dum 11-Oct-2009 00:33
de regnier
Atunci cand iau viraj stanga sau dreapta cand mai are putin volanul si e virat la maxim parca se trage singur si ramane asa. Daca iau mainile de pe volan si o accelerez ma invart in cerc, nu mai revine singur. Si in afara de asta imi da si niste suturi in volan de parca nu ar calca roata drept. Am reglat unchiul de convergenta acum vreo luna si am schimbat si bieletele antiruliu(dupa ce am facut unghiul de convergenta) Presupun ca nu ar face asa daca ar fi putin cauciucul tocit pe interior

Scris: Dum 11-Oct-2009 09:15
de mesersmith
suturile in volan, daca sunt regulate, pot fi de la planetara...
pt faptul ca nu mai revine volanul...ai umblat cumva la caseta de directie?...
ai strans cumva acea patina care se afla in partea dinspre axul volanului?...
pt ca e clar ca e strans ceva mai mult decat trebuie...

Scris: Dum 11-Oct-2009 10:15
de regnier
eu nu am umblat la nimic, probabil cine a avut-o inainte.suturile sunt regulate, chiar mi se misca putin volanul.daca as gasi si eu un mecanic ca lumea in toata tara asta sa se uite de la ea cap coada si sa imi spuna exact ce are .toti sunt plini de ei, nu au timp,nu au chef si cand ii intrebi iti raspund in 3 cuvinte de te-au lamurit

Scris: Dum 11-Oct-2009 10:18
de mesersmith
vezi ca in craiova e colegul dj01fad si, din ce am vazut pe forum, pare ca se pricepe...
nu stiu daca are service sau nu, dar cred ca un sfat competent ai putea gasi la el...

Scris: Dum 11-Oct-2009 14:09
de ALEXXX87
am patit-o si eu....de la unghiul de directie....prima oara cand am fost mi-au reglat unghiul si mi-au pus valoarile pe 0...insa la c5 nu se face asa....trebuie sa ti-o faca pe -1;-1,5 pe fata....tie acum iti iau rotile viraj mult mai mult decat ar trebui...de aceea ai acele senzatii in volan....mai du-te inca odata la directie si spunele ca nu au bagate in calculator valorile corecte ptr c5...sau nu ti le-au facut cum trebuia....

Scris: Dum 11-Oct-2009 14:23
de regnier
o sa incerc sa mai merg o data la citroen sa imi faca acolo unghiul . cu toate ca am avut experiente neplacute si pe acolo . asa am si eu impresia parca s-ar vira roata mai mult decat trebuie

Scris: Dum 11-Oct-2009 14:29
de ALEXXX87
aceiasi problema am avut-o si eu....am schimbat capetele de bara dupa care m-am dus sa imi fac directia....acolo ei au reglat fara sa imi ia max stanga si dreapta de volan...l-au pus doar pe drept....si mi-au facut pe 0...nu pe -1,5 (convergenta parca se numeste) la cat trebuia...rotiel luau mult mai mult viraj decat trebuia si aveam niste jocuri in volan cand intorceam masina cu viraj maxim....a trebuit sa ma duc la ats au mers cu masina si mi-au zis de la ce era....m-am dus din nou la directie am facut scandal.... :D :D mi-au desfacut capetele de bara le-au pus, au luat viraj din volan stg si dreapta dupa care au reglat valorile pe minus....

Scris: Vin 01-Oct-2010 12:32
de regnier
sal , revin la subiectul asta . am fost din nou sa fac unghiul de convergenta si se pare ca problema persista, ba mai mult, parca face mai rau , de parca s-ar rupe , la viraj maxim. se misca masina cu totul . ar fii posibil sa fie vreo planetara ? cu toate ca nu se aude nici o bataie

Scris: Lun 04-Oct-2010 13:07
de antretinatorul
Intrebare , cum ti-au facut geometria , cu motorul pornit sau oprit .Daca o fac cu motorul oprit masina coboara putin sub garda de drum moment in care si unghiul rotilor se schimba si apare problema pe care o ai , inchiderea unghiului la viraje , sunt patit .

Scris: Sâm 16-Oct-2010 17:49
de regnier
cu motorul pornit, auzisem si eu chestia asta si le-am zis , evident m-au crezut nebun, dar au facut-o

Scris: Dum 17-Oct-2010 14:04
de khan
nu poate fi doar de la unghiuri ce spui tu, verifica sa nu fie si alte probleme de natura mecanica, inclusiv crucea cardanica de pe axul volanului

Scris: Mie 29-Dec-2010 12:43
de cuba
Acum 2 zile am avut un accident cu masina pe zapada, masina pe exterior nu a patit nimic, am alunecat intr-un sant cu partea laterala stanga si s-a cam tarait 7 metri pe cantul santului, rotile laterale stanga erau in sant si rotile laterale dreapta erau pe sosea. Am tractato cu o alta masina sa o scot si acum cand trag de volan sa iau curba indiferent ca este stanga sau dreapta parca vireaza automat si ramane acolo, si trag de el cam in jurul orei 14 ca sa inceapa sa coteasca si rotile. Am fost la un service ca sa-mi verifice rotile si nu este nimic rupt slabit, este totul in regula, oricum nu prea se pricepea mecanicu ala, doar a tras de roti si a verificat articulatiile si mi-a zis ca sunt bune rotile. Ce este de facut ?

Scris: Joi 30-Dec-2010 12:27
de khan
ceva e strimb si rotile stua fie prea inchise fie prea deschise, adica ori asa / \ ori asa \ /, privind de sus. verificare la service, inlocuit piesa deteriorata si refacut unghiuri. nu mai merge asa ca faci praf si cauciurile, pe linga problema evidenta de securitate a deplasarii

Scris: Mie 05-Ian-2011 17:53
de cuba
Multumesc Khan, ca intotdeauna ai avut dreptate rotile stateau \ / , si capetele de bara sunt putin bulite. A remediat mecanicul problema si merge perfect acuma, dar mi-a spus cand ies din iarna sa le schimb.

Scris: Dum 06-Feb-2011 13:31
de mitre
O intrebare am si eu. Am schimbat capetele de bara si bieletele. Nu se aude nimic, merge bine insa am observat o chestie ciudata. cand virez maxim noaptea, evident cu viteza mica, practic pe loc, are un moment in care clipesc farurile, adica scade putin intensitatea lor apoi isi revine. Face asta si la stanga si la dreapte. Nu mai stiu cum era inainte, ca nu am masina de mult timp.