Pagina 1 din 3

kit ambreiaj

Scris: Joi 15-Oct-2009 19:19
de viorelovidiu
Salut forumisti!

Se pare ca sunt in situatia schimbarii kitului de ambreiaj la doar 43000km...
Motivele: imi agata putin a I a, masina cam lenesa la demaraj (spre deosebire de un passat 2.0 tdi), in a 5 a din ambreiaj masina pleaca dupa loc in loc sa moara motorul si se aude un ssss (patineaza).

Si toate astea din cauza fostului proprietar care se pare ca a patinat ambreiaju in prostie (eu mi-am invatat lectia la scoala de soferi :lol: )

1. Sunt aceste simptome descrise mai sus datorate discului de ambreiaj tocit?
2. la kilometrii astia trebuie schimbat tot kitul sau doar discul?
3. in conditiile in care in treapta I din ambreiaj masina pleaca de pe loc dar vibreaza, este normal acest fenomen?

Va multumesc :roll:

Scris: Joi 15-Oct-2009 20:40
de viorelovidiu
inca o mentiune, dupa ce am citit pe forum legate de ambreiaj la mine pedala de ambreiaj nu vibreaza deloc, nu se simte nimic. Cu a 3 a pleaca de pe loc dar vibreaza la fel ca in a 5 a

Scris: Joi 15-Oct-2009 21:44
de mesersmith
test:
esti in treapta a treia, ai 2000 ture, bagi a patra si apesi puternic acceleratia...
daca viteza creste liniar cu turatia, nu e niciun ambreiaj...
daca turatia creste si viteza nu, ambreiajul patineaza...

nu cred ca e normal ca la km astia sa ai probleme de ambreiaj...
eu am 300.000km cu ambreiaj original...

Scris: Joi 15-Oct-2009 21:45
de viorelovidiu
mesersmith scrie:test:
esti in treapta a treia, ai 2000 ture, bagi a patra si apesi puternic acceleratia...
daca viteza creste liniar cu turatia, nu e niciun ambreiaj...
daca turatia creste si viteza nu, ambreiajul patineaza...

nu cred ca e normal ca la km astia sa ai probleme de ambreiaj...
eu am 300.000km cu ambreiaj original...


multam fain! voi incerca maine si voi reveni cu amanunte :)

Scris: Sâm 17-Oct-2009 06:09
de viorelovidiu
mesersmith scrie:test:
esti in treapta a treia, ai 2000 ture, bagi a patra si apesi puternic acceleratia...
daca viteza creste liniar cu turatia, nu e niciun ambreiaj...
daca turatia creste si viteza nu, ambreiajul patineaza...

nu cred ca e normal ca la km astia sa ai probleme de ambreiaj...
eu am 300.000km cu ambreiaj original...


am facut asa cum ai sugerat si viteza creste liniar cu turatia, dar asta nu explica de ce la rece imi agata a I a cand vreau sa bag a doua si motorul e inca turat, trebuie sa ma opresc pe loc ca sa pot scoate din a I a. dupa vreo 2 ore de mers prin oras isi revine. cred ca o sa schimb tot kitul pentru ca nu o sa ma coste mai nimic

Scris: Sâm 17-Oct-2009 09:35
de C i t r o n e l
Verifica daca pedala de ambreiaj iti revine complet dupa apasare cand este rece, are si cursa mai scurta.
O poti aduce in pozitia corecta cu mana.
In caz afirmativ eu zic ca nu are nimic kitul de ambreiaj, este de la pedala, furtune&cilindrul...

Exact aceasi problema o are un amic tot cu C5-II 2005 2.0l la ~35.000km.
Cu motorul pornit, la rece ai agata si in final nu putea sa mai schimbe vitezele si a observat ca pedala de ambreiaj nu revenea complet.

p.s.
la diagnoza mai apare eroare de la contactorul de ambreiaj care nu se inchide; din cauza asta si CC-ul da eroare daca il ai activat.

Scris: Sâm 17-Oct-2009 12:01
de viorelovidiu
Luc scrie:Verifica daca pedala de ambreiaj iti revine complet dupa apasare cand este rece, are si cursa mai scurta.
O poti aduce in pozitia corecta cu mana.
In caz afirmativ eu zic ca nu are nimic kitul de ambreiaj, este de la pedala, furtune&cilindrul...

Exact aceasi problema o are un amic tot cu C5-II 2005 2.0l la ~35.000km.
Cu motorul pornit, la rece ai agata si in final nu putea sa mai schimbe vitezele si a observat ca pedala de ambreiaj nu revenea complet.

p.s.
la diagnoza mai apare eroare de la contactorul de ambreiaj care nu se inchide; din cauza asta si CC-ul da eroare daca il ai activat.


sa presupunem ca aceeasi problema ar fi la mine, colegul tau cum a rezolvat problema? aerisire ceva sau ce piese se pot inlocui! uleiul din cutia de viteze l-am schimbat, iar problema apare intr-adevar numai la rece, cand schimb din I in a II trebuie sa astept sa scada turatia pana la relanti si atunci schimba fara nici un fel de probleme, chiar am probat asta de dimineata tragand delicat de schimbator si cum a scazut sub 1000 ture i-a dat drumul din treapta.

Scris: Sâm 17-Oct-2009 13:06
de C i t r o n e l
inca nu a rezolvat-o definitiv ca are altele mai urgente si mai scumpe... electromotorul;
deocamdata mai trage de pedala sa revina la pozitia maxima si este ok pentru o perioada.

Dupa cum vezi are legatura cu lichidul de frana sau una din componentele la care ti-am pus pretul.

Imagine

Imagine

p.s.
a lui este OPR 10349 si ... tot cu JBL;
a ta ce OPR este ?

Scris: Sâm 17-Oct-2009 14:45
de viorelovidiu
opr 10240

am mai incercat acum sa plec cu a 5 dupa loc, merge vreo 2 3 metri dar n-apuc sa iau piciorul de pe ambreiaj ca moare motorul. pedala de ambreiaj are un joc la capatul cursei ca si cum pistonul sau arculetul acela nu intinde pana la capat, dar mai incerc maine dimineata cu motorul rece sa vad daca e de la pedala sau nu, in orice caz luni dimineata sunt la ATS baneasa pentru schimbarea senzorului de inaltime si o sa-i rog sa faca o constatare la ambreiaj.

Scris: Sâm 17-Oct-2009 14:53
de mesersmith
pai cu a cincea de pe loc, moare si a mea...
si mie mi s-a intamplat o data sa-mi ramana pedala jos insa am tras de ea si nu a ma facut nicioadata...
au trecut 2 ani de atunci si nici acum nu stiu ce a afost....

Scris: Lun 19-Oct-2009 08:15
de viorelovidiu
explicatia unui domn de la ats baneasa: "este un inceput de ambreiaj, dar mai puteti face multi km pana sa inceapa sa se auda si sa faca urat"

kit ambreiaj

Scris: Lun 19-Oct-2009 15:45
de cornelioan
Adesea am gasit si eu pedala jos,insa numai dupa ce merge nevasta-mea cu masina.Banuiesc ca opreste motorul cu pedala calcata, nu am facut proba sa vad daca asa este. Daca am tras de pedala si si-a revenit nici nu am acordat foarte mare importanta acestui fenomen.Cred ca mergand normal cu masina vor trece muuulte mii de km pana va incepe sa patineze ambreiajul.

Scris: Lun 19-Oct-2009 18:03
de laurb
Imi ramane si mie pedala cam la jumatea traseului dar numai in mers. O ridic cu varful piciorului si isi revine. O data am mers putin asa sa vad daca afecteaza cu ceva - a fost bine si chiar e mai bine cu ambreiajul mai jos dar nu stiu daca afecteaza cu ceva in timp !?!

kit ambreiaj

Scris: Lun 19-Oct-2009 18:38
de cornelioan
Clar este faptul ca nu trebuie sa se comporte asa comanda unui ambreiaj.Bine totusi ca nu creaza surprize in trafic.

Re: kit ambreiaj

Scris: Lun 19-Oct-2009 20:06
de viorelovidiu
cornelioan scrie:Adesea am gasit si eu pedala jos,insa numai dupa ce merge nevasta-mea cu masina.Banuiesc ca opreste motorul cu pedala calcata, nu am facut proba sa vad daca asa este. Daca am tras de pedala si si-a revenit nici nu am acordat foarte mare importanta acestui fenomen.Cred ca mergand normal cu masina vor trece muuulte mii de km pana va incepe sa patineze ambreiajul.


masina asa mergea si cand am luat-o la 36 mii km iar acum am 43mii km, fostul proprietar e de vina...