Pagina 1 din 1

uneori nu porneste la cald

Scris: Vin 16-Apr-2010 09:50
de raulinski
kam de o luna am desfacut motoru..am schimbat 2 supape si tachetii....dupa o sapt mi-a cazut turbo....
dupa ce mi-am reparat turbina.....am observat ca dupa ce se incalzeste motoru....porneste mai greu....nu mai porneste usor....
am patit pana akum de 2 ori...ca dupa ce am facut cca100 de km si am oprito nu mi-a mai pornit....prima data am stat sa se raceasca motoru....defapt am incercat dupa o juma de ora..si a pornit...a 2a ...era in panta..iam dat drumu pe deal in jos..si mi-a pornit......dupa aia nu mi-a mai facut figuri...chiar daca am oprito...iam dat 3-4 chei...si a pornit....
am avut cv probleme cu o cheie..nu mi-o recunostea tot timpu...dar am fost la reprezentanta in cj si mi-a programato...s-ar putea sa fie din cheie???desi nu am scos cheia din contact nici prima data nici a 2a cand am patito...
ar putea fi si din cauza pompei de injectie?????
cand am fost la reprezentanta la cj nu mi-au descoperit nimik de genu....defapt pe aia nu-i mai cred nimik....

Scris: Vin 16-Apr-2010 10:54
de RobyC5
Cel mai bine e sa pui lexia pe ea!

Scris: Vin 16-Apr-2010 12:02
de khan
urmeaza acum si mesajul in limba romana? ca din asta e greu de priceput ceva. fa un efort si macar scrie inteligibil, mai ales daca ceri ajutorul, nu e nimeni obligat sa stea sa descifreze ce vrei si sa iti mai dea si solutii la problemele pe care le ai. multumesc

Scris: Vin 16-Apr-2010 16:59
de mesersmith
khan are dreptate, cred ca ar trebui sa folosim limba romana...
mai am putin si o sa cer sa fiu facut moderator, macar pt a edita mesajele in limba romana...

in ceea ce priveste problema ta, iti da vreun mesaj pe ecran privitor la cheie? pt ca atunci cand nu o recunoaste iti apare un mesaj de genul: immobilizer fault.
daca nu, nu cred ca e de la cheie...
uneori, atunci cand e vreo bucsa uzata, la cald porneste mai greu si aleatoriu, practic fara o logica anume...
la fel se mai intampla si cand sunt carbunii uzati, desi pana acum trebuiau sa se uzele suficient incat sa nu mai mearga deloc...

tine-ne la curent...in lb romana te rog... :razz: :razz:

scuza-ma:)

Scris: Vin 16-Apr-2010 21:45
de raulinski
imi pare rau:)sincer scz;).. ma grabeam....
cand este motorul cald masina porneste mai greu...de 2 ori pana akuma nu am mai putut-o porni...
inainte de asta aveam probleme cu pornirea la rece....asa ca am desfacut motoru si am schimbat 2 supape si tachetii....iar dupa o sapt mi-a cazut turbosuflanta...mi s-a rupt axu in ea....
ar putea fi si din pompa de injectie???achestia asta cu pornirea grea la cald?
..ms

khan scrie:urmeaza acum si mesajul in limba romana? ca din asta e greu de priceput ceva. fa un efort si macar scrie inteligibil, mai ales daca ceri ajutorul, nu e nimeni obligat sa stea sa descifreze ce vrei si sa iti mai dea si solutii la problemele pe care le ai. multumesc

Scris: Vin 16-Apr-2010 21:52
de raulinski
imi cer scuze si tie..imi pare rau;)...
nu imi da nicicun mesaj....cand nu imi recunostea chiea imi arata....akuma nu-mi mai arata acel mesaj
sa o duc la o diagnoza la un tester??


mesersmith scrie:khan are dreptate, cred ca ar trebui sa folosim limba romana...
mai am putin si o sa cer sa fiu facut moderator, macar pt a edita mesajele in limba romana...

in ceea ce priveste problema ta, iti da vreun mesaj pe ecran privitor la cheie? pt ca atunci cand nu o recunoaste iti apare un mesaj de genul: immobilizer fault.
daca nu, nu cred ca e de la cheie...
uneori, atunci cand e vreo bucsa uzata, la cald porneste mai greu si aleatoriu, practic fara o logica anume...
la fel se mai intampla si cand sunt carbunii uzati, desi pana acum trebuiau sa se uzele suficient incat sa nu mai mearga deloc...

tine-ne la curent...in lb romana te rog... :razz: :razz:

Scris: Vin 16-Apr-2010 22:12
de khan
probabil e un injector care scapa pe retur. oricum trebuie sa ajungi la tester ca altfel bijbii si ajungi sa schimbi piese aiurea

Scris: Vin 16-Apr-2010 22:19
de mesersmith
daca te pricepi la surubarit si daca nu ai o lexia in apropiere, iti pot spune aici cum sa verifici retururile la injectoare...

Scris: Sâm 17-Apr-2010 22:35
de raulinski
nu prea am prin zalau....defapt nu stiu sa existe in zona.....
as putea sa le verific....
mesersmith scrie:daca te pricepi la surubarit si daca nu ai o lexia in apropiere, iti pot spune aici cum sa verifici retururile la injectoare...

Scris: Dum 18-Apr-2010 09:41
de mesersmith
ai pm cu modalitatea de verificare...

Scris: Dum 18-Apr-2010 09:43
de vlad c4
Vezi ca si eu te-am intrebat pe PM cum se verifica. Mi-ai raspuns doar mie sau si lui ?!

Scris: Dum 18-Apr-2010 09:44
de mesersmith
i-am raspuns si lui, insa vad ca desi imi spune ca s-a trimis, e la sectiunea in curs de trimitere...

Scris: Dum 18-Apr-2010 09:46
de vlad c4
Nu l-a citit inca.

Scris: Dum 18-Apr-2010 09:47
de mesersmith
nu a mai mers sa trimit pm asa ca postez aici...


ai nevoie de:

4 bucati de furtun de diametrul celui care iese din fiecare injector...(furtunurile care ies din injector si nu tevile care intra in injector)
4 sticlute pet cat mai mici...poti folosi sticle de 250 ml dar ar fi bine daca ai gasi ceva mai mici...
trebuie sa fie identice ca volum si forma...

scoti cele 4 furtunase pe care le au injectoarele si le bagi pe cele 4 noi, celelalte capete le bagi in sticlute...
acum la tine, exista doua situatii:
cand nu-ti porneste, testul nu este f clar, iar cand porneste e posibil ca diferentele sa fie mici, daca motorul e cald...


explicatie:
toate cele 4 inj se alimenteaza dintr-o asa numita rampa comuna, adica o teava prin care circula motorina sub inalta presiune...
daca unul dintre inj, scapa pe retur mai mult decat trebuie, atunci nu se mai ajunge la presiunea necesara pe acea rampa...si porneste f greu...
bun, pornesti motorul, il lasi un minut sa mearga si apoi il opresti...
cantitatile curse in sticlute vor fi diferite, dar cam in aceeasi zona...daca un inj iti varsa o cantitate cu mult mai mare decat celelalte(dublu sau mai mult), acel inj e defect...

cu aceasta verificare, se verifica doar returul injectoarelor, nu si functionalitatea lor...dar e suficient pt tine, pt ca dupa ce porneste motorul, tie inj iti functioneaza corect...ceea ce inseamna ca ar putea fi defecte retururile...

poti face testul si cand nu porneste motorul, dai la cheie ceva mai lung si o singura data si verifici cantitatile...
nu mai tin minte ce cantitate trebuia sa fie la un minut de functionare, dar e undeva in jurul a 50-80ml...dar poti testa prin comparatie cu celelalte injectoare, ca doar nu s-or fi stricat toate...


succes, si tine-ne la curent...

Scris: Dum 18-Apr-2010 12:06
de raulinski
l-am primit si ca mesaj privat;) ms