Pagina 1 din 2

injectoare

Scris: Sâm 17-Apr-2010 08:43
de roberto
Am facut un test cu Lexia si injectorul de pe pistonul 1 nu functioneaza in parametrii normali. Mecanicul m-a sfatuit sa folosesc un adititiv de motorina, pe care l-am cumparat din service, sa astept un timp si apoi sa refac testul. Exista vreo posibilitate sa cureti injectoarele? Cat ar costa unul nou? Un sfat mi-ar prinde foarte bine.

Scris: Sâm 17-Apr-2010 08:47
de roberto
Am uitat sa spun ca injectoarele sunt Bosch.

Scris: Sâm 17-Apr-2010 21:39
de khan
ai alte simptome? daca nu lasa-l in pace. eventual foloseste ulei 2T, daca pierde pe retur se va diminua mult pierderea. uite aici un topic pe tema asta

Scris: Sâm 17-Apr-2010 22:56
de raulinski
un injector secound este kam 100 de euro....nou kam 200...200 si un pik depinde de unde il iei....
eu zic sa nu te pui sa schimbi injectoare pana nu este sigur mecanicu.....
iar un mecanic mi-a spus k de preferat este,atunci cand ajungi sa schimbi injectoarele ca cel mai bn este sa le schimbi pe toate, celelalte nu vor merge la fel ca cel nou...si in timp vor cadea,pe rand, si celelalte...
asta-i teoretic...practic....nu pot spune nimik

Scris: Dum 18-Apr-2010 09:05
de mesersmith
pe principiul asta, e adevarat ca odata si-odata toti si toate vom/vor muri, intrebarea e cand....
eu am 300.000km cu injectoarele originale si desi acum 200.000k lexia mi-a spus ca e obosit unul dintre injectoare, nu numai ca nu l-am schimbat, dar nici nu s-a agravat comportamentul lui si nici a celorlalte...


@raulinski...
daca academia romana ar fi decretat ca e corect sa scrii "k" in loc de "ca", nu am nici cea mai mica indoiala ca unii s-ar fi opus si ar fi scris cu "ca" in loc de "k"....
o fi un soi de protest, de razvratire...
eu ascult rock cand vreau sa protestez... :razz: :razz: :razz:

Scris: Dum 18-Apr-2010 12:38
de albuster
mesersmith scrie:pe principiul asta, e adevarat ca odata si-odata toti si toate vom/vor muri, intrebarea e cand....
eu am 300.000km cu injectoarele originale si desi acum 200.000k lexia mi-a spus ca e obosit unul dintre injectoare, nu numai ca nu l-am schimbat, dar nici nu s-a agravat comportamentul lui si nici a celorlalte...


@raulinski...
daca academia romana ar fi decretat ca e corect sa scrii "k" in loc de "ca", nu am nici cea mai mica indoiala ca unii s-ar fi opus si ar fi scris cu "ca" in loc de "k"....
o fi un soi de protest, de razvratire...
eu ascult rock cand vreau sa protestez... :razz: :razz: :razz:


am aceeasi problema, dar daca le schimbi toate mai bine iti cumperi alta masina :D (glumesc), am fost la khan la atelier si dupa testul motor debitul pe retur este cam mare la injectorul numarul 1. M-a sfatuit deasemeni sa folosesc ulei 2T si/sau sa-l schimb aprox. 500-600 lei.
Deasemeni zice ca e bine sa schimbi doar unu si nu pe toate pentru ca l-a frantuzesti e ok.
PS: Poate nu am retinut eu bine, deci il rog pe khan sa ne mai explice odata.

Multumesc, [color=#] [/color]

Scris: Dum 18-Apr-2010 15:59
de khan
pai e simplu, schimbi o singura piesa care e stricata. nu e ca la bujii, ca se schimba toate odata. un injector in parametrii ramine un injector in parametrii, indiferent ca e nou, vechi, schimbat, second, etc. deci, repet, se schimba un injector (2, 3, 4...) daca e (sint stricate), in nici un caz nu e nevoie sa fie schimbate toate odata daca celelalte nu au nimic.

@raulinski, incearca sa dai sfaturi atunci cind esti sigur de ce spui, nu pune oamenii sa schimbe masina pentru o zgirietura. si te rog renunta la limbajul de tip mirc, asa cum am mai spus si eu si alti colegi. si eventual incearca sa citesti si regulamentul, te va lamuri de mai multe lucruri

Scris: Lun 19-Apr-2010 08:50
de roberto
Deocamdata nu are alte simptome. Cred ca cel mai bine este sa-l las in pace si voi folosi ulei 2T.

Scris: Mar 08-Iun-2010 16:06
de fane_tzeava
si cam care ar fi raportul ulei 2T/motorina?

Scris: Mar 08-Iun-2010 16:49
de albuster
raportul este 1/200 insa eu n-as recomanda, am pus ulei 2T si imi moare motorul in mers in diferite trepte si nu porneste din mers. Am tins sa cred ca e de la injector, insa sa fie o coincidenta ca dupa ce am pus ulei in motorina se intampla asta si pana acum nu se intampla?
ce spuneti?

Scris: Mie 09-Iun-2010 01:00
de iuliu m.
E o coincidenta, aproape sigur.La ce turatie schimbi, de regula, vitezele?

Scris: Mie 09-Iun-2010 07:54
de albuster
probabil, vitezele le schimb la 2500 - 3000 de ture. de mult ori s-a intamplat sa moara in treapta 4, cred pe la 70-80 cand incepeam sa calc acceleratia, imi taia practic alimetarea.

Scris: Mie 09-Iun-2010 12:23
de khan
pai hai sa o luam altfel, cit ulei ai pus exact la un plin? la citi au folosit, nu a patit nimeni asta, sigur e ori coincidenta ori dozaj prost

Scris: Mie 09-Iun-2010 12:49
de albuster
pai am pus 40 litri in rezervor peste alti ~10-15 care i-am avut, adica vreo 50 litri in rezervor (prima data cand am pus ulei), am pus 2-300 grame ulei 2T, nu mai mult. si ulterior am mai pus 10 litri motorina curata, fara ulei iar comportamentul e acelasi.
Totusi, comportamentul nu se manifesta de fiecare data, ci "random" cand o calc si doar in treapta a 4-a. Nu da in nas, pur si simplu dispare vlaga, se aprind becurile, moment in care trag pe dreapta, pun din nou contact si ii dau cheie, cred ca am uitat sa mentionez, dupa ce repornesc masina, ramane aprins martorul anti polution fault. dupa 2-3 reporniri, martorul se stinge.

Scris: Mie 09-Iun-2010 13:05
de khan
e altceva, nu e de la asta. hai sa dam un oki cu lexia sa vedem ce are. nr meu e 0723592793