Pagina 1 din 1
Prima inlocuire
Scris: Vin 27-Aug-2010 10:09
de urzica
Ieri am facut prima inlocuire de placute de frana fata spate si bielete antiruliu pentru ca prezentau joc si un zgomot specific loviturilor mecanice la orice denivelare cat de usoara a drumului. Placutele fata mai aveau cam 1mm pana la senzor.Masina are 82000 km, vreau sa va intreb daca este 'normal' la acesti nr de km sa fie inlocuite unele piese de uzura ?

Scris: Sâm 28-Aug-2010 09:11
de vlad c4
E mai mult decit normal sa inlocuiesti la 80.000 placutele. Legat de bieletele antiruliu ... nu ai ce-i face. Cind o sa avem drumuri poate o sa le schimbi mai rar, pina atunci nu e exagerat sa schimbi si pe acestea la 80.000 km. Depinde pe ce drumuri ai mers.
Scris: Sâm 28-Aug-2010 12:24
de mesersmith
f normal
si mai normal ar fi fost sa trebuiasca sa schimbi placutele de fata mai intai.
au mai fost schimbate?
Re: Prima inlocuire
Scris: Sâm 28-Aug-2010 12:51
de vlad c4
urzica scrie:Ieri am facut prima inlocuire de placute de frana fata spate
Scris: Sâm 28-Aug-2010 13:28
de mesersmith
corect, dar m-am gandit ca nu are masina de noua si ca s-au schimbat placutele fata la fostul proprietar...
Scris: Sâm 28-Aug-2010 17:28
de urzica
Masina am luat-o de noua, la inlocuitul pieselor de uzura in general vorbind cred ca Citroen C5 este mult mai scump de intretinut decat alte masini din aceeasi clasa (adaugandu-se: completare lichid Eloys, inlocuire lichid LDS, inlocuire Fap, inlocuire sfere etc).
Scris: Sâm 28-Aug-2010 18:18
de vlad c4
Vezi ca sint si alte magazine de piese mai ieftine. Daca cauti bine nu cred ca la consumabile e cu mult mai scumpa ca alta din clasa ei.
Scris: Sâm 28-Aug-2010 22:25
de mihaistan
urzica scrie:Masina am luat-o de noua, la inlocuitul pieselor de uzura in general vorbind cred ca Citroen C5 este mult mai scump de intretinut decat alte masini din aceeasi clasa (adaugandu-se: completare lichid Eloys, inlocuire lichid LDS, inlocuire Fap, inlocuire sfere etc).
Lichidul lds tine 200 000km , precum si sferele care depasesc usor 150 000 km ! chiar peste ! acum mai nou se poate anula fapul si se scapa de probleme... insa pana se uzeaza un fap dureaza , ar trebui luate in considerare mai multe chestii cand spunem "scump" ,au si o durata de viata destul de lunga + ca nu se compara suspensia hidraulica cu una banala de "tabla" !
Prima inlocuire
Scris: Dum 29-Aug-2010 15:05
de cornelioan
Aproximativ 40 000 cu placute de frana fata si bielete, iar cu placutele spate 80 000. Masina nu este scumpa deloc la intretinere.
Scris: Joi 02-Sep-2010 11:54
de bio
Super inlocuiri la acest kilometraj..82 000 km; eu pe spate le-am inlocuit la 45 000, pe la 43 000 mi s-a spus ca sunt tocite rau. Eu am ramas mirat, stiind ca pe spate tocirea placutelor se face mult mai greu, stiam ceva de genul la doua inlocuiri pe fata de placute, una pe spate, dar nu a fost asa. Tipul din service(autorizat) mi-a dat exemplu Skoda Superb ale carei placute spate se tocesc inaintea celor pe fata.
Scris: Joi 02-Sep-2010 15:31
de nicum
E foarte normal. In Bucuresti, un set de placute nu rezista 25-30.000 de km.
Scris: Joi 02-Sep-2010 17:18
de viorelovidiu
la 56.000 km am schimbat pana acum pompa de suspensie (cu una noua) telescoapele fata (cu unele sh), schimbat kit ambreiaj si un set de placute si multe altele minore.
Dar asta e, fostul proprietar nu a fost deloc grijuliu cu ale lui 200 kilograme

Prima inlocuire
Scris: Mar 07-Sep-2010 10:24
de cornelioan
Tipul de la service-ul autorizat bate campii. Placutele spate se uzeaza inaintea celor de pe fata numai daca ai probleme la etrieri, adica raman usor blocati si putin probabil sa se intample acest lucru la ambii etrieri concomitent.
Scris: Mie 08-Sep-2010 12:21
de bio
Asa e, @nicum, in Bucuresti, dar 90% merg extraurban.
@cornelioan: si eu ma gandeam ca bate campii cel din service

oricum le-am schimbat pe cele de pe spate dupa cca 7-8000km dupa schimbul celor de pe fata.