Pagina 1 din 1

rola intinzatoare la transmisie

Scris: Joi 30-Dec-2010 14:17
de sflorin22
In urma unei probleme la alternator, am fost nevoit sa il schimb, iar dupa ce am pus inapoi cureaua, am constatat ca rola intizatoare care ajuta la ghidarea curelei precum si la luarea si punerea inapai a curelei are un joc , acest lucru generand, cand masina merge la relanti un zgomot pronuntat. Miscarea respectivei role intinzatoare nu este staga-dreapta ci pe directia de actionare a acesteia fata-state ca si cand nu ar fi suficient de intinsa, iar cand accelerez nu mai face acel zgomtot, asa ca cer ajutor celor care au mai schimbat cureua sau vreo pompa pe care ruleaza aceasta, si daca ar fi nevoie sa schimb rola cu bratul intinzator.

Scris: Joi 30-Dec-2010 18:08
de sflorin22
Revin cu o completare, am uitat sa va spun ca este vb de un c5 md 2003, motorina 2000 cmc , 80 kw si acum am ridicat sus pe ultima treapta masina pentru a ma putea baga sub ea si am vazut ca cureaua de transmisie de fapt genereaza acel zgomot, intre doua fulii,. de la compresor si de la inca una care nu stiu ce reprezinta, are un joc ca si cum nu ar fi suficient de intinsa.
Cand am oprit motorul si am tras de curea am vazut ca ea este intinsa si numai daca trag cu putere ea are un intentia de a se intinde, fapt datorat rolei de intindere.
V-as fi recunoscatori, daca mi-ati putea cei care am mai lurat la curea sa imi spuna daca am gresit ceva cand am montat alternatorul, sau are rola aia vreo smecherie.
Apropo am facut prin oras de ieri vreo 200 Km si inafara de zgomotul ala care este suparator pentru mine in rest masina functioneaza normal.

Scris: Vin 31-Dec-2010 01:22
de pr_ovidiu
Din cate spui tu eu cred ca la tine problema ii fulia (care este o rola conectata la volanta).
Faptul ca face zgomot inseamna ca e uzata si trebuie sa o schimbi cat mai repede.
An nou fericit si spor la treaba!

Scris: Vin 31-Dec-2010 13:01
de sflorin22
dar care fulie? ca acolo sunt mai multe, 3 sau 4 si doua role una de ghidare si una de intindere din cate am vz eu

Scris: Vin 31-Dec-2010 13:35
de sandor mihai
cred ca problema provine de la fulia alternatorului.cu cureaua luata,verifica daca respectiva fulie se invirte in gol intr-o directie iar in cealalta antreneaza si alternatorul.daca nu e asa atunci trebuie schimbata.

rola intinzatoare la transmisie

Scris: Sâm 01-Ian-2011 16:58
de cornelioan
Are dreptate Mihai, schimba fulia de la alternator.

Scris: Mar 04-Ian-2011 17:03
de sflorin22
multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi, am schimbat fulia de la alternator si acum este ok