Pagina 1 din 3
Zgomot la denivelari
Scris: Joi 13-Ian-2011 23:15
de pr_ovidiu
Problema se manifesta in felul urmator: la anumite denivelari face un zgomot metalic (un fel de POC).
La inceput am crezut ca toba de esapament se loveste de caroserie, dar verificand mi-am dat seama
ca nu se poate.
Nu stiu care ii cauza, dar vine din spate (puntea spate). NU face foarte des Âşi nu ma deranjeaza in
mod deosebit dar mi-e frica sa nu fie ceva grav, sa nu raman pe undeva.
Astept pareri. Multumesc.
Scris: Vin 14-Ian-2011 00:42
de mesersmith
la mine au fost nestranse bucsele care tin puntea spate pe sasiu.
a mai fost un topic pe aceeasi tema pe forum, cu poze si cu tot ce trebuie.
cauta-l
Scris: Vin 14-Ian-2011 11:04
de danutz
La mine au fost uzati rulmentii de la bratele spate; in plus de zgomotele puternice la gropi, mai simteam si ca fuge spatele stanga-dreapta.Oricum, verifica atent bratele spate daca nu ai rulmentii uzati sau bucsele de care spunea Mesersmith.De ramas, nu poti ramane pe undeva chiar asa de simplu, stai linistit, doar ca e normal sa ai o stare de discomfort cand stii ca nu e totul in regula.Apropo, sfatul meu e sa mergi la cineva care se pricepe, nu la un service unde gasesti mecanici care nu au vazut C 5 si sistemul de suspensie aferent in viata lor, si care te intreaba daca e "suspensie din aia pe AER", pt ca pierzi si timpul, nemaivorbind si de bani sau alte prejudicii mecanice.Bafta !
Re: Zgomot la denivelari
Scris: Sâm 15-Ian-2011 09:39
de TLGsoft
Am avut si eu problema, se manifesta cand treceam peste "limbile de crocodil" montate pe sosea. Au fost rulmentii brate spate. Daca nu ii schimbi in curand, risti sa schimbi bratele cu totul si este mult mai scump.
Scris: Sâm 15-Ian-2011 12:45
de pr_ovidiu
Imi poate da si mie cineva o poza cu rulmentii: unde se afla, ce dimensiuni au, de unde pot sa ii cumpar.
Multumesc.
Scris: Sâm 15-Ian-2011 13:03
de danutz
Din cate stiu ai cate 2 rulmenti conici pt fiecare brat, ceva simeringuri, surubul cel lung (axul) care fixeaza bratul de sasiu cred ca-l poti folosi pe cel vechi, daca e ok.La Citroen m-ar fi costat vreo 1200 ron , cu tot kitul de la ei plus manopera; in schimb eu am pus bratele de pe masina pe care o dezmembrez si am platit doar manopera (vreo 400 si ceva de lei).Ca piese nu cred ca o sa gasesti oriunde, dar poti incerca.Stiu ca se mai ocupa si colegul Valentin Sandu de la Bacau cu asa ceva(am fost si eu odata la el si cred ca se pricepe)-el aduce rulmentii din Germania si e mult mai ieftin, poti lua legatura cu el.Oricum, ar fi bine sa schimbi rulmentii mai din timp, pt ca pot roade din brat mai tarziu.Ca pozitionare, cum te uiti sub masina, se afla exact in capatul bratului(pe interior, evident) care se prinde de sasiu.Bafta !
Scris: Sâm 15-Ian-2011 23:19
de pr_ovidiu
Am fost cu masina la mecanic si treaba este clara: bucse si rulmenti brat dreapta spate.
Dar mai este o bucsa problematica, cea incercuita cu rosu cu numarul 2. Intrebare: se poate inlocui
aceasta bucsa (nr.2) fara a desface conductele de hidraulica?
[url=http://postimage.org/image/2vstnux2c/][img]http://s4.postimage.org/2vstnux2c/image.jpg[/img][/url]
Multumesc!
http://img15.imageshack.us/img15/852/imagekkg.jpg
Scris: Sâm 15-Ian-2011 23:21
de pr_ovidiu
Mai o intrebare: la ce preturi ati cumparat rulmentii si bucsele? Asta as dori sa stiu informativ
sa nu ma jecmaneasca astia.
Multumesc tuturor pt. interes si raspunsuri.
Scris: Dum 16-Ian-2011 07:21
de mesersmith
alea unt bucsele de care povesteam eu.
eu a trebuit doar sa le desfac surubuc central, sa scot bucsa, s-o rasucesc 90 grade si s-o strang la loc.
din cate am vazut eu, ea iese fara sa mai demontezi nimic altceva.
Scris: Dum 16-Ian-2011 08:59
de pr_ovidiu
daca tot umblu pe acolo prefer sa o schimb. Va tin la curent cu progresul !
Scris: Mie 19-Ian-2011 17:50
de pr_ovidiu
Am reusit sa fac comanda: 1 bucsa - 150 lei si kit rulmenti plus ce mai e pa acolo - 370 lei.
Astea sunt doar pentru un brat.

Scris: Mie 19-Ian-2011 18:46
de danutz
370 lei banuiesc ca fara manopera, nu?Sau nu la Citroen sunt aceste costuri?
Scris: Joi 20-Ian-2011 00:14
de pr_ovidiu
370+150 doar piesele
Scris: Vin 18-Feb-2011 01:04
de pr_ovidiu
Am rezolvat treaba costuri totale in valoare de 1100 lei.
Dar acuma a aparut o problema: masina sta mai ridicata de spate.
Diferenta este destul de mare (aprox 5 cm cred).
Mecanicul nu a umblat la hidraulica. Ce s-a putut intampla?
Se poate regla ceva? din cate stiu eu totul e automat!
Am incercat sa resetez calculatorul (am decuplat bateria), dar nimic.
Astept pareri.... multumesc!
Scris: Vin 18-Feb-2011 01:06
de mesersmith
probabil a deranjat traductorul de asieta de pe puntea spate.
atunci cand ii dai comenzi de ridicare-coborare, functioneaza corect?