Pagina 1 din 1
alte probleme turbo
Scris: Lun 21-Mar-2011 20:29
de agu123
Sunt si eu de curand posesorul un c5 2.0 hdi 2005, si a aparut o problema la turbo. Intrucat aveam pornirea greoaie, am fost nevoit sa bucsez electromotorul, insa in momentul in care am repornit , am constatat ca nu-mi mai merge turbo. Am facut un test cu lexia si mi-au aparut urmatoarele erori: P 1598 electrovalva cu termostat scurtcircuit plus;p0102 semnal aparat de masurat masa aer. Frecventa prea inalta;p0113 senzor temperatura aer admisie; p2562 supapa magnetica reglare presiune supraalimentare . Cam multe probleme aparute dintr-o data, avand in vedere, cum v-am spus ca inainte de a repara electromotorul , totul functiona normal. Ma gandesc ca poate am atins totusi ceva pe acolo pe la motor. Trebuie sa va mai spun si ca am schimbat de mai multe ori bateria de acumulatoare si am mai luat curent si de la alta baterie pana mi-am dat seama ca era de fap electromotorul de vina. Aaaaaaaaa, si sa nu uit: tipul care a pus testerul pe masina a incercat sa stearga erorile si a si reusit, motorul fiind oprit insa. In momentul in care am repornit, acestea au reaparut. Va multumesc anticipat tuturor celor care ma pot ajuta cu un sfat, si in special domnului khan, pe care l-am vazut dand povete documentate!
Scris: Mar 22-Mar-2011 01:18
de sorin2010
toate defectele au legatura cu debitmetru si electrovalva de la turbo.
ori ai agatat un fir ,ori ai o siguranta arsa.
pune o serie de sasiu sa ma documentez dupa o schema electrica
Scris: Mar 22-Mar-2011 08:09
de agu123
probabil te referi la numarul de identificare de pe cartea de identitate : VF7RCRHRG76612043.Sper sa iti fie de folos ! multumesc!
Scris: Mar 22-Mar-2011 22:22
de sorin2010
cele 2 piese au in comun o siguranta f10 in cutia cu sigurante de sub capota,care le alimenteaza.
verifica daca e intreaga.
poti sa imi dai o adresa de email si iti trimit schema sa te uiti cu un electrician bun in auto peste ea.
Scris: Mar 22-Mar-2011 22:45
de khan
citi km avea motorul de a trebuit bucsat? cine a luat decizia asta? ce s-a gasit in el cind s-a desfacut? s-a luat o compresie inainte? ce valori au fost? chiulasa in ce stare era (supape, scaune...)?
Scris: Mar 22-Mar-2011 22:55
de robistan25
Andrei, colegul se refera la electromotor cu bucsarea, nu la motor.

Scris: Mar 22-Mar-2011 23:09
de khan
am citit aiurea, corect. atunci retrag. verifica sigurantele cum a spus si sorin2010, e singura legatura directa intre cei 2 senzori, inafara de calculator. pe de alta parte, exista cumva probabilitatea sa fi pus cablurile de curent invers, chiar si pentru un timp ff scurt?
Scris: Mie 23-Mar-2011 08:42
de agu123
Am verificat siguranta F10 si, din pacate, este buna! Adresa mea de e-mail:
augustinluca123@yahoo.com.Cred ca am un prieten electrician auto . Nu este exclus sa fi inversat cablurile, dar eu nu am cunostinta sa fi facut asa ceva. Stiu ca am incercat sa fiu atent cand am umblat la curent! Va multumesc inca o data pentru timpul pierdut pentru mine!
alte probleme turbo
Scris: Mie 23-Mar-2011 21:45
de agu123
Am mai discutat intre timp cu un mecanic priceput si a ramas sa ma intalnesc sambata cu el pentru a verifica niste furtunase. Am vorbit si pentru schema electrica, dar se va uita la masina dupa mecanic! Respect!
Scris: Joi 24-Mar-2011 12:44
de sorin2010
bafta!
Scris: Mar 29-Mar-2011 19:08
de agu123
Am intrat doar sa vad ce mai faceti, insa timpul nu lucreaza in favoarea mea asa ca pana acum nu am inca nici un raspuns. Oricum va voi tine la curent! Intre timp am mai observat ceva foarte interesant : am observat ca daca nu pui la loc capacul de plastic de la motor iti apare un avertizor : antipollution fault , parca asa scria! Initial ma speriasem, dar am vazut ca a disparut dupa ce am montat capacul la loc: foarte interesant!
Scris: Mar 29-Mar-2011 19:31
de dxx
agu123 scrie:Am intrat doar sa vad ce mai faceti, insa timpul nu lucreaza in favoarea mea asa ca pana acum nu am inca nici un raspuns. Oricum va voi tine la curent! Intre timp am mai observat ceva foarte interesant : am observat ca daca nu pui la loc capacul de plastic de la motor iti apare un avertizor : antipollution fault , parca asa scria! Initial ma speriasem, dar am vazut ca a disparut dupa ce am montat capacul la loc: foarte interesant!
cred ca este doar o coincidenta. nu vad ce legatura are capacul cu antipollution fault.
in sfarsit
Scris: Lun 23-Ian-2012 13:34
de agu123
ei bine, problema a fost doar un furtunas care nu era montat in pozitia corecta. 'reparatia' a durat cam 3 minute pana ce s-a dumirit mecanicul ca era un furtunas inversat sau ceva de genul asta. Probabil ca subsemnatul era de vina pentru incurcatura ca altcineva nu umblase pe acolo. Multumesc si scuzati de uitare!