Pagina 1 din 1

pornire

Scris: Mar 26-Iul-2011 22:03
de neloo71
Am mai postat acest subiect si simt ca nu mai reusesc sa dau de capat. Am probleme cu pornirea la cald,a fost suspectat electromotorul,apoi valva egr,si regulatorul de presiune. Bun, le-am curatat pe toate ,egr-ul l-am obturat si tot asa porneste la cald,adica cand vrea ea. Are o perioada de 10-15 minute dupa ce o opresc si e motorul cald cand nu vrea sa porneasca sau porneste greu la a doua cheie. Banuiesc a fi un senzor de temperatura ceva,din moment ce nu porneste la cald, semn ca nu e compatibil cu ceva la temperatura ridicata. Mentionez ca temp. apei in bord e normala. Stie cineva daca o eroare de supapa regulatoare presiune sau ceva de genul, poate afecta pornirea. Am pus un tester[nu LEXIA]pe ea si mi-a dat o eroare p 1089 sau nu mai stiu cat si mi-a spus ca e ceva de legat de circuitul de racire. Poate fi acesta motivul? Multumesc anticipat.

Scris: Mar 26-Iul-2011 22:10
de danutz
Pai de ce te zgarcesti la un Lexia, care e strict dedicat marcii, si te duci la no-name-uri?Sigur te va costa dublu-triplu dac te duci pe la fiecare service si tot nu-i dai de cap.Testerele "naspa" care le gasesti la fiecare amarat de service o sa-ti dea mereu ca e totul ok sau cine stie ce erori bizare.Cauta mai bine un service Citroen!Bafta !

Scris: Mie 27-Iul-2011 16:57
de neloo71
am pus si lexia la Cristi Stan la Ploiesti si nu a iesit nimic. eroarea care am gasit-o cu acest tester universal e P1598 electrovalva cu termostat-scurtcircut plus. Ma poate indruma cineva ce poate fi? multumesc anticpat.

Scris: Mie 27-Iul-2011 21:24
de viorelovidiu
si eu am aceeasi problema cu pornitul la cald numai ca se intampla aleator. Am intrat astazi cu lexia si am gasit eroare permanenta legata de bujii. totodata cand pornesc motorul la rece uneori se zgaltaie putin si scoate un fum albastrui spre inchis care dispare daca accelerez si plec dupa loc.

am atasat si o poza.
Imagine

Scris: Mie 27-Iul-2011 21:25
de viorelovidiu
neloo71 scrie:am pus si lexia la Cristi Stan la Ploiesti si nu a iesit nimic. eroarea care am gasit-o cu acest tester universal e P1598 electrovalva cu termostat-scurtcircut plus. Ma poate indruma cineva ce poate fi? multumesc anticpat.


am vazut ca esti in cautare de regulator de presiune, cum l-ai depistat defect?

Scris: Mie 27-Iul-2011 21:56
de cit_a
Bujiile nu prea vad sa aibe nimic in legatura cu pornirea la cald ! Practic cand motorul este cald ele sunt ca si inexistente.

Scris: Mie 27-Iul-2011 21:59
de viorelovidiu
cit_a scrie:Bujiile nu prea vad sa aibe nimic in legatura cu pornirea la cald ! Practic cand motorul este cald ele sunt ca si inexistente.


ba da, ele merg intr-un timp predefinit dupa pornire in functie de temperatura de afara. functioneaza aproximativ un minut dupa pornire! in poza pusa de mine arata temperatura uleiului de 77 grade - in mod cert eroarea a aparut la cald

Scris: Mie 27-Iul-2011 22:40
de sorin2010
salut viorel
cauta niste ulei 2t si baga-l in rezervor
1l la 200l d motorina.ar trebui sa isi revina,sa fie mai silentios.asigurate ca ai bateria 100%ok cu amperii la pornire si ca electromotorul este in parametrii.
dupa 5 septembrie sunt bucurestean poate ne vedem la o bere:)
bafta

Scris: Joi 28-Iul-2011 00:06
de sandor mihai
cu motorul cald, când nu porneste vezi cu lexia 2 lucruri În timp ce dai la automat. 1. Dacã axul cu came apare a fi sincronizat cu arborele cotit.( eu cred cã aici e probl.) 2. Presiunea pe care o scoate pompa În momentul respectiv. Apoi putem trage niºte concluzii.

Scris: Joi 28-Iul-2011 07:06
de mihaistan
la diagnoza , senzorii se sincronizeaza! insa pompa de injectie nu face presiune in rampa .... cum pompe stricate la 2.0 nu prea am vazut....

Scris: Joi 28-Iul-2011 07:18
de sorin2010
exista probabilitatea mare sa fie doar regulatorul de pe pompa.
poate il gasiti undeva separat.

Scris: Joi 28-Iul-2011 07:42
de viorelovidiu
sorin2010 scrie:salut viorel
cauta niste ulei 2t si baga-l in rezervor
1l la 200l d motorina.ar trebui sa isi revina,sa fie mai silentios.asigurate ca ai bateria 100%ok cu amperii la pornire si ca electromotorul este in parametrii.
dupa 5 septembrie sunt bucurestean poate ne vedem la o bere:)
bafta


wow, te astept cu bratele deschise si nu va fi doar o bere :lol:

Scris: Joi 28-Iul-2011 09:20
de sorin2010
MERCI!

Scris: Joi 28-Iul-2011 12:36
de sandor mihai
mihaistan scrie:la diagnoza , senzorii se sincronizeaza! insa pompa de injectie nu face presiune in rampa .... cum pompe stricate la 2.0 nu prea am vazut....


atunci poate fi pompa de joasĂŁ presiune sau regulat. Din pompa de injecĂžie. Am mai ĂŽntĂŽlnit firul spre pompa de joasĂŁ topit la ieÂşirea din bsm.

Scris: Joi 28-Iul-2011 12:50
de sorin2010
aceasta generatie de hdi nu mai are pompa de joasa in rezervor.
eu zic ca e regulatorul de pe pompa.