Pagina 1 din 3
pornire foarte grea la rece
Scris: Sâm 26-Noi-2011 22:03
de marco123
Va salut! Am probleme cu pornirea masinii cand afara este rece(cand afara este cald nu am probleme) daca tin masina in garaj porneste la a-3, 4-a cheie daca o tin afara ffff greu. Am fost la service si mi sa spus ca la un injector scapa pe retur si ca din aceasta cauza pornesc foarte greu ,,la rece, (bujiile sunt bune), am citit un articol de pe acest forum si spunea ca daca folosesc ulei 2T se poate diminua scaparea motorinei pe retur? Va rog sa ma ajutati cu un sfat si unde as putea repara injectorul. Va multumesc!
Scris: Sâm 26-Noi-2011 22:13
de sorin2010
uleiul 2t este pentru lubrifierea sistemului de injectie.problema ta se reolva prin inlocuire.cu cat mai repede cu atat mai bine pentru electromotor.altfel se va strica curand si el.
Scris: Dum 27-Noi-2011 19:54
de marianmarian
marco123,la Buzau se repara injectoare,se trimite prin fan curier,si plata la primire.tel.0765269733 /0765269021.
Scris: Dum 27-Noi-2011 22:40
de marco123
Va multumesc, revin dupa remediere.
Scris: Dum 27-Noi-2011 23:29
de mesersmith
Stii ce nu pricep eu? Injectorul daca e defect ar trebui sa scape si cand motorul e cald.
La un opel tot cu common rail, pornea f greu la cald, nu la rece, pt ca nu reusea sa mai faca presiunea in rampa, din cauza unui injector care urina prea mult pe retur.
Scris: Dum 27-Noi-2011 23:54
de viorelovidiu
la mine e aceeasi problema la rece, porneste la sfert de cheie dar se misca masina ca si cum ar bate un titirez cu ciocanu cand e rece motorul, intr-un minut isi revine. sper sa reusesc zilele astea sa le repar... am avut sh 2 injectoare de la un 607 dar nu s-au potrivit.
cele 2 injectoare 1,3 scapa pe retur...
Scris: Lun 28-Noi-2011 00:19
de dj01fad
nici eu nu prea cred ca e de la injectoare
am inteles ca ai verificat bujiile si sunt bune. ok, dar... releul l-ai verificat? adica iti vine tensiune pe bujii cand pui contactul? nu te apuca sa schimbi piese pana nu esti sigur ca sunt defecte!!! intr-adevar, injectoarele la hdi cand incep sa scape mult pe retur se manifesta cum a spus si mesersmith, adica porneste greu la cald, nu la rece! am pomenit asemenea defect la o xsara, se topise locasul unde statea plotul de forta din releu, si nu mai facea contact... am bantuit cateva ore pe langa masina pana sa ne dam seama ce are, ca nu dadea nici o eroare pe tester si bujiile erau ok. deci... spor la verificat. iar pe partea cealalta, referitor la reparatul injectorului, nu stiu ce sa zic, eu nu cunosc personal pe nimeni care sa fi avut probleme la injectoare si sa fi reusit sa le repare si sa fie ok apoi. da... stiu cativa care au incercat dar nu a iesit mai nimic.
Scris: Lun 28-Noi-2011 10:27
de mesersmith
Nici eu nu stiu pe nimeni sa fi reusit sa repare injectoare hdi.
Si eu am aceeasi problema, imi porneste greu, am verificat bujiile si tensiunea la ele la pornire, am verificat sistemul de alimentare sa nu fie dezamorsat, totul e ok.
Se pare ca e vorba despre tensiunea in baterie dimineata, la rece.
Verifica tensiunea inainte de a porni, apoi verifica tensiunea si pe episodul de pornire, adica din momentul in care bagi cheia in contact, pana la pornirea motorului.
Daca tensiunea scade sun 9-10V, computerele o iau razna.
Scris: Lun 28-Noi-2011 20:53
de viorelovidiu
maine merg sa repar cele 2 injectoare bosch si pe seara revin cu rezultate/impresii
Scris: Lun 28-Noi-2011 21:27
de marianmarian
se gaseste in comert chit pentru reparat injectoare , am vb. personal la Buzau si am trimes la reparat injectoare si totul e ok.Pretul e undeva la 300 ron.
Scris: Lun 28-Noi-2011 21:39
de mesersmith
viorelovidiu scrie:maine merg sa repar cele 2 injectoare bosch si pe seara revin cu rezultate/impresii
Ce problema au cele doua injectoare ale tale?
Scris: Lun 28-Noi-2011 21:40
de mesersmith
marianmarian scrie:se gaseste in comert chit pentru reparat injectoare , am vb. personal la Buzau si am trimes la reparat injectoare si totul e ok.Pretul e undeva la 300 ron.
Si eu am auzit de cei de la Buzau, dar nu stiam ca pot face pt hdi.
Scris: Lun 28-Noi-2011 21:44
de viorelovidiu
mesersmith scrie:marianmarian scrie:se gaseste in comert chit pentru reparat injectoare , am vb. personal la Buzau si am trimes la reparat injectoare si totul e ok.Pretul e undeva la 300 ron.
Si eu am auzit de cei de la Buzau, dar nu stiam ca pot face pt hdi.
nu are importanta ca e hdi, tdci, etc. sunt facute de bosch si exista kituri de reparatii.
cele 2 injectoare pierd pe retur...
Scris: Lun 28-Noi-2011 21:48
de mesersmith
Asa stiam si eu, dar am fost cu niste injectoare la un turc in bucuresti, care-si are sediu in aceeasi curte cu colegul khan, si mi-a spus clar ca pt hdi, modelul meu de la acea vreme, nu exista inca pe piata kituri de reparatii.
Scris: Lun 28-Noi-2011 22:18
de viorelovidiu
mesersmith scrie:Asa stiam si eu, dar am fost cu niste injectoare la un turc in bucuresti, care-si are sediu in aceeasi curte cu colegul khan, si mi-a spus clar ca pt hdi, modelul meu de la acea vreme, nu exista inca pe piata kituri de reparatii.
are si ala niste preturi fantastice.... preturile medii sunt intre 300 si 400 lei/buc injector bosch/delphi iar la turc 500-700lei
