Pagina 1 din 1

lichid racire evaporat

Scris: Vin 24-Feb-2012 20:38
de marianmarian
Am schimbat distributia complet cu pompa de apa, iar dupa 15000 km (cam acum zece luni ) am ramas fara lichid de racire in vasul de expansiune, ceva dubios ca nu am pierdere ,verificata si de mine si de cei de la reprezentanta si nu au descoperit pierdere.Masina merge si nu am probleme cu ia.

Scris: Vin 24-Feb-2012 21:47
de mesersmith
Ai ramas fara lichid acum 10 luni sau acum?
Ai completat lichidul? Ai mai avut pierderi?
Sigur nu ai pierderi pe la pompa de apa?
Ca lichidul ala nu se prea evapora, ca lucreaza sub presiune.
Si eu am avut o astfel de problema si imi pierdea numai la viteze mari, insa lichidul era aruncat afara din bazin si se evapora cand ajungea afara, componentele din apropiere era cald si de asta.

Scris: Sâm 25-Feb-2012 13:43
de toro
Da cu privirea si la radiator. Vezi sa nu aiba pata pe undeva . Poate fii un por la radiator care se obsearva greu sau pe la furtune .Sunt gelurii pentru oprirea micilor scurgeri in sistemul de racire ( Stop Leack)

Scris: Sâm 25-Feb-2012 17:10
de iuliu m.
Recomandare pentru marean:
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... db=web.nsf
Pui proportional cu cantitatea de lichid de racire care trebuie tratata, "smacul" asta in vasul de expansiune, si daca pierderea e suficient de mica sa o acopere, vor inceta necazurile tale.
Ma astept sa ma lauzi si pe mine ca pe Mugurel, daca reuseste "operatiunea" :lol:
Drumuri cat mai bune!

Scris: Dum 26-Feb-2012 18:46
de marianmarian
Multumesc pentru sfaturii,pompa a fost schimbata cu distributia odata anul trecut in luna aprilie si de atunci am facit cu masina 17000km. Am m-ai verificat lichidul dar totul era ok,si cand am verificat vineri 24/02/12 masina am observat ca vasul era gol am completat cu un litru de apa dem. si am verificato sa vad daca curge pe la pompa in interir la furtunele de la caldura,furtunelede la radiator si nimic, am fost si la reprezentanta au m-ai completat cu antigel pana la nivel ,au verificat si ei si nu a observat nici o pierdere.Sambata am facut cu masina 800 km si lichidul din vas este cum era vineri fara pierdere ,parerea celor de la reprezentanta a fost ca nu sa facut inlocuirea antigelului cum trebuie.Acum o sa verific sa vad daca m-ai dispare din vas si daca da atunci trebuie sa verific chiloasa sa nu am fisurata sa o elimine prin evacuare.

Scris: Dum 26-Feb-2012 18:50
de mesersmith
Ciudat, nu ai senzor de nivel in vas? Nu ti-a tipat nimic pe display?

Scris: Dum 26-Feb-2012 18:57
de marianmarian
Nu am .ai inteles cum sa intimplat pote prima data mu am explicat cum trebuie azi am venit de la tara si la garaj am verificat lichidul si totul ok,ce ma suprinde ca caldura aveam chiar daca avem minus 1,5 litri antigel.Am fugarito si sambata si azi peste 150km si vad ca totul e ok cum spuneai tu ca la viteza mare pierd dar nimic.

Scris: Dum 26-Feb-2012 19:10
de marianmarian
Mes. am avut logan luat de nou si in 4 ani am completat pina intrun litru la 85000km facuti,cu dacia nu am avut probleme iar cu fordul ka nici o problema ,ma suprins dar stiu ca la motoarele pe motorina cu trecerea timpului si km facuti cedeaza chiluasa intre supape si la inelele de la evacuare gaze si pierde apa ce a patit si fratele la opalul lui si nu am m-ai putut sai repar ,dar la mine este din 09/10/ 2007 .si am 220000 km.

Scris: Dum 26-Feb-2012 19:18
de mesersmith
Hold your horses, ca nu a zis nimeni ca e chiulasa fisurata sau mai stiu eu ce.
Iti spun din experienta ca depinde f tare pe unde ai scurgerea de lichid, pt ca daca e undeva in radiator, e posibil ca lichidul sa fie turbionat de catre aerul care intra cu viteza sau de catre ventilator si sa nu lase urma.

Apoi, verificarea nivelului nu se face cu motorul cald, pt ca instalatia e sub presiune si apa se dilata comprimand aerul de pe instalatie, care se afla in partea de sus a vasului si astfel, daca o verifici cand e motorul f cald, o sa vezi alt nivel.


De exemplu, eu chiar aveam garnitura de chiulasa ciupita si imi arunca lichidul afara prin supapa aflata in capacul vasului si, pt ca se intampla numai la viteze mari si cand motorul era cald, acel lichid se evapora si nu lasa urme deloc.

Cea mai buna chestie pe care o poti face, este sa monitorizezi f strict acest lucru si sa incerci sa observi cand si ce niveluri ai. Cel mai bine faci asta dimineata, cand pleci cu masina.
Sunt in continuare surprins ca nu exista senzor de nivel in vasul cu lichid si maine o sa ma uit si eu la masina mea, pt ca in doc imi spune ca nici eu nu as avea acel senzor, desi as putea baga mana in foc ca l-am vazut.

Scris: Dum 26-Feb-2012 19:39
de marianmarian
fratele a avt probleme cu pierderea lichidului si era din cauza chiloasei , tot problema asta ma intrebat si Mugurel daca masina scote tot timpul abur pe toba ,am verificat ventilatorele daca merg si totul e ok ramane sa vad si vb.Mugurel ma intrebat daca am senzor de nivel Ai vazut presa de placute.

Scris: Dum 26-Feb-2012 21:28
de floreacioaca
mareane esti de groaza!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D :D :D :D

Scris: Lun 27-Feb-2012 18:07
de marianmarian
floreacioca de ce crezi ca nu e adevarat ce spun.

Scris: Lun 27-Feb-2012 21:40
de floreacioaca
eu nu zic ca nu te cred.....la altceva ma refeream eu de fapt.... :D :D :D :D :D :D hai noroc