ambreiaj blocat
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 88
- Membru din: Sâm 19-Noi-2011 19:32
- Localitate: vulcan
ambreiaj blocat
salutare la toata lumea. ma ajutati cu ceva pareri despre un ambreiaj blocat mai exact pedala imposibil de apasat e tare. inainte de asta sa auzit un parait in timp ce ieseam din parcare cu spatele. am verificata dar cu motorul pornit nu pot apasa pedala sa bag in viteza. ms anticipat ptr pareile voastre.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- simpatizant
- Mesaje: 88
- Membru din: Sâm 19-Noi-2011 19:32
- Localitate: vulcan
ambreiaj
am verificat hidraulica la ambreiaj trbuie data cutia de viteze jos siut dela ce dar cred ca placa e cauza. ms de pareri .kitul intreg am sa il schimb. o parere despre firma VALEO sau SACHS . inca o data multumiri
am avut si eu o problema similara, tot la fel, pedala blocata sus. stationam in coloana, in momentul in care am vrut sa plec de pe loc, ambreiajul s-a @dus@ la fund si nu a mai revenit, in ciuda incercarilor mele disperate de a-l trage cu picorul. Am scos masina de pe carosabil, am tras cu mana de ambreiaj, a revenit, dar a ramas bolovan. Nici o sansa de a mai baga in viteza nici cu motorul pornit nici fara....M-au tractat la service, m-au urcat pe elevator, au dat filtrul de aer jos ca sa ajunga la fanta ambreiajului si...................surpriza!!! Mi-a trecut rulmentul prin placa..............solutie, chit de ambreiaj. L-am schimbat, dar nici volanta nu prea mai e in firea ei. sper sa te ajute, desi am vazut ca deja vrei sa schimbi kitul, cred ca o sa-ti rezolve problemele, iar de volanta, uite aici la un pret cat de cat bun.
http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Citro ... f25&000134
http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Citro ... f25&000134
Daca ai volanta bimasa poate te ajuta asta: "Nu se poate monta efectiv ambreaj clasic in locul celui cu volanta elastica dar exista un kit de transformare. Costa cam 1600 lei complet (oricum mai ieftin decat volanta clasica) iar la urmatoarea reparatie costa mult mai putin pentru ca se schimba numai ce este defect (placa si/sau rulment presiune si/sau disc). ATENTIE: Pentru cine are nevoie, ca sa nu mai stea sa caute, codul kit-ului complet de la Valeo, volanta simpla+disc+placa+rulment este: 835001 pt 2.0 Hdi?????". Acest cod l-am gasit pe forumul celor de la peugeot 406.
-
- simpatizant
- Mesaje: 88
- Membru din: Sâm 19-Noi-2011 19:32
- Localitate: vulcan
re
multumesc mult ptr rasp voastre am desfacut intre timp ambreiajul si defect rulmentul care era sarite bilele din el si rupta siguranta de pe placa de presiune am totusi o mare nedumerire e normal ca placa de presiune sa aibe un joc circular cam de 1.5cm ???? asta ar fi singurul inconvenient la placa. o parere de la voi si ptr asta. mersi mult ptr ajutorul vostru .
-
- simpatizant
- Mesaje: 88
- Membru din: Sâm 19-Noi-2011 19:32
- Localitate: vulcan
mersi de inf urzica . am vb cu un mecanic si zicea ca e normal sa aiba acel joc cam de 1cm in jurul arborelui si acel joc sa fie masurat pe exteriorul volantei informatie confirmatade un amic ce vinde piese auto si vazut la alte volante vandute. cat mai merge asa drum bun
. prima umblare la ambreiaj la peste 260.000 km. salutare la toata lumea

si pe langa asta, am descoperit ca sunt 2 tipuri de volante la C5, motorul 2.0 HDi.
mai exact: codul de piesa asta: 415 0225 10 si codul de piesa astalalalt: 415 0320 10
si nu doar codul difera, ci si diametrul, Unghiul liber maxim [Grade], si numarul de dinti.
DESI codul de motor e acelasi: DW10BTED4
si pe langa diferentele astea... e si diferenta de pret destul de mare. (ambele fiind aceeasi marca, LUK)
se potrivesc amandoua ? daca da, care e diferenta ?
mai exact: codul de piesa asta: 415 0225 10 si codul de piesa astalalalt: 415 0320 10
si nu doar codul difera, ci si diametrul, Unghiul liber maxim [Grade], si numarul de dinti.
DESI codul de motor e acelasi: DW10BTED4
si pe langa diferentele astea... e si diferenta de pret destul de mare. (ambele fiind aceeasi marca, LUK)
se potrivesc amandoua ? daca da, care e diferenta ?
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Cel mai bine este sa verifici dupa VIN si dupa RPO. VIN-ul il stie toata lumea iar RPO este format din doua litere si cinci cifre, daca nu ma insel, de obicei se citesc numai cifrele si este pe o eticheta alba pe stalpul cu balamale ale usii din stanga sofer. In functie de asta vei alege exact piesele de care vei avea nevoie. Ex:
www.autokarma.ro

www.autokarma.ro
Ultima oară modificat Mie 01-Aug-2012 08:08 de către urzica, modificat 1 dată în total.
nu cred, amandoua sunt pentru C5 2.0 HDi, 136 cp.
diferenta ar veni cica pentru ca unul e facut pana in septembrie 2006, si al doilea dupa septembrie 2006.
dar daca intri pe site-uri de piese auto sa cauti dupa cod motor sau dupa serie sasiu, ti le gaseste pe amandoua (ca si cum s-ar potrivi ori ala, ori celalalt).
si pe service.citroen.com nu am gasit codul de piesa original dupa VIN...
L.E.: urzica, ai dreptate, exact despre asta vorbeam.
ciudat ca sunt 2 tipuri de volanta (si automat, 2 tipuri de kituri de ambreiaj) pentru aceeasi masina, acelasi motor.. ma gandesc ca exista riscul sa le incurce unii cand comanda piesele si sa trezeasca ca nu se potrivesc. sau altii sa zica un pret (pentru piesele mai ieftine) si apoi cand vezi ca nu se potrivesc, sa-ti zica "pai stii, piesele care-ti trebuie tie sunt mai scumpe".. si sa-ti mai ceara bani, dupa ce tu deja ti-ai facut o idee in cap despre cat ar costa...
diferenta ar veni cica pentru ca unul e facut pana in septembrie 2006, si al doilea dupa septembrie 2006.
dar daca intri pe site-uri de piese auto sa cauti dupa cod motor sau dupa serie sasiu, ti le gaseste pe amandoua (ca si cum s-ar potrivi ori ala, ori celalalt).
si pe service.citroen.com nu am gasit codul de piesa original dupa VIN...
L.E.: urzica, ai dreptate, exact despre asta vorbeam.
ciudat ca sunt 2 tipuri de volanta (si automat, 2 tipuri de kituri de ambreiaj) pentru aceeasi masina, acelasi motor.. ma gandesc ca exista riscul sa le incurce unii cand comanda piesele si sa trezeasca ca nu se potrivesc. sau altii sa zica un pret (pentru piesele mai ieftine) si apoi cand vezi ca nu se potrivesc, sa-ti zica "pai stii, piesele care-ti trebuie tie sunt mai scumpe".. si sa-ti mai ceara bani, dupa ce tu deja ti-ai facut o idee in cap despre cat ar costa...
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo