Pagina 1 din 2

ambreiaj blocat

Scris: Sâm 12-Mai-2012 06:58
de maryann3333
salutare la toata lumea. ma ajutati cu ceva pareri despre un ambreiaj blocat mai exact pedala imposibil de apasat e tare. inainte de asta sa auzit un parait in timp ce ieseam din parcare cu spatele. am verificata dar cu motorul pornit nu pot apasa pedala sa bag in viteza. ms anticipat ptr pareile voastre.

Scris: Dum 13-Mai-2012 14:51
de urzica
Pai pana nu desfaci ambreiajul nu stii, oricum trebuie schimbat tot kitul daca tot te apuci de el

Scris: Dum 13-Mai-2012 16:33
de mesersmith
La C5 ambreiajul este hidraulic.
Trebuie sa verifici tot ce tine de ambreiaj, pana sa umbli la disc, rulment si volanta.

ambreiaj

Scris: Lun 14-Mai-2012 02:43
de maryann3333
am verificat hidraulica la ambreiaj trbuie data cutia de viteze jos siut dela ce dar cred ca placa e cauza. ms de pareri .kitul intreg am sa il schimb. o parere despre firma VALEO sau SACHS . inca o data multumiri

Scris: Mie 16-Mai-2012 00:09
de fatman
am avut si eu o problema similara, tot la fel, pedala blocata sus. stationam in coloana, in momentul in care am vrut sa plec de pe loc, ambreiajul s-a @dus@ la fund si nu a mai revenit, in ciuda incercarilor mele disperate de a-l trage cu picorul. Am scos masina de pe carosabil, am tras cu mana de ambreiaj, a revenit, dar a ramas bolovan. Nici o sansa de a mai baga in viteza nici cu motorul pornit nici fara....M-au tractat la service, m-au urcat pe elevator, au dat filtrul de aer jos ca sa ajunga la fanta ambreiajului si...................surpriza!!! Mi-a trecut rulmentul prin placa..............solutie, chit de ambreiaj. L-am schimbat, dar nici volanta nu prea mai e in firea ei. sper sa te ajute, desi am vazut ca deja vrei sa schimbi kitul, cred ca o sa-ti rezolve problemele, iar de volanta, uite aici la un pret cat de cat bun.

http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Citro ... f25&000134

Scris: Mie 16-Mai-2012 09:39
de claus4you
2000 lei tot kit-ul si volanta pe valeo

Scris: Mie 16-Mai-2012 10:34
de calul
Daca ai volanta bimasa poate te ajuta asta: "Nu se poate monta efectiv ambreaj clasic in locul celui cu volanta elastica dar exista un kit de transformare. Costa cam 1600 lei complet (oricum mai ieftin decat volanta clasica) iar la urmatoarea reparatie costa mult mai putin pentru ca se schimba numai ce este defect (placa si/sau rulment presiune si/sau disc). ATENTIE: Pentru cine are nevoie, ca sa nu mai stea sa caute, codul kit-ului complet de la Valeo, volanta simpla+disc+placa+rulment este: 835001 pt 2.0 Hdi?????". Acest cod l-am gasit pe forumul celor de la peugeot 406.

re

Scris: Lun 21-Mai-2012 12:16
de maryann3333
multumesc mult ptr rasp voastre am desfacut intre timp ambreiajul si defect rulmentul care era sarite bilele din el si rupta siguranta de pe placa de presiune am totusi o mare nedumerire e normal ca placa de presiune sa aibe un joc circular cam de 1.5cm ???? asta ar fi singurul inconvenient la placa. o parere de la voi si ptr asta. mersi mult ptr ajutorul vostru .

Scris: Mar 22-Mai-2012 08:26
de urzica
Stiu ca volanta cu masa dubla are din constructie un joc in jurul axei arborelui, cum nu stiu cat este normal la una noua, dar sigur este.

Scris: Mar 22-Mai-2012 21:21
de maryann3333
mersi de inf urzica . am vb cu un mecanic si zicea ca e normal sa aiba acel joc cam de 1cm in jurul arborelui si acel joc sa fie masurat pe exteriorul volantei informatie confirmatade un amic ce vinde piese auto si vazut la alte volante vandute. cat mai merge asa drum bun :D . prima umblare la ambreiaj la peste 260.000 km. salutare la toata lumea

Scris: Vin 27-Iul-2012 10:40
de niq
din cate am vazut, kitul acela (835001) este pentru C5 I, pentru C5 II nu se potriveste. sau cel putin, nu e acelasi cod. eu nu am reusit sa-l gasesc. nici macar nu stiu daca se face volanta cu masa simpla pentru C5 II.

Scris: Mar 31-Iul-2012 14:51
de niq
si pe langa asta, am descoperit ca sunt 2 tipuri de volante la C5, motorul 2.0 HDi.
mai exact: codul de piesa asta: 415 0225 10 si codul de piesa astalalalt: 415 0320 10
si nu doar codul difera, ci si diametrul, Unghiul liber maxim [Grade], si numarul de dinti.
DESI codul de motor e acelasi: DW10BTED4
si pe langa diferentele astea... e si diferenta de pret destul de mare. (ambele fiind aceeasi marca, LUK)
se potrivesc amandoua ? daca da, care e diferenta ?

Scris: Mar 31-Iul-2012 19:02
de dj01fad
la c5 hdi au fost 2 tipuri de motor, adica de 109 si 90 cp. nu cumva de aici vine diferenta?

Scris: Mie 01-Aug-2012 08:05
de urzica
Cel mai bine este sa verifici dupa VIN si dupa RPO. VIN-ul il stie toata lumea iar RPO este format din doua litere si cinci cifre, daca nu ma insel, de obicei se citesc numai cifrele si este pe o eticheta alba pe stalpul cu balamale ale usii din stanga sofer. In functie de asta vei alege exact piesele de care vei avea nevoie. Ex:
Imagine
www.autokarma.ro

Scris: Mie 01-Aug-2012 08:07
de niq
nu cred, amandoua sunt pentru C5 2.0 HDi, 136 cp.
diferenta ar veni cica pentru ca unul e facut pana in septembrie 2006, si al doilea dupa septembrie 2006.
dar daca intri pe site-uri de piese auto sa cauti dupa cod motor sau dupa serie sasiu, ti le gaseste pe amandoua (ca si cum s-ar potrivi ori ala, ori celalalt).
si pe service.citroen.com nu am gasit codul de piesa original dupa VIN...

L.E.: urzica, ai dreptate, exact despre asta vorbeam.
ciudat ca sunt 2 tipuri de volanta (si automat, 2 tipuri de kituri de ambreiaj) pentru aceeasi masina, acelasi motor.. ma gandesc ca exista riscul sa le incurce unii cand comanda piesele si sa trezeasca ca nu se potrivesc. sau altii sa zica un pret (pentru piesele mai ieftine) si apoi cand vezi ca nu se potrivesc, sa-ti zica "pai stii, piesele care-ti trebuie tie sunt mai scumpe".. si sa-ti mai ceara bani, dupa ce tu deja ti-ai facut o idee in cap despre cat ar costa...