Pagina 1 din 2
nu mai porneste
Scris: Mar 03-Iul-2012 15:04
de andreiiyy
am si eu probleme cu pornirea. a fost plecat fratemio vreo 1000 km si cand sa intors a oprit intr-o parcare si nu i-a mai pornit masina/ l-au ajutat niste soferi de tir si mia zis ca iau dat cu spray nu stiu unde si i-a pornit. dar nu mai porneste. ma puteti ajuta si pe mine cu vreo parere? multumesc anticipat
Scris: Mar 03-Iul-2012 15:14
de Rica
verifica bujiile incandescente,daca a pornit cu sprei e posibil sa fie duse
cu sprei se da la filtrul de aer

Scris: Mar 03-Iul-2012 15:17
de andreiiyy
pai daca era cand motorul mai aveau vreun rol bujiile? bujiile le-am schimbat de vreo 5 luni toate 4.
posibil
Scris: Mar 03-Iul-2012 15:18
de raulolariu
posibil sa fie vr-un injector care sa dus
Scris: Mar 03-Iul-2012 15:19
de Rica
andreiiyy scrie:pai daca era cand motorul mai aveau vreun rol bujiile? bujiile le-am schimbat de vreo 5 luni toate 4.
si acum romaneste

Scris: Mar 03-Iul-2012 15:23
de andreiiyy
daca era cald motorul mai aveau bujiile vreun efect? cand leam schimbat erau toate arse si pornea si la -10 grade. mai greu dar pornea. acuma nici gand sa porneasca/
Scris: Mar 03-Iul-2012 15:50
de mesersmith
Pe display ai vreun mesaj? Becuri in bord aprinse?
Scris: Mar 03-Iul-2012 18:43
de andreiiyy
martorul mie aprins in bord dar pe display nu imi apare nimic
Scris: Mar 03-Iul-2012 20:08
de mesersmith
Va rog frumos putina atentie la limba romana, ca ati macelarit-o de tot in topicul asta.
Nu am inteles daca e var I sau II, dar la ambele, undeva in meniu, este o functie de autotestare a masinii.
In mod normal, trebuia ca la fiecare pornire a motorului, sa te fi informat daca era ceva. Dar numai la pornire, daca motorul nu porneste, nu primesti nimic pe afisaj.
Scris: Mar 03-Iul-2012 20:57
de andreiiyy
pai sa fiu mai explicit. masina imi mai porneste numai cu spray. altfel pot da la automat ca nici o sansa nu am. dupa ce o pornesc la automat pe display nu imi indica nici o eroare dar martorul din bord, ala galben imi ramane aprins+service. si mie mi se pare interesant dar cam asta e toata povestea masinii.
Scris: Mar 03-Iul-2012 21:06
de mesersmith
Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa pui lexia pe masina, sa dai la automat si sa urmaresti presiunea pe rampa.
Eu cred ca nu e presiune suficienta.
Posibil sa ai un retur de injector prea mare.
Poti face testul cu paharele sa vezi daca e o diferenta prea mare, dar asta dupa ce pui lexia si vezi care e presiunea.
Scris: Mar 03-Iul-2012 21:15
de andreiiyy
ms de sfat. maine merg la un lexia. sper ca sa nu fie ceva grav ca sunt in austria in vacanta si preturile sunt destul de mari. ms si multa bafta.
Scris: Mar 10-Iul-2012 18:48
de marianmarian
ajutor sa defectat masina ,am pornit si am vrut sa dau inapoi cand ce sa vezi a dat de doua ori in nas si sa oprit si nu m-ai vrea sa porneasca am verificat daca ajunge motorina in injectoare si nimic ,ce poate fi? Am verificat filtru si e ok.
Scris: Mar 10-Iul-2012 23:10
de mesersmith
Vreun mesaj pe ecran? Ai pus lexia sa vezi presiunea pe rampa?
Inainte de pompa de inalta ai motorina? Pompa din rezervor se aude?
La c5 I e des intalnita problema cu pompa din rezervor, la varianta a doua au scos-o de tot.
Verifica lucrurile astea si vedem ce ar mai putea fi.
Scris: Mie 11-Iul-2012 09:52
de sandor mihai
În primul rÎnd nu mai da cu spray. Pinionul care antreneazã lanÞul de la distribuÞie este introdus fretat pe ax. Deci nu are pana sau alt sistem de blocare. Dacã se miºcã fata de ax e grav.cÎnd dai cu spray apar explozii ºi implicit miºcãri bruºte ale anumitor piese ce pot duce la ruperea curelei de distribuÞie sau a altor piese. Problema este probabil din cauza faptului cã nu ai suficienta presiune În rampa. Posibil un injector uzat.bujiile nu sunt active decÎt sub ( -4)°c.