Pagina 1 din 1
verificare distributie
Scris: Vin 16-Noi-2012 17:37
de SPF
Salut.
Cum pot sa verific daca distributia este pusa la punct la motorul masinii mele?
1,6 hdi - 109 cp.
Banuiesc ca este distributia pentru ca accelereaza in mult prea multe secunde pana la 100 (15-16 cel putin) si nu prea vrea sa treaca de 150km/h in conditiile in care viteza maxima constructiva este de vreo 190.
Este vreo metoda cu Lexia?
Daca fac un test de compresie are relevanta?
As vrea sa nu recurg la desfacerea distributiei decat daca este neaparat necesar.
Scris: Sâm 17-Noi-2012 08:36
de marianmarian
daca merge bine nu este treaba din distributie ca nu ajungi masina la 190km.
Scris: Sâm 17-Noi-2012 09:47
de SPF
Am uitat sa mentionez ca am abreiaj nou nout, inclusiv volanta cu masa dubla, nici 1000 de kilometri nu are.
Am turbina noua nouta originala Garrett, nici 1000 de kilometri.
Am tubulatura turbina verificata de-a fir a par de vreo 3 ori.
Am electrovalva turbo noua.
Am senzor de presiune turbo nou.
Lexia nu maraie nimic in afara de un injector cu corectie 5mg.
Nu mai am alte idei decat sa verific distributia.
Si da, daca distributia nu este la punct si are avans sau retard performantele motorului scad. Ca daca nu era problema, cine se mai chinuia cu scule speciale de aliniat si blocat distributia inainte sa pui cureaua?
Scris: Sâm 17-Noi-2012 10:17
de Rica
dar injectoarele sunt curate?
ai incercat cu alt producator de motorina?
pune si un aditiv de curatat circuitul si revii dupa

Scris: Sâm 17-Noi-2012 12:48
de PEDROS69
daca masina merge normal la relanti si o simti ca trage dar nu atinge viteza maxima constructiva trebuie sa verifici in ordine filtrul de aer si filtrul de motorina, traseul de aer de la turbina-intercooler galerie de admisie sa fie etans, ar trebui sa masori presiunea aerului la intrarea in motor sa vezi daca turbina supraalimenteaza cat trebuie. Mai suspectez si EGR-ul care daca ramane partial deschis nu o sa te lase sa atingi viteza maxima .
Scris: Sâm 17-Noi-2012 14:16
de SPF
Pai masina trage dar nu cat ar trebui.
Filtru de aer nou, filtru de motorina nou.
Am testat de mai multe ori, in mai multe locuri, sub 15 secunde nu ia suta. Doua persoane in masina, aproximativ 160Kg, plus 15 litri de motorina in rezervor.
Apropo, a verificat cineva demarajul in viata reala pana la 100 la un C5 - 1,6 hdi? Ce valori va dau?
Eu reusesc sa iau suta in a 3-a dupa 15 secunde. Schimb vitezele foarte repede deci nu pierd timp acolo.
Suspectez distributia pentru ca am senzatia ca de cand am schimbat-o imi face figura asta.
Daca o dau cuiva care nu a mai condus masina asta probabil i s-ar parea ca merge normal, insa eu stiu ca nu mai trage ca la inceput.
Singura, dar absolut singura la care nu am umblat pana acum este valva EGR. Dar aia pe maxim deschis nu lesina motorul. Pe wikipedia scrie ca o valva EGR ia maxim 3% din puterea unui motor.
3% nu iti mareste timpul de acceleratie cu 40%.
Scris: Sâm 17-Noi-2012 16:12
de marianmarian
eu am 240000 km injectorul 3 praf,2 si el cu probleme si merg cu 192 fara probleme numai la pornire cand scade su 10 grade pana intra injectoarele in normal sa se inlalzeasca motorul.
Scris: Sâm 17-Noi-2012 17:09
de SPF
verifici si tu cand ai timp si loc in cat timp ia suta?
Scris: Sâm 17-Noi-2012 23:29
de mbc
SPF, poate te ajuta videoul asta, desi omul a pornit aiurea. Ca sa pornesti perfect trebuie dezactivat ESP-ul (deci si ASR-ul) si sa te asiguri ca pornesti fara sa rupi aderenta .
[yt]https://www.youtube.com/watch?v=fql3H1gjbks[/yt]
Nu merge integrarea, uite link aici:
https://www.youtube.com/watch?v=fql3H1gjbks