Taiere FAP, spargere/gaurire site

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

nmario
simpatizant
Mesaje: 44
Membru din: Sâm 31-Oct-2009 21:03
Localitate: Bucuresti

Taiere FAP, spargere/gaurire site

Mesajde nmario » Joi 22-Noi-2012 09:26

Salut,

Am luat decizia sa tai filtrul de particule.Masina nu are putere, nu trece de 130 km/h,apare eroare in bord cu colmatare si nu are putere aproape de loc.Nici nu imi vine sa ma mai urc in masina de nervi.Am scos filtrul acum 1 an si l-am spalat fara nici cel mai mic efect, deci pb e ca e colmatat.Nu isi mai face nici arderea (sau poate nu mai e efectiva).Deci am ales sa il scot si sa ii sparg sitele.
Aici am nevoie de informatii (scuze pt topic nou, pb ca s-a mai discutat, am cautat dar nu am gasit) in privinta operatiunii.
Din cate stiu, trebuie scos, taiat pe jumatatea longitudinala, taiate sitele si apoi sudat la loc.Trebuie sa fie si cineva langa mine cu lexia care sa il dezactiveze si din soft?Orice ajutor (contracost) este binevenit.

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Joi 22-Noi-2012 12:53

dar esti sigur ca e filtrul?
incearca sa pui un alt filtru si vezi cum merge
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!

MikePop
pasionat
Mesaje: 182
Membru din: Vin 08-Oct-2010 22:24
Localitate: Slatina, Olt

Mesajde MikePop » Joi 22-Noi-2012 13:51

Este suficient sa il gauresti longitudinal, cu o bormasina :). Dar sa fii constient ca o sa iti ramana aprinsa in bord eroare. Ulterior poti monta un FAP EMULATOR ca sa iti dispara eroarea.Vei gasi suficiente info pe forum! Ce ti-am scris eu aici e ce am citit pe forum.
Zambeste! Maine poate fi mai rau.

marianmarian
pasionat
Mesaje: 941
Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
Localitate: cernavoda

Mesajde marianmarian » Joi 22-Noi-2012 16:53

vb cu Fam. Stan din Ploiesti si te rezolva cu FAP-ul.
trebuie sa ai bani necesari pentru modificare si ramii fara bataie de cap se ocupa ei de tot .

nmario
simpatizant
Mesaje: 44
Membru din: Sâm 31-Oct-2009 21:03
Localitate: Bucuresti

Mesajde nmario » Mie 28-Noi-2012 14:18

MikePop scrie:Este suficient sa il gauresti longitudinal, cu o bormasina :). Dar sa fii constient ca o sa iti ramana aprinsa in bord eroare. Ulterior poti monta un FAP EMULATOR ca sa iti dispara eroarea.Vei gasi suficiente info pe forum! Ce ti-am scris eu aici e ce am citit pe forum.


Deci il pot gauri fara sa montez emulatorul inainte?Pentru ca auzisem ceva de genul ca masina nu se va mai tura mai mult de 2000 de ture.

Avatar utilizator
balanel
pasionat
Mesaje: 403
Membru din: Joi 12-Mai-2005 14:30
Localitate: bucuresti

Mesajde balanel » Mie 28-Noi-2012 15:11

Am inteles ca depinde de la un model de masina la altul. Cineva care se ocupa cu chiptuning si anulare filtre de particule, spunea ca la unele modele de masini, trebuie intai dezactivat din soft, si apoi anulat fizic. Invers, nu se mai poate sterge eroarea din bord.
citroen - o pasiune permanenta

nmario
simpatizant
Mesaje: 44
Membru din: Sâm 31-Oct-2009 21:03
Localitate: Bucuresti

Mesajde nmario » Mie 28-Noi-2012 18:18

L-am gaurit.Nu am facut nicio modificare de soft.Pur si simplu l-am desfacut, si am dat gauri in site(ambele jumatati).Nu mi-a aparut nici o eroare de motor pe bord, scoate mai mult fum, dar pare ca merge muult mai bine.Am evitat insa sa o turez prea tare.Am vb cu citronel pt emulator si poate vineri sa imi trimita unul.Daca e cineva care ma poate ajuta cu montajul eventual cu diverse reglaje cu lexia as ramane recunoscator.Eu sunt din Bucuresti (Militari).
Uitasem-nu am dezactivat recipientul de eolys, am lasat conductele conectate ca inainte.Poate fi o pb sau in cel mai rau caz se pierde lichidul si atat?
Mersi

marianmarian
pasionat
Mesaje: 941
Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
Localitate: cernavoda

Mesajde marianmarian » Mie 28-Noi-2012 19:55

da numaru de telefon sa vb pentru ce ai facut tu.

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 799
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Mie 28-Noi-2012 20:01


marianmarian
pasionat
Mesaje: 941
Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
Localitate: cernavoda

Mesajde marianmarian » Mie 28-Noi-2012 20:08

Urzica un coleg din Medgidia cu un ford a anulat filtru si totul e ok.
daca tu ai anulat la o masina filtru de particole e ok.
vreau si eu sa vad modelul sunt interesat ?

nmario
simpatizant
Mesaje: 44
Membru din: Sâm 31-Oct-2009 21:03
Localitate: Bucuresti

Mesajde nmario » Mie 28-Noi-2012 21:51

Ok, am scos-o la un drum si am fortat un pic nota.Am accelerat-o pana in 5400 ture(mai mult nu merge).Motorul se aude un pic altfel si pare ca trage mai bine putin.A ramas insa pe bord eroarea cu "risk of particle filter clogging"(??).In rest nu apare nici o eroare si masina nu este limitata la 2000-3000 de ture.Probabil pana in momentul in care incearca sa faca regenerarea.

Avatar utilizator
gropitzabogdan
pasionat
Mesaje: 812
Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
2: Citroen C5 2.0 HDi
3: Citroen C4 1.6 HDi

Mesajde gropitzabogdan » Sâm 01-Dec-2012 00:59

Cum sa o turezi la 5400 ?? :roll: 1.6 Hdi?

cipy
simpatizant
Mesaje: 84
Membru din: Dum 18-Oct-2009 22:15
Localitate: lipova

Mesajde cipy » Sâm 01-Dec-2012 13:44

pe unde se baga lichid eolys la c5 2.2 HDI ?

Avatar utilizator
floreacioaca
pasionat
Mesaje: 287
Membru din: Dum 12-Sep-2010 15:22
Localitate: Oradea
Masina: Citroen C5 I Exclusive

Mesajde floreacioaca » Sâm 01-Dec-2012 18:06

la c5 I are un rezervor sub masina undeva langa roata stanga spate!
Nimeni nu moare virgin! Viata tot te va BIP BIP odata! :)))))

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 799
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Sâm 01-Dec-2012 21:45

cipy scrie:pe unde se baga lichid eolys la c5 2.2 HDI ?

Cel mai bine este sa mergi la cineva care se pricepe si care a mai facut operatiunea, lichidul este cancerigen si trebuie luate masuri de protectie. Sub rezervorul de combustibil se afla rezervorul de aditiv.


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187762
    Total subiecte 18621
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos