Pagina 1 din 2
Taiere FAP, spargere/gaurire site
Scris: Joi 22-Noi-2012 09:26
de nmario
Salut,
Am luat decizia sa tai filtrul de particule.Masina nu are putere, nu trece de 130 km/h,apare eroare in bord cu colmatare si nu are putere aproape de loc.Nici nu imi vine sa ma mai urc in masina de nervi.Am scos filtrul acum 1 an si l-am spalat fara nici cel mai mic efect, deci pb e ca e colmatat.Nu isi mai face nici arderea (sau poate nu mai e efectiva).Deci am ales sa il scot si sa ii sparg sitele.
Aici am nevoie de informatii (scuze pt topic nou, pb ca s-a mai discutat, am cautat dar nu am gasit) in privinta operatiunii.
Din cate stiu, trebuie scos, taiat pe jumatatea longitudinala, taiate sitele si apoi sudat la loc.Trebuie sa fie si cineva langa mine cu lexia care sa il dezactiveze si din soft?Orice ajutor (contracost) este binevenit.
Scris: Joi 22-Noi-2012 12:53
de Rica
dar esti sigur ca e filtrul?
incearca sa pui un alt filtru si vezi cum merge
Scris: Joi 22-Noi-2012 13:51
de MikePop
Este suficient sa il gauresti longitudinal, cu o bormasina

. Dar sa fii constient ca o sa iti ramana aprinsa in bord eroare. Ulterior poti monta un FAP EMULATOR ca sa iti dispara eroarea.Vei gasi suficiente info pe forum! Ce ti-am scris eu aici e ce am citit pe forum.
Scris: Joi 22-Noi-2012 16:53
de marianmarian
vb cu Fam. Stan din Ploiesti si te rezolva cu FAP-ul.
trebuie sa ai bani necesari pentru modificare si ramii fara bataie de cap se ocupa ei de tot .
Scris: Mie 28-Noi-2012 14:18
de nmario
MikePop scrie:Este suficient sa il gauresti longitudinal, cu o bormasina

. Dar sa fii constient ca o sa iti ramana aprinsa in bord eroare. Ulterior poti monta un FAP EMULATOR ca sa iti dispara eroarea.Vei gasi suficiente info pe forum! Ce ti-am scris eu aici e ce am citit pe forum.
Deci il pot gauri fara sa montez emulatorul inainte?Pentru ca auzisem ceva de genul ca masina nu se va mai tura mai mult de 2000 de ture.
Scris: Mie 28-Noi-2012 15:11
de balanel
Am inteles ca depinde de la un model de masina la altul. Cineva care se ocupa cu chiptuning si anulare filtre de particule, spunea ca la unele modele de masini, trebuie intai dezactivat din soft, si apoi anulat fizic. Invers, nu se mai poate sterge eroarea din bord.
Scris: Mie 28-Noi-2012 18:18
de nmario
L-am gaurit.Nu am facut nicio modificare de soft.Pur si simplu l-am desfacut, si am dat gauri in site(ambele jumatati).Nu mi-a aparut nici o eroare de motor pe bord, scoate mai mult fum, dar pare ca merge muult mai bine.Am evitat insa sa o turez prea tare.Am vb cu citronel pt emulator si poate vineri sa imi trimita unul.Daca e cineva care ma poate ajuta cu montajul eventual cu diverse reglaje cu lexia as ramane recunoscator.Eu sunt din Bucuresti (Militari).
Uitasem-nu am dezactivat recipientul de eolys, am lasat conductele conectate ca inainte.Poate fi o pb sau in cel mai rau caz se pierde lichidul si atat?
Mersi
Scris: Mie 28-Noi-2012 19:55
de marianmarian
da numaru de telefon sa vb pentru ce ai facut tu.
Scris: Mie 28-Noi-2012 20:01
de urzica
Scris: Mie 28-Noi-2012 20:08
de marianmarian
Urzica un coleg din Medgidia cu un ford a anulat filtru si totul e ok.
daca tu ai anulat la o masina filtru de particole e ok.
vreau si eu sa vad modelul sunt interesat ?
Scris: Mie 28-Noi-2012 21:51
de nmario
Ok, am scos-o la un drum si am fortat un pic nota.Am accelerat-o pana in 5400 ture(mai mult nu merge).Motorul se aude un pic altfel si pare ca trage mai bine putin.A ramas insa pe bord eroarea cu "risk of particle filter clogging"(??).In rest nu apare nici o eroare si masina nu este limitata la 2000-3000 de ture.Probabil pana in momentul in care incearca sa faca regenerarea.
Scris: Sâm 01-Dec-2012 00:59
de gropitzabogdan
Cum sa o turezi la 5400 ??

1.6 Hdi?
Scris: Sâm 01-Dec-2012 13:44
de cipy
pe unde se baga lichid eolys la c5 2.2 HDI ?
Scris: Sâm 01-Dec-2012 18:06
de floreacioaca
la c5 I are un rezervor sub masina undeva langa roata stanga spate!
Scris: Sâm 01-Dec-2012 21:45
de urzica
cipy scrie:pe unde se baga lichid eolys la c5 2.2 HDI ?
Cel mai bine este sa mergi la cineva care se pricepe si care a mai facut operatiunea, lichidul este cancerigen si trebuie luate masuri de protectie. Sub rezervorul de combustibil se afla rezervorul de aditiv.