termostat
Scris: Lun 22-Iul-2013 15:52
de curand am observat ceva neobisnuit la indicatorul pt temp apei (ultimii 1000km parcursi). De cand am masina tot timpul acul urca pana pe la mijloc si ramanea acolo indifferent de vreme. Acum insa de vreo spt se comporta asa:
- in oras cu / fara clima pronita acul ajunge la mijloc si acolo intepeneste
- in afara orasului cu clima ajunge la maxim un sfert (afara canicula, nu conditii de ploaie, mai racaroase sa zicem) si acolo intepeneste
- in afara orasului fara clima ajunge cam pana la o treime si acolo intepeneste
viteza de mers in afara este maxim 130, in limte normae,l nu o forjez. consumul am observant ca a ramas la fel, motorul trage bine, nimic neschimbat, pe motor sau sub masina nu vad urme de lichide.
nu imi explic de ce scade atat de mult temperatura apei la drum intins. Inca mai sunt in CO deci o sa mai fac vreo 1000km, justifica aceste oscilatii o eventuala inlocuire a termostatului ? Sau ar trebui sa mai vad ceva (cel putin vizual la motor) care sa imi spuna ca ceva e in neregula ?
- in oras cu / fara clima pronita acul ajunge la mijloc si acolo intepeneste
- in afara orasului cu clima ajunge la maxim un sfert (afara canicula, nu conditii de ploaie, mai racaroase sa zicem) si acolo intepeneste
- in afara orasului fara clima ajunge cam pana la o treime si acolo intepeneste
viteza de mers in afara este maxim 130, in limte normae,l nu o forjez. consumul am observant ca a ramas la fel, motorul trage bine, nimic neschimbat, pe motor sau sub masina nu vad urme de lichide.
nu imi explic de ce scade atat de mult temperatura apei la drum intins. Inca mai sunt in CO deci o sa mai fac vreo 1000km, justifica aceste oscilatii o eventuala inlocuire a termostatului ? Sau ar trebui sa mai vad ceva (cel putin vizual la motor) care sa imi spuna ca ceva e in neregula ?