Pagina 1 din 2

deblochez mecanismul franei de stationare din etrier la c5

Scris: Mar 22-Oct-2013 06:49
de sandor mihai
vazind ca la tot mai multe masini parghia frinei de mana se blocheaza, mi-am cumparat o cheie pentru desfacerea etrierelor.operatiunea consta in demontarea completa a etrierului si gresarea mecanismului respectiv.daca garnitura antipraf nu este rupta,etrierul va fi ca nou. pret, 50 ron.

Scris: Mar 22-Oct-2013 12:49
de mesersmith
Mihai, ce anume desfaci cu cheia aia? Scoti pistonul afara sau te referi la mecanismul franei de mana de sub piston?
Ca pe acela eu nu am reusit sa-l desfac cu nimic.

Scris: Mar 22-Oct-2013 13:57
de sandor mihai
desfac mecanismul frĂŽnei.ai nevoie de un tub pentagonal. pistonul nu se blocheazĂŁ decĂŽt foarte rar Âşi doar dacĂŁ garnitura e ruptĂŁ.

Scris: Joi 24-Oct-2013 19:51
de marianmarian
Mihai eu am cumparat trusa de pentagon special pentru citroen variant I si II la 100 ron
eu am si presa de placate si te ajuta la demontarea pistonasului
am pus poze cu presa si le poti vedea la mecanica

Scris: Vin 31-Ian-2014 18:31
de comanv
am avut si eu probleme cu cablul de frina, ramanea blocat, l-am schimbat dar cei de la service mi-au spus ca am acum probleme cu etrierul pe partea dreapta. Daca folosesc frana de mana, imi ramane blocata roata....Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna cam cat costa un etrier, sau daca se poate repara? Mentionez ca am un C5 din 2001 2200cmc.

Scris: Vin 31-Ian-2014 20:16
de mstefan88i
aceeiasi problema am avuto si eu ma rog inca o mai am am rezolvat-o prin scoaterea cablului de la frana de mana de la roata din dreapta si am lasat decat la roata din stanga...si asa nu prea folosesc frana de mana si acum chiar daca trag nu se mai blocheaza

Scris: Lun 03-Feb-2014 16:55
de marianmarian
inlocuieste garniturile si totul e ok

cablu frana

Scris: Lun 31-Mar-2014 21:06
de silviu.macovei
ðc
Today at 11:44 AM
Buna ziua,


De curand mi-am schimbat cauciucurile si la vulcanziare am constatat ca la roata fata stanga am un cablu rupt. Sunt doua care coboara pe langa cilindru hidraulic si ajung in etrier. In toamna nu era, deci e posibil sa fi mers toata iarna cu el asa. Ciudat e ca nu am simtit ceva in neregula in timpul mersului si la franare. Inclin sa cred ca ar fi de la frana de mana. Am atasta niste poze facute rapid inainte de montarea rotilor. Imi poate da cineva o sugesie care este rolul acestui cablu ?



Multumesc

Imagine

Imagine

Scris: Lun 31-Mar-2014 21:25
de urzica
Sunt cablurile electrice de la senzorii de uzura placute de frana. :) ÂŞi la mine s-au rupt si le-am reconectat. RespectĂŁ culorile firelor la reconectare, parca sunt trei fire daca nu ma inÂşel.

Scris: Mar 01-Apr-2014 20:18
de marianmarian
Are perfecta dreptate colegul Urzica

Scris: Mie 02-Apr-2014 17:18
de mesersmith
Ar trebui sa fie doua fire si nu conteaza culorile. Dar cred ca n-o sa fie mare lucru sa le respecti.

Scris: Sâm 05-Apr-2014 12:42
de ovybd
poti sa imi spui si mie unde gasesc acea cheie pentagolnala? si eu am probleme cu frana de mana pe partea dreapta, ramane blocata.

Scris: Sâm 05-Apr-2014 18:50
de urzica
ovybd scrie:poti sa imi spui si mie unde gasesc acea cheie pentagolnala? si eu am probleme cu frana de mana pe partea dreapta, ramane blocata.

Eu am comandat-o deja pentru ca am aceleaÂşi probleme la etrierul de pe dreapta faĂža.
http://www.sculeauto.com/detaliiproduse.php?id=1238

Imagine

Scris: Dum 06-Apr-2014 08:32
de wippy
si eu am la timisoara acest set de chei cine doreste debloclarea etrierului sa ma contacteze

Scris: Dum 06-Apr-2014 10:31
de urzica
wippy scrie:si eu am la timisoara acest set de chei cine doreste debloclarea etrierului sa ma contacteze

Tu chiar crezi ca o sa trimita cineva din Ăžara etrierul tocmai la TimiÂşoara sa-l deblocheze ? Mai bine ai posta procedura de deblocare. :roll: :roll: