Pagina 1 din 2

Kit ambreiaj sachs sau luk?

Scris: Joi 12-Dec-2013 15:17
de gropitzabogdan
Salutare .Astazi a murit ambreiajul meu si a venit "mosul" mai repede, s-a dus pedala la fund si apoi a ramas intepenita. :roll: . Ce marca sa aleg la kitul de ambreiaj? Nu am fost in situatia asta niciodata,desi masina are 310.000 km (cumparata la 130.000km in 2005). :?:

Scris: Joi 12-Dec-2013 15:37
de dj01fad
luk zic eu...

Scris: Joi 12-Dec-2013 16:15
de gropitzabogdan
Vreau sa o tractez pana la service da nu stiu cum sa o leg de un C4. De ce sa o prind?

Scris: Joi 12-Dec-2013 17:18
de sorin.
Este bine ca a murit fara sa se chinuie, al meu moare de un an si jumatate :oops:

Scris: Joi 12-Dec-2013 17:28
de Mexik
eu am pe vasina valeo de vreo 8000km a costat 650 ron si inca se comporta bine

Scris: Joi 12-Dec-2013 17:49
de sorin.
[code]Vreau sa o tractez pana la service da nu stiu cum sa o leg de un C4. De ce sa o prind?
[quote]
Daca nu este trafic mare, poti sa o pornesti din demaror bagata in viteza, apoi daca ii gasesti turatia potrivita schimbi foarte usor vitezele
Am gresit, eu asa am facut, dar la mine s-a rupt cablul de ambreiaj

Scris: Joi 12-Dec-2013 17:58
de gropitzabogdan
Esti tare sorin :lol:.Ambreiajul meu da semne din vara ca a imbatranit si azi s-a terminat.

mexik: Cred ca pe masina este Luk si daca nu ma insel noile modele vin tot cu kit Luk

Scris: Joi 12-Dec-2013 18:27
de Mexik
a mea nu a avut ambreajul original,cel care l-am gasit pe ea era saks si am pus valeo (280 mii de km are acum)

Scris: Joi 12-Dec-2013 19:29
de iuliu m.
xsara88vts scrie:
dj01fad scrie:luk zic eu...
+1

+2! Luk zic si eu.

Scris: Dum 15-Dec-2013 12:53
de paul72
Luk am pus si eu!

Scris: Dum 15-Dec-2013 13:15
de gropitzabogdan
Luk o sa aleg si eu atunci.

Scris: Mar 17-Dec-2013 10:44
de gropitzabogdan
Am comandat kit ambreiaj Luk. Pret: 550RON

Scris: Vin 20-Dec-2013 12:27
de Dumitrache Robert
Luk am pus si eu luni , pret 550 ron plus manopera 280 ron .

Scris: Vin 20-Dec-2013 14:27
de gropitzabogdan
Sa vedem cat ma costa manopera. Trebuie sa fie gata pana maine sau cel tarziu luni :roll:

Scris: Vin 10-Ian-2014 06:34
de SPF
A mea a venit cu Sachs si mi-a crapat la sub 100.000 de kilometri rulmentul de presiune. Plus ca imi cam tremura la plecarea de pe loc asa ca am schimbat si volanta dubla masa. M-a costat o avere. 1000 de euro kitul complet plus manopera, plus 800 de euro reparatii la reprezentanta dupa ce primul mecanic a tras un distantier din cutia de viteze din greseala cu rulmentul de presiune si a uitat sa mi-l mai puna la loc, de mi se balabanea arborele principal din cutia de viteze in viraje si facea zgomot.

Aveti grija sa nu patiti ca mine. Inainte sa platiti dati o tura cu masina, ca eu nu mi-am mai vazut banii inapoi, am ramas cu mega-paguba.

Daca s-o intampla sa mai crape vreodata ambreiajul, desi sper ca nu sunt in halul asta de ghinionist, tot spre Luk o sa ma orientez si eu.

Apropo, eu sunt genul care are super grija de ambreiaj. Nu stau cu piciorul pe pedala aiurea la semafor, nu o tin din ambreiaj, pus si simplu ambreiajul este pentru plecat de pe loc si schimbat viteze, punct. La semafor stau in punctul mort cu piciorul pe frana. Se face verde, bag in viteza si plec.