Mai de ce ...a mea mintiti cu nerusinare cand spuneti ca eliminarea DPF-ului si resoftarea ECU sunt perfect normale, defapt este ILEGAL!!!
Corect este inlocuirea DPF cu unul nou original

... dar cine isi permite gluma.
Vineri, ma duc la ITP sa fac si eu raru'... inaintea mea un om foarte amarat cu un passat 2008, se tot chinuia cel de la statie sa i faca intr-un fel noxa la esapament... nu mergea in nici un fel... masinile mai noi nu se mai tureaza la mersul in gol, surpriza dupa 5 min, bipaie aparatu ala si il anunta ca inspectia va fii facuta doar de reprezentantii R.A.R.

fuck cata treaba am numai pe aia nu aveam chef sa i astept sa vina.
In 5 min apare o masina de la RAR zici ca era de politie (girofare nebunie)

si incep sa i frece masina tipului ala pe toate partile pana cand surpriza, dpf anulat fizic de pe masina... "sefu dar cine a fost autorizat sa faca modificare la sistemul de evacuare neomologat rar''... liniste de mormant in service. Iau facut o foaie de constatare si i sa suspendat certificatul pana la remedierea problemei.
Partea naspa, i sa spus sa monteze din nou filtrul DPF si ca rarul' il va face numai la iei la sediul R.A.R., certificatul urmand sa il ridice de la politie care in baza procesului verbal va emite si o amenda de 600 de lei.
Acuma judecati si voi, cat de tampiti sa fie producatorii de autovehicule sa faca masinile mai scumpe pentru cacatul ala de DPF care il pot anula baietii in cartier? Praf in ochi asta rezulta din smecheria care se practica prin anularea DPF... dar concluzia nu rezulta decat pe propria piele.