Pagina 1 din 1

AJUTOR VA ROG

Scris: Lun 17-Feb-2014 20:42
de crs_crs
AM UN CITROEN C5 2.0 HDI 2006 . AM RAMAS FARA MOTORINA IN MERS . AM PUS MOTORINA DE LA PECO IAR ACUM NU MAI PORNESTE
CE SA FAC ?
SA PUN NISTE MOTORINA IN FILTRU SI SA INCERC ???
SA VERIFIC POMPA SA NU FIE STRICATA INFUNDATA ?
SA VERIFIC INJECTOARELE ???

Scris: Lun 17-Feb-2014 20:48
de gropitzabogdan
Pune contactul de 2-3 ori si lasa-l 15-20 de secunde si incearca dupa.

Scris: Lun 17-Feb-2014 20:51
de eugenionutz07
vezi ca langa filtrul de motorina ai o pompita o apesi pana cand devine tare, dupa care cu ea apasata desfaci aerisitorul de deasupra filtrului de motorina pentru a elimina aerul din instalatie

Scris: Lun 17-Feb-2014 20:54
de gropitzabogdan
Nu este nevoie de asa ceva. Adica, electronica nu isi face treaba?

Scris: Mar 18-Feb-2014 08:27
de mbc
Trebuie sa iei in considerare posibilitatea ca pompa s-a stricat - se poate strica usor cand ramai fara carburant. Pune contactul si asculta daca suna sau nu.

Scris: Mar 18-Feb-2014 10:57
de crs_crs
mbc scrie:Trebuie sa iei in considerare posibilitatea ca pompa s-a stricat - se poate strica usor cand ramai fara carburant. Pune contactul si asculta daca suna sau nu.
da se aude

Scris: Mar 18-Feb-2014 15:08
de mesersmith
Daca e var I, are pompa in rezervor, dar tot cred ca trebuie sa amorsezi instalatia, pentru ca atunci cand a ramas fara motorina, a bagat aer peste tot. Eu as desface capacul la filtrul de combustibil sau stutul(daca are) si as pune contactul de cateva ori, pana iese motorina curata, fara aer.
Daca e var II, desfaci stutul si dai la pompita de mana aflata langa filtru.

Scris: Mar 18-Feb-2014 15:39
de crs_crs
mesersmith scrie:Daca e var I, are pompa in rezervor, dar tot cred ca trebuie sa amorsezi instalatia, pentru ca atunci cand a ramas fara motorina, a bagat aer peste tot. Eu as desface capacul la filtrul de combustibil sau stutul(daca are) si as pune contactul de cateva ori, pana iese motorina curata, fara aer.
Daca e var II, desfaci stutul si dai la pompita de mana aflata langa filtru.

Am dat la pompita aceea se intareste...deschid aerisitor iese motorina strang la loc si nu porneste.
Apoti pompita sa inmoaie iar....inseamna ca tot mai e aer ? ce sa fac ?
pe furtunul transparent se vede motorina dar foarte putina .

Scris: Mar 18-Feb-2014 16:06
de mesersmith
Pai nu deschizi aerisitorul dupa ce se intareste pompita.
Mai intai deschizi aerisitorul, apoi dai usor la pompita pana nu mai iese aer.
Stangi aerisotul si dai din nou la pompita pana se intareste.
Asta inseamna ca ai scos tot aerul de acolo.
Ar trebui sa porneasca. Poti sa invarti mai mult. Eu am invartit destul de mult pana a pornit.

Scris: Mar 18-Feb-2014 19:46
de crs_crs
mesersmith scrie:Pai nu deschizi aerisitorul dupa ce se intareste pompita.
Mai intai deschizi aerisitorul, apoi dai usor la pompita pana nu mai iese aer.
Stangi aerisotul si dai din nou la pompita pana se intareste.
Asta inseamna ca ai scos tot aerul de acolo.
Ar trebui sa porneasca. Poti sa invarti mai mult. Eu am invartit destul de mult pana a pornit.

pai si nu se duce bateria asa ?
se poate strica sai altceva dak tot incerc si nu merge ?

Scris: Mar 18-Feb-2014 21:22
de sorin.
Cred ca ar trebui sa pui si bateria cateva ore la redresor, apoi sa incerci

Scris: Mie 19-Feb-2014 00:46
de crs_crs
sorin. scrie:Cred ca ar trebui sa pui si bateria cateva ore la redresor, apoi sa incerci
bateria e cumparata de noua acu 1 saptamana . nu are legatura

Scris: Mie 19-Feb-2014 09:46
de mesersmith
Ba are. Bateriile noi nu sunt incarcate suta la suta.
Daca nu invarte cum trebuie si invarte mai incet, presiunea pe care o face pompa de inalta nu va fi suficienta si nu va primi conditie de pornire.

Scris: Mie 19-Feb-2014 13:28
de crs_crs
mesersmith scrie:Ba are. Bateriile noi nu sunt incarcate suta la suta.
Daca nu invarte cum trebuie si invarte mai incet, presiunea pe care o face pompa de inalta nu va fi suficienta si nu va primi conditie de pornire.
dupa ce am luat bateria am mers cu ea vro 30 min ... apoi a murit si nu a mai pornit . nu cred ca este de la asta