C5 II nu mai intra in nici o viteza
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
C5 II nu mai intra in nici o viteza
Salutare
In mers, nu am mai reusit sa schimb nici o viteza.Am tras pe dreapta, cu motorul pornit si tot nu am reusit sa schimb de la punctul mort.Am oprit motorul, apoi am pornit si am reusit sa o bag intr-a doua.Am plecat asa sa ajung mai aproape de casa si chiar am putut sa schimb vitezele, dar foarte greu.Nu se auzea nici un sunet din cutie.Apoi, dintr-o data, nu mai prindeam viteza desi motorul se tura normal/Pana in momentul in care nu a mai plecat deloc de pe loc.Nu a carait si nu caraie nimic in cutie, vitezela se schimba acum normal si usor, parca, ca inainte, pedala insa pare mult mai .."moale" decat era.Ceva idei?
Trebuie schimbat sigur kit-ul ambreiaj?Trebuie si volanta(e dubla?-1.6 hdi 2005)-aveti idee de preturi?
E posibil sa fi iesit planetara sau vreo siguranta?
E posibil sa nu mai fie ulei in cutie?
Pana acum s-a intamplat o sg data sa nu intre in viteze, dar si-a revenit imediat.
Multumesc
In mers, nu am mai reusit sa schimb nici o viteza.Am tras pe dreapta, cu motorul pornit si tot nu am reusit sa schimb de la punctul mort.Am oprit motorul, apoi am pornit si am reusit sa o bag intr-a doua.Am plecat asa sa ajung mai aproape de casa si chiar am putut sa schimb vitezele, dar foarte greu.Nu se auzea nici un sunet din cutie.Apoi, dintr-o data, nu mai prindeam viteza desi motorul se tura normal/Pana in momentul in care nu a mai plecat deloc de pe loc.Nu a carait si nu caraie nimic in cutie, vitezela se schimba acum normal si usor, parca, ca inainte, pedala insa pare mult mai .."moale" decat era.Ceva idei?
Trebuie schimbat sigur kit-ul ambreiaj?Trebuie si volanta(e dubla?-1.6 hdi 2005)-aveti idee de preturi?
E posibil sa fi iesit planetara sau vreo siguranta?
E posibil sa nu mai fie ulei in cutie?
Pana acum s-a intamplat o sg data sa nu intre in viteze, dar si-a revenit imediat.
Multumesc
E posibil sa fi iesit o planetara dar este extrem de putin probabil. Cel mai probabil "s-a tuns" discul de ambreiaj dar cel mai bine e sa schimbi tot kitul ca sa nu umbli "toata ziua, buna ziua" acolo.
Oricum trebuie dusa la un Service si acolo se iau "hotararile exacte". Iti trebuie ceva bani sa sustii reparatia asta. Asta-i clar...
Multa bafta!
Oricum trebuie dusa la un Service si acolo se iau "hotararile exacte". Iti trebuie ceva bani sa sustii reparatia asta. Asta-i clar...
Multa bafta!
-
- pasionat
- Mesaje: 109
- Membru din: Mie 14-Noi-2012 17:35
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
E la vedere oarecum prin carter. Dar nu suficient cat sa poti trage o concluzie corecta privind starea ei.
Mai mult, nu prea poti sa-i verifici jocurile.
Dupa cum povestesti tu, ulei in cutie nu are cum sa nu fie, ca ai fi avut un uruit permanent.
Discul daca e dus, atunci cand reuseai s-o bagi in viteze, nu aveai forta in el, adica se tura motorul si viteza nu crestea proportional.
As verifica timoneria, desi e posibil sa fie si din kit-ul de ambreiaj.
Ar trebui sa verifici atunci cand nu-ti intra daca pistonul de la ambreiaj actioneaza furca.
Faptul ca nu scoate niciun zgomot atunci cand spui ca incerci sa bagi in viteze, mie imi spune ca nu prea e debreiat sau timoneria nu misca parghiile de la cutie.
Si ce sa inteleg, a facut asa si apoi si -a revenit singura?
Mai mult, nu prea poti sa-i verifici jocurile.
Dupa cum povestesti tu, ulei in cutie nu are cum sa nu fie, ca ai fi avut un uruit permanent.
Discul daca e dus, atunci cand reuseai s-o bagi in viteze, nu aveai forta in el, adica se tura motorul si viteza nu crestea proportional.
As verifica timoneria, desi e posibil sa fie si din kit-ul de ambreiaj.
Ar trebui sa verifici atunci cand nu-ti intra daca pistonul de la ambreiaj actioneaza furca.
Faptul ca nu scoate niciun zgomot atunci cand spui ca incerci sa bagi in viteze, mie imi spune ca nu prea e debreiat sau timoneria nu misca parghiile de la cutie.
Si ce sa inteleg, a facut asa si apoi si -a revenit singura?
mesersmith scrie:Discul daca e dus, atunci cand reuseai s-o bagi in viteze, nu aveai forta in el, adica se tura motorul si viteza nu crestea proportional.
?
Exact ce ai scris tu s-a intamplat.Cateva sute de metrii.Adica o turam tare si ea de abia daca se misca de pe loc.Dupa care nu se mai misca deloc, indiferent cat o turam.Si acum, cu motorul pornit, fara sa apas ambreiajul, intra in orice viteza si nu se intampa nimic.Nici nu pleaca de pe loc, nici nu moare motorul, nimic.Ca si cum ar fi in punctul mort in orice viteza as baga
Poate s-a rupt priza cutiei sau butucul discului.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
-
- pasionat
- Mesaje: 109
- Membru din: Mie 14-Noi-2012 17:35
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 109
- Membru din: Mie 14-Noi-2012 17:35
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 134
- Membru din: Vin 09-Dec-2011 16:48
- Localitate: Bucuresti si Piatra Neamt
Salut.
intervin si eu in discutie. Care sunt semnele de "duca" ale unui ambreiaj ?
Intreb pt ca de cateva zile care coincid cu perioada in care masina a fost in service pt revizie, ambreiajul il simt diferit, Tine foarte sus (inainte era jos si masina pleca chiar sprinten as putea spune), acum insa e sus rau si parca pleaca mai incet (nu foarte dar am sesizat diferenta). In plus e si mai tare la apasare. Nu miroase a ars sau incins dar ma gandes ca daca ar fi, fiind si frig nu prea am cum sa sesizez din masina.
Nu merg mult prin oras si as vrea sa ma mai tina un an. Nu a fost schimbat niciodata, masina are 135.000 km.
intervin si eu in discutie. Care sunt semnele de "duca" ale unui ambreiaj ?
Intreb pt ca de cateva zile care coincid cu perioada in care masina a fost in service pt revizie, ambreiajul il simt diferit, Tine foarte sus (inainte era jos si masina pleca chiar sprinten as putea spune), acum insa e sus rau si parca pleaca mai incet (nu foarte dar am sesizat diferenta). In plus e si mai tare la apasare. Nu miroase a ars sau incins dar ma gandes ca daca ar fi, fiind si frig nu prea am cum sa sesizez din masina.
Nu merg mult prin oras si as vrea sa ma mai tina un an. Nu a fost schimbat niciodata, masina are 135.000 km.
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11814
Cel mai nou membru alexseen