Pagina 1 din 2
C5 II nu mai intra in nici o viteza
Scris: Sâm 25-Oct-2014 18:35
de nmario
Salutare
In mers, nu am mai reusit sa schimb nici o viteza.Am tras pe dreapta, cu motorul pornit si tot nu am reusit sa schimb de la punctul mort.Am oprit motorul, apoi am pornit si am reusit sa o bag intr-a doua.Am plecat asa sa ajung mai aproape de casa si chiar am putut sa schimb vitezele, dar foarte greu.Nu se auzea nici un sunet din cutie.Apoi, dintr-o data, nu mai prindeam viteza desi motorul se tura normal/Pana in momentul in care nu a mai plecat deloc de pe loc.Nu a carait si nu caraie nimic in cutie, vitezela se schimba acum normal si usor, parca, ca inainte, pedala insa pare mult mai .."moale" decat era.Ceva idei?
Trebuie schimbat sigur kit-ul ambreiaj?Trebuie si volanta(e dubla?-1.6 hdi 2005)-aveti idee de preturi?
E posibil sa fi iesit planetara sau vreo siguranta?
E posibil sa nu mai fie ulei in cutie?
Pana acum s-a intamplat o sg data sa nu intre in viteze, dar si-a revenit imediat.
Multumesc
Scris: Sâm 25-Oct-2014 19:12
de iuliu m.
E posibil sa fi iesit o planetara dar este extrem de putin probabil. Cel mai probabil "s-a tuns" discul de ambreiaj dar cel mai bine e sa schimbi tot kitul ca sa nu umbli "toata ziua, buna ziua" acolo.
Oricum trebuie dusa la un Service si acolo se iau "hotararile exacte". Iti trebuie ceva bani sa sustii reparatia asta. Asta-i clar...
Multa bafta!
Scris: Sâm 25-Oct-2014 19:13
de nmario
da,..de asta imi era frica...ms frumos de raspuns...
Scris: Sâm 25-Oct-2014 19:18
de nmario
Acum am vazut ca pe loc, cu motorul pornit, intra in orice viteaza fara sa se intample nimic
Scris: Sâm 25-Oct-2014 20:49
de paulsebastiant
ambreiajul schimbat. max 400 ron/kit fara volanta. volanta e la vedere. baffta
Scris: Dum 26-Oct-2014 01:45
de nmario
eu am gasit cel mai ieftin cu 600.Cum adica "la vedere"? Ms
Scris: Dum 26-Oct-2014 10:43
de danutz
Banuiesc ca se refera la verificarea ei cand schimbi ambreiajul !
Scris: Lun 27-Oct-2014 11:12
de mesersmith
E la vedere oarecum prin carter. Dar nu suficient cat sa poti trage o concluzie corecta privind starea ei.
Mai mult, nu prea poti sa-i verifici jocurile.
Dupa cum povestesti tu, ulei in cutie nu are cum sa nu fie, ca ai fi avut un uruit permanent.
Discul daca e dus, atunci cand reuseai s-o bagi in viteze, nu aveai forta in el, adica se tura motorul si viteza nu crestea proportional.
As verifica timoneria, desi e posibil sa fie si din kit-ul de ambreiaj.
Ar trebui sa verifici atunci cand nu-ti intra daca pistonul de la ambreiaj actioneaza furca.
Faptul ca nu scoate niciun zgomot atunci cand spui ca incerci sa bagi in viteze, mie imi spune ca nu prea e debreiat sau timoneria nu misca parghiile de la cutie.
Si ce sa inteleg, a facut asa si apoi si -a revenit singura?
Scris: Lun 27-Oct-2014 13:06
de nmario
mesersmith scrie:Discul daca e dus, atunci cand reuseai s-o bagi in viteze, nu aveai forta in el, adica se tura motorul si viteza nu crestea proportional.
?
Exact ce ai scris tu s-a intamplat.Cateva sute de metrii.Adica o turam tare si ea de abia daca se misca de pe loc.Dupa care nu se mai misca deloc, indiferent cat o turam.Si acum, cu motorul pornit, fara sa apas ambreiajul, intra in orice viteza si nu se intampa nimic.Nici nu pleaca de pe loc, nici nu moare motorul, nimic.Ca si cum ar fi in punctul mort in orice viteza as baga
Scris: Lun 27-Oct-2014 13:20
de cristi_s
Poate s-a rupt priza cutiei sau butucul discului.
Scris: Mie 29-Oct-2014 12:28
de nmario
Scris: Mie 29-Oct-2014 15:26
de paulsebastiant
cam nasol ce este acolo. e si un aspect al motorului de 1.6 pe C5 care uita unde duce daca nu se tine cont de limitele lui
Scris: Mie 29-Oct-2014 18:02
de nmario
In fine, asta e..
Iar vis-a-vis de tinut cont de limite, sa nu crezi ca am facut liniute cu ea.. si m-am intrecut pe autostrada cu bmw-urile..
Scris: Mie 29-Oct-2014 19:39
de paulsebastiant
Nu am spus de tine personal. Cred ca nu ai schimbat tu ambreiajul ĂŽnainte și nici nu ști cum a fost exploatata mașinĂŁ. Spuneam doar ce se se ĂŽntâmplĂŁ. Imaginile spun totul
Scris: Joi 30-Oct-2014 13:25
de silviu.macovei
Salut.
intervin si eu in discutie. Care sunt semnele de "duca" ale unui ambreiaj ?
Intreb pt ca de cateva zile care coincid cu perioada in care masina a fost in service pt revizie, ambreiajul il simt diferit, Tine foarte sus (inainte era jos si masina pleca chiar sprinten as putea spune), acum insa e sus rau si parca pleaca mai incet (nu foarte dar am sesizat diferenta). In plus e si mai tare la apasare. Nu miroase a ars sau incins dar ma gandes ca daca ar fi, fiind si frig nu prea am cum sa sesizez din masina.
Nu merg mult prin oras si as vrea sa ma mai tina un an. Nu a fost schimbat niciodata, masina are 135.000 km.