cele 2 furtune groase din fata motorului

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

negraru dan
just curious
Mesaje: 18
Membru din: Vin 23-Ian-2015 16:13
Localitate: constanta

cele 2 furtune groase din fata motorului

Mesajde negraru dan » Sâm 24-Ian-2015 06:24

cum se numeste piesa din fata motorului cu cele 2 furtune groase.....la supapa de sus tija imi sta deschisa ...e normal ?...si are si ceva umezeala am observat......cine poate sa mi dea niste detalii....merci

min
de-abia inscris
Mesaje: 1
Membru din: Lun 15-Iun-2015 21:27
Localitate: Bucuresti

Mesajde min » Mar 16-Iun-2015 11:20

Salut,

Daca ai 2.2HDI inseamna ca te referi la alimentarea cu aer 'bifurcata'. Sistemul este folosit pentru filtrul de particule, in momentul in care ECU initiaza regenerare se comanda niste electrovalve de vacuum care muta alimentarea cu aer prin furtunul gros care este incalzit cu antigel (pentru a creste temperatura de ardere si a favoriza regenerarea). Eu l-am anulat la amandoua masinile chiar si inainte sa imi anulez FAP-ul si functiona ok regenerarea.

In functie de istoricul masinii (mers preponderent oras sau mai mult drumuri pe afara), FAP-ul dupa 150.000-200.000 incepe sa faca probleme care nu se mai pot rezolva doar cu demontare si spalare cu presiune si solutie speciala. Cel mai sigur pentru functionarea buna a motorului e sa dai jos FAP (sa ii elimini miezul) si fie sa-l anulezi din ECU (cu resoftare), fie sa montezi emulator, fie alte solutii. Daca esti interesat iti pot da detalii si solutii gratis prin PM - nu le scriu aici pentru a nu intra in conflict cu cei care fac resoftari pe bani sau vand emulatoare (am deranjat pe altii pe alte forumuri).

Revenind la alimentarea 'bifurcata', in timp se umple de ulei cele 2 vacuumuri de pe ea; piesa cuprinde 2 clapete ca cele de acceleratie si functioneaza inversat: cand una este deschisa, cealalta trebuie sa fie inchisa. Uleiul provine din turbina care il impinge pe admisie pe furtunul/teava de sub motor, urca apoi prin intercooler si ajunge in aceasta piesa; nu este ceva alarmant daca iti apare ulei acolo, sunt normale pierderi de ulei (cantitati mici) pe langa axul turbinei.

Numai bine.

negraru dan
just curious
Mesaje: 18
Membru din: Vin 23-Ian-2015 16:13
Localitate: constanta

Mesajde negraru dan » Vin 19-Iun-2015 09:09

merci mult...


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo