Salut.
Abia ce am scos filtrul de particule si am facut si schimbul de ulei (mentionez pana in prezent turbina nu mergea) dupa a trebuit sa o duc sa imi reinstaleze softul ca sami ocoleasca eroarea de filtru d eparticule doar ca nu am duso deoarece masina se comporta perfect turbina mergea iar termocupla nu mai pornea de capul ei dar dupa aprox 70km a inceput sami apara erori cu ESP si nivelul de ulei. Credeti ca sunt erori false din cauza ca nu am duso sami refaca softul sau poate sa mai fie ceva?( mentionez nu am joja, e rupta)
filtru de particule
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 3
- Membru din: Joi 29-Ian-2015 19:21
- Localitate: Romania Brasov
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Intrebarea mea e mai degraba cum a luat permisul colegul "dolofanel"?
Tinere, mai pune o virgula, un punct, un "de la capat" ca sa intelegem si noi care sunt datele problemei si sa-ti putem formula o solutie.
Ar trebui sa vezi mai intai daca bucata rupta nu a ramas inauntru si iti impiedica in felul asta orice alta joja sa intre.
Apoi suna pe la dezmembrari pentru o joja de 1.6.
Tinere, mai pune o virgula, un punct, un "de la capat" ca sa intelegem si noi care sunt datele problemei si sa-ti putem formula o solutie.
Ar trebui sa vezi mai intai daca bucata rupta nu a ramas inauntru si iti impiedica in felul asta orice alta joja sa intre.
Apoi suna pe la dezmembrari pentru o joja de 1.6.
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 2
- Membru din: Lun 30-Noi-2015 22:32
- Localitate: TARGOVISTE
filtru particule
nu inteleg de ce trebuie sa scoti filtru ,cand se poate demonta si curata foarte usor
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Re: filtru particule
Intrebarea este de ce unii cumpara masini pe care apoi nu pot sa le intretina? Asta cu filtrul dat jos modifica clasa de poluare, atentie la RAR, iar cu softul modificat la fel.geobucsani scrie:nu inteleg de ce trebuie sa scoti filtru ,cand se poate demonta si curata foarte usor
Eliminarea filtrului de particule la modele Euro 4 nu modifica norma de poluare si nu are probleme la ITP. Punct. Daca nu ma credeti va rog sa faceti ITP-ul la o masina fara FAP.
Eu ma intreb de ce unii cumpara masini diesel ca sa mearga cu ele 4-5 km pe zi in oras.
Referitor la primul post, eliminarea filtrului de particule necesita interventie in software pentru dezactivarea managementului de regenerare si erorile aferente FAP. In mod clar cel care a scos filtrul de particule s-a gandit sa faca economie, in stil pur romanesc - "las' ca merge si asa".
Probabil asta la costat acum o valva EGR. Aprinderea ESP-ului poate fi legata de o nefunctionarea a egr-ului.
Eu ma intreb de ce unii cumpara masini diesel ca sa mearga cu ele 4-5 km pe zi in oras.
Referitor la primul post, eliminarea filtrului de particule necesita interventie in software pentru dezactivarea managementului de regenerare si erorile aferente FAP. In mod clar cel care a scos filtrul de particule s-a gandit sa faca economie, in stil pur romanesc - "las' ca merge si asa".
Probabil asta la costat acum o valva EGR. Aprinderea ESP-ului poate fi legata de o nefunctionarea a egr-ului.
Chiptuning si Anulare FAP Citroen BY DIMSPORT
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Ciudat, adica o masina cu FAP poate avea aceeasi norma de poluare ca o masina fara FAP?Doc scrie:Eliminarea filtrului de particule la modele Euro 4 nu modifica norma de poluare si nu are probleme la ITP. Punct. Daca nu ma credeti va rog sa faceti ITP-ul la o masina fara FAP.
Eu ma intreb de ce unii cumpara masini diesel ca sa mearga cu ele 4-5 km pe zi in oras.
Referitor la primul post, eliminarea filtrului de particule necesita interventie in software pentru dezactivarea managementului de regenerare si erorile aferente FAP. In mod clar cel care a scos filtrul de particule s-a gandit sa faca economie, in stil pur romanesc - "las' ca merge si asa".
Probabil asta la costat acum o valva EGR. Aprinderea ESP-ului poate fi legata de o nefunctionarea a egr-ului.
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187762
Total subiecte 18621
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos