Pagina 1 din 1

filtru de particule

Scris: Joi 29-Ian-2015 19:32
de grasugrasu32
Salut.
Abia ce am scos filtrul de particule si am facut si schimbul de ulei (mentionez pana in prezent turbina nu mergea) dupa a trebuit sa o duc sa imi reinstaleze softul ca sami ocoleasca eroarea de filtru d eparticule doar ca nu am duso deoarece masina se comporta perfect turbina mergea iar termocupla nu mai pornea de capul ei dar dupa aprox 70km a inceput sami apara erori cu ESP si nivelul de ulei. Credeti ca sunt erori false din cauza ca nu am duso sami refaca softul sau poate sa mai fie ceva?( mentionez nu am joja, e rupta)

Scris: Vin 30-Ian-2015 13:31
de marianmarian
cum ai scos filtru?

Scris: Vin 30-Ian-2015 15:24
de iulian.arg
Intrebarea mea e mai degraba cum a luat permisul colegul "dolofanel"? :?

Tinere, mai pune o virgula, un punct, un "de la capat" ca sa intelegem si noi care sunt datele problemei si sa-ti putem formula o solutie.

Ar trebui sa vezi mai intai daca bucata rupta nu a ramas inauntru si iti impiedica in felul asta orice alta joja sa intre.
Apoi suna pe la dezmembrari pentru o joja de 1.6.

filtru particule

Scris: Lun 30-Noi-2015 23:47
de geobucsani
nu inteleg de ce trebuie sa scoti filtru ,cand se poate demonta si curata foarte usor

Re: filtru particule

Scris: Mar 01-Dec-2015 01:58
de urzica
geobucsani scrie:nu inteleg de ce trebuie sa scoti filtru ,cand se poate demonta si curata foarte usor
Intrebarea este de ce unii cumpara masini pe care apoi nu pot sa le intretina? Asta cu filtrul dat jos modifica clasa de poluare, atentie la RAR, iar cu softul modificat la fel. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Scris: Sâm 26-Dec-2015 13:01
de Doc
Eliminarea filtrului de particule la modele Euro 4 nu modifica norma de poluare si nu are probleme la ITP. Punct. Daca nu ma credeti va rog sa faceti ITP-ul la o masina fara FAP.

Eu ma intreb de ce unii cumpara masini diesel ca sa mearga cu ele 4-5 km pe zi in oras.

Referitor la primul post, eliminarea filtrului de particule necesita interventie in software pentru dezactivarea managementului de regenerare si erorile aferente FAP. In mod clar cel care a scos filtrul de particule s-a gandit sa faca economie, in stil pur romanesc - "las' ca merge si asa".
Probabil asta la costat acum o valva EGR. Aprinderea ESP-ului poate fi legata de o nefunctionarea a egr-ului.

Scris: Dum 27-Dec-2015 07:53
de urzica
Doc scrie:Eliminarea filtrului de particule la modele Euro 4 nu modifica norma de poluare si nu are probleme la ITP. Punct. Daca nu ma credeti va rog sa faceti ITP-ul la o masina fara FAP.

Eu ma intreb de ce unii cumpara masini diesel ca sa mearga cu ele 4-5 km pe zi in oras.

Referitor la primul post, eliminarea filtrului de particule necesita interventie in software pentru dezactivarea managementului de regenerare si erorile aferente FAP. In mod clar cel care a scos filtrul de particule s-a gandit sa faca economie, in stil pur romanesc - "las' ca merge si asa".
Probabil asta la costat acum o valva EGR. Aprinderea ESP-ului poate fi legata de o nefunctionarea a egr-ului.
Ciudat, adica o masina cu FAP poate avea aceeasi norma de poluare ca o masina fara FAP? :?: