Pagina 1 din 1
Pornire la cald
Scris: Lun 20-Apr-2015 13:09
de Alex Ge
Salut! Am o problema cu masina si anume:nu porneste la cald.Dimineata nu are niciun fel de problema,dar daca merg 20-25km,opresc motorul si incerc sa il pornesc din nou...nicio sansa.Am intrebat peste tot,fiecare are alta parere,unii spun ca ar fii de la injectoare,altii spun ca ar fii de la compresie.Nimeni nu stie concret,asa ca apelez la ajutorul vostru...a mai intalnit cineva aceasta problema,stie cineva ce defectiune ar putea fii? Multumesc anticipat!
Scris: Lun 20-Apr-2015 14:58
de calorifer4
Senzorul turatie la vibrochen este defect sau posibil o siguranta(alea' mari de 60a) de sub panoul de sigurante la motor face pe proasta la cald, calculatorul de injectie ramane fara alimentare.
Scris: Lun 20-Apr-2015 16:48
de raulolariu
Pe pompa de inalta presiune e un ventil electromagnetic de dozaj.E actionat in impuls de calculator.Scoate-l afara (demontezi conducta de presiune,scoti mufa electrica a ventilului,demontezi cele doua suruburi cu torx de 30 ale lui)si curata-l la ultrasunete.Ideal e sa-l schimbi ,dar e cam piperat la pret.Garantat o sa porneasca.Nu neglija schimbul de filtu carburant.
Scris: Lun 20-Apr-2015 17:19
de urzica
calorifer4 scrie:Senzorul turatie la vibrochen este defect sau posibil o siguranta(alea' mari de 60a) de sub panoul de sigurante la motor face pe proasta la cald, calculatorul de injectie ramane fara alimentare.
Senzorul de pozitie de la axa cu came este cu camp magnetic. Acesta citeste pozitia axei cu came la pornire. Cand este motorul cald se "dilata" in asa fel incat nu mai poate sa citeasca corect si nu mai creeaza conditie de pornire pentru clculatorul ECU, trebuie verificat si inlocuit daca este cazul. (Engine Control Unit). dar cel mai frumos si corect este o interogare de diagnostic cu Lexia.