9HZ (DV6TED4); 9HY (DV6TED4);sunt facute in acceiasi perioada, detin puterea egala 80kw/109cp, turbina este diferita in fuctie de echiparea EURO cu sau fara filtru de particule chiuloasele sunt ''identice'', palier identic, pistoane si biele identice, volanta are echipare 9hz LUK, 9hy Valeo

injectoare BOSCH 9hz, Siemens 9hy, (posibil scaunele sa nu fie identice la chiuloasa cu injectie bosch, siemens, delphi... verifica totusi injectoarele sa detina cote identice la portinjector inainte de montaj) singurul defect care il stiu la acceste motoare ar fi ca ''transpira'' ulei la fiecare 150k km... recomand etansarea lor la fiecare distributie.
Informatia o detin de la echiparea Citroen C4 ph1 1.6 hdi 2004.
9HX (DV6TED4) 90cp, turbina este diferita fata de celalte 2 modele, cutia de viteze este diferita, racord galerie evacuare catalizator cu sau fara filtru de particule diferit , injectoare Bosch diferite, Volanta diferita.
Chiuloasa, supape, tren supape, axe came identice, distributia, pompa apa, radiator si furtune identice cf 9HZ, 9HY. (retine garnitura de chiuloasa de la cea ''noua'' ce cota de reparatie are!, nerecomandat patile chiuloasei inferiora superioara sa fie diferite.)