Pagina 1 din 1

probleme cutie automata c5 2.0 hdi

Scris: Joi 09-Iul-2015 15:20
de andreib 1983
Buna ziua! Am achizitionat recent un citroen c5 2.0 hdi automat din 2001.In urma cu doua zile,in mers,a aparut mesajul AUTOMATIC GEAR FAULT si s-a aprins" service" la bord.In aceste conditii masina se intide la drum greu in treapata 1 iar daca fortezi acceleratia un pic se simt mici socuri,dar nu tot timpul.In treptele 2,3 si 4 masina functioneaza perfect. Dupa vreo 5-6 km in care rulez constant ,eroarea dispare si nu mai apare pana la repornirea motorului(daca masina sta cu motorul oprit cateva ore) Am incercat sa identific problema la mai multi mecanici insa testerul nu s-a putut conecta cu calculatorul cutiei pt a vedea eroarea.Am facut o programare la reprezentanta Citroen Baia Mare pentru luni. Daca ma puteti ajuta cu un sfat ,daca ati avut asfel de probleme si stiti despre ce este vorba v-as fi foarte recunoscator sa-mi comunicati aceste aspecte,macar sa stiu la ce sa ma astept(financiar vorbind) Multumesc!

Scris: Joi 09-Iul-2015 16:25
de iulian.arg
Salut.

Nu mai pierde timpul cu reprezentatele. Sunt degeaba. Or sa incerce in zadar sa caute erori si atat. Nu pot face mai mult si nici nu le poti cere.
Du-te la un service specializat de pe langa tine si care ti-e la indemana macar sa-ti puna un diagnostic.

probleme cutie automata c5 2.0 hdi

Scris: Joi 09-Iul-2015 17:07
de andreib 1983
Am incercat,dar nu au reusit sa-mi puna un diagnostic deoarece nu a reusit conectarea testerului la calculaorul cutiei.

Scris: Joi 09-Iul-2015 19:05
de Beemer
Electrovane....

Re: probleme cutie automata c5 2.0 hdi

Scris: Vin 10-Iul-2015 10:13
de calorifer4
andreib 1983 scrie:Am achizitionat recent un citroen c5 2.0 hdi automat din 2001.

Daca masina la achizitie se prezenta intr-o stare ingrijita si decenta de mers mai mult ca sigur fostul proprietar stia de aceasta problema incercand in repetate randuri sa i dea de cap, schimband uleiul si probabil curatand si blocul hidraulic, operatia fiind simpla si deloc costisitoare la un mecanic priceput, intelegand in final ca problema rezulta din blocul hidraulic cu electrovalve uzate/defecte... a vandut-o.

Daca masina la achizitie se prezenta in stare deplorabila condusa de un sofer gunoier care nu avea habar ca masina trebuie intretinuta corespunzator atunci categoric vei fii tu care va completa lista de reparatie:
- testerul va indica aberatii atunci cand uleiul din cutie este vechi, diagnoza fiind 0
- minim 2 schimburi de ulei @3L/schimb si spalarea blocului hidraulic (inlocuire completa ulei de 5.85L ATF, LT 71141)
- verificarea/aspect electrovalve, bloc hidraulic si discurilor elastice din tren
- conexiune/mufa calculator cv
- comanda timonerie cv (arculete detensionate sau desprinse)
Un cost estimativ fiind de @250/buc lei in cazul in care o electrovalva din bloc e dusa la care adaugi schibul de ulei si manopera. (cod: 38420 febi)
Imagine
poza are titlul explicativ si nu reprezinta realitatea pana nu ai certitudinea ca problema se manifesta datorata de piesa!