probleme cutie 4hp20
Scris: Lun 29-Mar-2021 22:16
mda... am dat peste o problema si nu stiu sa ii dau de cap...
se ia una bucata c5 cu motor 2.2hdi si cutie tonomata 4hp20. masina este a unui amic, nu a mea... dintr-o data cutia a murit, la modul ca a inceput sa miorlaie pompa de ulei din ea si mergea doar 2-3 minute apoi ramanea muta. oprea 1-2 minute, pornea si iar mergea cateva minute maxim iar cat timp mergea schimba perfect. convertizorul nu este vinovat, murea presiunea de la pompa de ulei care alimenta valvele. am luat o cutie de la un bun amic, data jos de pe o masina care a functionat corect (p607 2.2hdi), ce-i drept acum 2-3 ani. am montat-o impreuna cu convertizorul ei iar acum funcioneaza oarecum in sensul ca nu mai moare dar face filme... la schimbul din 1 in 2 face un soc dar nu tot timpul, la schimbul din 2 in 3 face tot asa soc dar nu tot timpul, cateodata foarte puternic, iar daca o calci tare, cand trebuie sa schimbe din 2 in 3 decupleaza 2 si cand sa cupleze 3... cupleaza tot 2. din 3 in 4 face tot asa, doar ca are socuri mai mici. la retrogradare merge perfect. am incercat sa dat resetare, degeaba. am mutat blocul de valve inclusiv cei 2 senzori de turatie ale masinii care stiu sigur ca mergeau corect, apoi iar resetare, tot degeaba. eu am avut o problema similara cu cutia mea aisin, dar la mine problema a fost de la blocul de valve... nicidecum din mecanica cutiei. uleiul este nou, original.
a mai patit cineva asa ceva? aveti idee ce poate sa fie? imi vine foarte greu sa cred ca are cutia ceva mecanic, dar totusi nu exclud posibilitatea asta. urmatoarea mutare va fi sa desfac vechea cutie sa vad ce a patit pompa de ulei, si eventual sa o iau din cutia asta care functioneaza incorect. totusi, as mai vrea ceva pareri inainte ca sa nu desfac degeaba masina din nou.
mie mi-au zis multi ca astea sunt niste gunoaie de cutii si au pus manuala in loc dar totusi sper sa reusesc sa ii dau de cap...
se ia una bucata c5 cu motor 2.2hdi si cutie tonomata 4hp20. masina este a unui amic, nu a mea... dintr-o data cutia a murit, la modul ca a inceput sa miorlaie pompa de ulei din ea si mergea doar 2-3 minute apoi ramanea muta. oprea 1-2 minute, pornea si iar mergea cateva minute maxim iar cat timp mergea schimba perfect. convertizorul nu este vinovat, murea presiunea de la pompa de ulei care alimenta valvele. am luat o cutie de la un bun amic, data jos de pe o masina care a functionat corect (p607 2.2hdi), ce-i drept acum 2-3 ani. am montat-o impreuna cu convertizorul ei iar acum funcioneaza oarecum in sensul ca nu mai moare dar face filme... la schimbul din 1 in 2 face un soc dar nu tot timpul, la schimbul din 2 in 3 face tot asa soc dar nu tot timpul, cateodata foarte puternic, iar daca o calci tare, cand trebuie sa schimbe din 2 in 3 decupleaza 2 si cand sa cupleze 3... cupleaza tot 2. din 3 in 4 face tot asa, doar ca are socuri mai mici. la retrogradare merge perfect. am incercat sa dat resetare, degeaba. am mutat blocul de valve inclusiv cei 2 senzori de turatie ale masinii care stiu sigur ca mergeau corect, apoi iar resetare, tot degeaba. eu am avut o problema similara cu cutia mea aisin, dar la mine problema a fost de la blocul de valve... nicidecum din mecanica cutiei. uleiul este nou, original.
a mai patit cineva asa ceva? aveti idee ce poate sa fie? imi vine foarte greu sa cred ca are cutia ceva mecanic, dar totusi nu exclud posibilitatea asta. urmatoarea mutare va fi sa desfac vechea cutie sa vad ce a patit pompa de ulei, si eventual sa o iau din cutia asta care functioneaza incorect. totusi, as mai vrea ceva pareri inainte ca sa nu desfac degeaba masina din nou.
mie mi-au zis multi ca astea sunt niste gunoaie de cutii si au pus manuala in loc dar totusi sper sa reusesc sa ii dau de cap...