Buna ziua, sunt nou pe forum si as avea nevoie de ajutorul dumneavoastra in legatura cu un Citroen C5 din 2002 diesel 2.0 HDI.
Detin masina din toamna anului trecut, in luna Decembrie am apelat la un mecanic sa imi schimbe alternatorul, dupa ce l-a schimbat am aflat ca alternatorul vechi intepenise si nu se mai invartea. L-am intrebat daca cureaua s-a frecat, m-a asigurat ca cureaua era buna, se modificase doar pozitia intinzatorului.
Nu ma pricep deloc la mecanica si am avut recent o problema si as vrea sa ma ajutati cu un diagnostic:
Am dat in marsalier, nu am apucat sa eliberez pedala de ambreiaj in totalitate ca am simtit motorul cum se frana singur, masina s-a miscat maxim 1 metru inainte ca motorul sa se opreasca. Imediat observ langa roata dreapta o pata de ulei, deschid capota, vad cureaua de distributie avariata dar nu rupta ( o parte din curea se exfoliase, si unele fire textile s-au infasurat in jurul pieselor din sistemul de distributie )
La joja uleiul era plin, deci n-ar trebui sa fi fost griparea motorului din cauza uleiului problema.
Ulterior incerc sa o pornesc din nou, dupa cateva tentative nereusite in care nu reactiona la cheie, incepe demarorul sa porneasca normal numai ca motorul nu isi lua avant sa porneasca. Mentionez ca avaria de motor sta aprinsa cand activez contactul la cheie.
Intrebare: Mai are rost sa platesc schimbarea curelei de distributie, sau motorul e compromis ? Nu am auzit sunete violente la motor totusi, motorul pare sa se invarta desi am gresit incercand sa o mai pornesc.
Ma ingrijoreaza si pata de ulei care a curs, desi nu am nici o idee cum si de unde a curs.
Curea de distributie C5 1 diesel
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
Re: Curea de distributie C5 1 diesel
daca a patit ceva distributia va trebui sa vezi cati culbutori s-au rupt si sa ii inlocuiesti. motorul in sine poate sa scape cu supapele intacte si costurile de reparatie ceva mai mici. daca ai si supape strambe.... la revedere. da jos capacul de sus de la chiuloasa si vezi in ce stare sunt culbutorii.
totusi, in primul rand verifica daca motorul mai este sincronizat.
totusi, in primul rand verifica daca motorul mai este sincronizat.
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO