Pagina 1 din 1
relanti defectuos
Scris: Sâm 10-Feb-2007 13:06
de mesersmith
ieri pt cateva ore, relantiul functiona total aiurea, adica, atunci cand acceleram si lasam acceleratia sa revina singura in relanti, acesta cobora mult sub 900-1000, undeva pe la 500 si oscila de vreo 2-3 ori pana isi revenea.
am facut un drum de vreo 200 km si tot asa facea(m-am gandit ca poate isi revine)
astazi am pornit masina si totul pare ok.
a mai patiti cineva asa ceva?
Scris: Sâm 10-Feb-2007 16:45
de cbx
motorina,de unde ai alimentat?
Scris: Sâm 10-Feb-2007 23:32
de mesersmith
petrom, euro 4, dar de la o alta statie decat de obicei
Scris: Dum 29-Apr-2007 22:23
de mesersmith
se pare ca doar eu intampin problema asta....
am fost la service la cta si mi-au curatat regulatorul de presiune...dar degeaba
ma enerveaza la culme...
a mai patin cineva ceva similar?
Scris: Lun 27-Iul-2009 22:30
de regnier
ai rezolvat problema cu relantiul? mie mi se mai intampla cateodata sa nu mearga uniform mai ales in treapta a 2 a sau a 3 a daca merg incet, parca ar fi subturata. daca o calc se rezolva, se duce . motorina bag numai de la mol
Scris: Lun 27-Iul-2009 22:34
de mesersmith
la mine cred ca a fost de la motorina pt ca a disparut de la sine...
mai face uneori dar ii trece...
Scris: Lun 27-Iul-2009 22:48
de regnier
de unde bagi de obicei ? ma gandesc sa mai schimb si eu
Scris: Lun 27-Iul-2009 23:05
de mesersmith
in cl nu gasesti decat lukoil rompetrol si petrom...
lukoil e varza, rompetrol la fel...
alimentez doar de la petrom....
cred ca e posedat :<
Scris: Joi 10-Iul-2014 14:55
de calorifer4
De cum a venit vara si folosesc ac-u, motorul cand este cald are momente cand nu tine relantiul

... pur si simplu da sa moara motorul pt 1-2 sec dupa care revine la normal, face cam de 3-4 ori gluma dupa care functioneaza normal... pornesc aerul conditionat, il las pornit 1 min, il opresc si devine posedat!... motorul functioneaza perfect in mers, nu tacane, trocane sau bate, consuma normal 5.8-6.4 ex, 8-9 int. (fuge ca nou, max 195km, in zromania nu prea ai unde ca apare caruta in curba

), alimentez doar de la petrom, omv-petrom, mol si sokar, ofc. motorina cea mai scumpa ca sa scot consum mic de carburant, ulei motor castrol edge 5w30, km reali 228000

.
Mentionez faptul ca Nu prezinta acest simtom cu ac-ul oprit.

Motorul este 2.0hdi 80kw rhz 2003.
Scris: Sâm 12-Iul-2014 11:04
de calorifer4
Am fost la diagnoza cu babuta si reiese ca injectorul nr 2 este mai lenes pe retur.
Val inj. 1 -0.6; inj. 2 +1.3; inj. 3 -0.8; inj 4 -0.6

... 3 mil aruncate pe geam ffs.
Scris: Mar 22-Iul-2014 14:01
de calorifer4

problema rezolvata, motorina de tot cacatul de la Petrom Focsani (aia'scumpa ffs), injectoarele functioneaza perfect, test cu eprubete nu cel electronic si am alimentat de la Sokar cu motorina ieftina

. Desteptu'de mine a curatat si verificat toate conexiunile electrice de la motor, posibil sa fi fost ceva si acolo dar exclud pentru ca nu am descoperit nimic oxidat si nu am tendinta sa spal motorul. M-am plimbat degeaba pe la mecanici si am aruncat si vorba aia un plin de carburant pe geam

.
Scris: Mie 06-Mai-2015 07:04
de nocivu
Salut
Intrebare in legatura cu relantiul 1.6 hdi 109 cp 2007.
Cat a fost vremea mai rece relantiul statea la 500 rpm acum ca sa incalzit afara a scazut relantiul sub 500 rpm.
precizez ca nu oscileaza nu balbaie motorul merge super bine cu acest relanti nici la 500 rpm nu balbaia nu oscila.
Este normal sa stea asa jos relantiul ?