am C5 2002 -HDI 2,2 are cutie tiptronic...
secvential are 4 trepte...
la 100km\h am 2000 turatii
Am fost duminica in provincie(din pacate caci vroiam sa vin si eu la intalnire)si am observat ca are doar 4 trepte????
e posibil asa ceva???
intrebare despre cutie
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Da, e normal... nu ai pierdut nici o treapta. Insa o cutie automata are convertor de cuplu
Nu te plinge.... tu o pui pe D si nu ai treaba, noi trebuie sa mestecam toata ziua in schimabtor. Iar in Bucuresti e o placere , te asigur
Later edit: automatele de pe CX au avut 3 trepte, cele de pe BX 4, etc. Nu e nimic obsolete la cutia ta.
Nu te plinge.... tu o pui pe D si nu ai treaba, noi trebuie sa mestecam toata ziua in schimabtor. Iar in Bucuresti e o placere , te asigur
Later edit: automatele de pe CX au avut 3 trepte, cele de pe BX 4, etc. Nu e nimic obsolete la cutia ta.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Uita-te aici:
http://en.wikipedia.org/wiki/Torque_converter
http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_gearbox
Dupa cum ai vazut, primele automate aveau doar 2 viteze
http://en.wikipedia.org/wiki/Torque_converter
http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_gearbox
Dupa cum ai vazut, primele automate aveau doar 2 viteze
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Se numeste convertizor de cuplu.
Tine locul ambreiajului.
In esenta este un un recipient umplut cu ulei si cu doua turbine, una conectata si actionata de motor cealalta conectata la arborle primar al cutiei de viteze si este antrenata prin cuplajul realizat de uleiul respectiv. Cand turbina de la motor se invarteste aceasta antreneaza uleiul si acesta la randul lui antreneaza turbina cutiei.
Tine locul ambreiajului.
In esenta este un un recipient umplut cu ulei si cu doua turbine, una conectata si actionata de motor cealalta conectata la arborle primar al cutiei de viteze si este antrenata prin cuplajul realizat de uleiul respectiv. Cand turbina de la motor se invarteste aceasta antreneaza uleiul si acesta la randul lui antreneaza turbina cutiei.
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187662
Total subiecte 18613
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11701
Cel mai nou membru catalinos