Pagina 1 din 2

Cutie de viteze manuala C5 HDI

Scris: Mie 10-Oct-2007 09:58
de titzy
Salut

Stie cineva de la ce poate sa fie in cazul in care imi intra greu in vitezele 1 si 2. Asta pana se incalzeste uleiul din cutie. Apoi merge ceva mai bine.

Scris: Mie 10-Oct-2007 10:20
de dj01fad
mergi undeva si verifica urgent ambreiajul. se poate sa nu decupleze complet si in cazul asta iti va strica cutia.

Scris: Mie 10-Oct-2007 10:32
de nicum
Ulei mai gros decit specificatiile producatorului. Mai ales daca problema a aparut de cina a inceput vremea sa se raceasca.

Scris: Joi 11-Oct-2007 10:14
de titzy
nicum scrie:Ulei mai gros decit specificatiile producatorului. Mai ales daca problema a aparut de cina a inceput vremea sa se raceasca.


Problema este generala nu doar de cand a venit frigul
De asemenea tot kitul de ambreiaj este schimbat de curand

Scris: Joi 11-Oct-2007 10:20
de WLD
Ori e ambreiajul reglat gresit, ori ai ulei prea vascos in cutie. Citroen foloseste un ulei mai fluid decat majoritatea constructorilor. Iti trebuie un ulei cu indicativul 75W80

Scris: Vin 12-Oct-2007 13:11
de darian
Am aceeasi senzatie si nu stiu sa fi schimbat cineva uleiul din cutie. Adica eu nu l-am schimbat iar pana la mine interventiile s-au facut la service citro.

Scris: Lun 18-Feb-2008 15:27
de broscut
Si la mine are aceeasi problema: vitezele 1 si 2 intra mai greu, insa doar pana se mai incalzeste; dupa aceea e ok. Stie cineva cum se schimba uleiul la cutia de viteze (ma refer sa-l schimbi singur, fara sa te duci la service) ?

Scris: Lun 18-Feb-2008 19:52
de fiorentino_87
aceasta problema cu vitezele 1 si 2 o am si eu..rog domnii mai priceputi cam cat credeti ca ia un nenea mecanic sa schimbe uleiul respectiv ?

Scris: Lun 18-Feb-2008 22:28
de catalin_dsc
in mod normal nu ar trebui sa iti ia peste 50-100 ron pentru asta,o sa te mai coste ceva si uleiul
daca nu vrei sa folosesti neaparat total iti recomand ulei Elf 75 80 ,se gaseste la orice service renault,nu stiu insa de cati litri ai nevoie insa inainte asigurati-va ca asta e problema si nu altceva

Scris: Lun 18-Feb-2008 23:56
de Bear
Uleiul din cutie nu se schimba decat daca l-ai pierdut! Nu stiu din ce cauza este, dar sigur nu din cauza uleiului! De ce ar intra mai greu doar in 1 si 2? Daca n-ai ulei in cutie intra greu in toate!

Scris: Mar 19-Feb-2008 00:04
de fiorentino_87
da am deja ulei Elf 75w80 si despre asta cineva care are un peugeot partner a fost la baietii de la ats cu aceeasi problema pentru viteza a1a si i-au dat cu nushce solutie si si-a revenit.Si daca zici ca doar atat ma bag sa fac treaba asta.Apropos,dar cu uleiul de servodirectie cum sta treaba,ca as vrea sa vad si starea aluia.

Scris: Mar 19-Feb-2008 01:35
de Bear
Servodirectia e pe acelasi circuit cu suspensia :wink:

Scris: Mar 19-Feb-2008 17:48
de nicum
catalin_dsc scrie:in mod normal nu ar trebui sa iti ia peste 50-100 ron pentru asta,o sa te mai coste ceva si uleiul


50-100 de RON un schimb de ulei de cutie? :shock:
Mecanic auto ma fac.

Scris: Mar 19-Feb-2008 19:43
de sorin_mlsv
,,sicroanele"....atunci cand este frig , la primele plecari din loc, imcearca sa intr. in treapta 4 sau 5 pe loc si dupa aceea 1 , pana se ,, rupe" uleiul .

Scris: Mar 19-Feb-2008 20:14
de fiorentino_87
mama greu mai e la c5...imi iau o dacie pe carburatie ca aia e mai banala :D(glumesc)..si deci sa inteleg ca atunci cand mi se pare ca directia e mai rigida sa vad care cum acolo unde e nivelul la lichidul de suspensie,nu?