Pagina 1 din 4
ambreiaj
Scris: Mar 21-Oct-2008 11:46
de roberto
Stie cineva cum se poate regla pedala de ambreiaj la un c5 hdi? A mea tine sus si as vrea sa o reglez putin, insa nu stiu de unde.
Scris: Mar 21-Oct-2008 17:14
de bakunin99
Si mie mi se pare ca tine cam sus, dar m-am obisnuit. Insa cand e alt sofer pe masina mea cam se plang de ambreiaj

Scris: Dum 26-Oct-2008 21:04
de PEDROS69
Cred ca la c5 ambreiajul este hidraulic,daca cursa pedalei este mai mare inseamna ca ambreiajulda semne de uzura si in viitorul apropiat trebuie cel putin discul de ambreiaj inlocuit.
Scris: Vin 31-Oct-2008 18:47
de Bear
Nu se regleaza... se regleaza singura dupa uzura!
Scris: Vin 31-Oct-2008 19:05
de PEDROS69
adevarat ca se regleaza dupa uzura dar roberto cred ca vroia sa regleze jocul liber al pedalei care era posibil daca ambreiajul avea cablu .
Scris: Vin 31-Oct-2008 19:13
de Bear
Tocmai asta-i problema...
Scris: Mie 12-Noi-2008 20:29
de olimpiuserban
NASOL RAU fratilor ... aceleasi simptome le aveam si eu si nu dadeam importanta .. si azi mi s-a dus dreaq si acu tre sa schimb kit ambreiaj + volanta = 35 de mil

(
stie careva de unde pot procura piese ma ieftine ? ca m-a rupt vestea asta fix inainte de sarbatori..
Scris: Mie 12-Noi-2008 21:17
de mariuss
Volanta de ce? E cu masa dubla?
Cum se manifesta si cati km are masina?
Scris: Mie 12-Noi-2008 21:52
de olimpiuserban
188.000 km
in prima faza cineva mi-a zis de volanta prin vara..ca se scutura cand opresc motoru..
azi la reprezentanta (am fost la schimbu de ulei) mi-au zis si ei de volanta si de ambreiaj ... dupa 10 km a inceput sa-mi trepideze pedala ... apoi a cazut jos ...am oprit motoru, am pornit iar... pedala a urcat sus si a ramas asa.. tzeapana..
maine ma duc sa vad care-i verdictul .. dar am vorbit cu cineva .. si a zis ca daca am probleme si cu volanta e pacat sa nu o schimb si pe aia daca tot se ia jos tot ..
ambreiaj
Scris: Joi 13-Noi-2008 07:55
de PEDROS69
Daca ai 188.000 Km garantat trebuie sa inlocuiesti si volanta care este activa, in sensul ca are sistemul de amortizare a socurilor la pornirea de pe loc integrat in ea (arcurile pe care le avea discul integrate au fost montate in volanta impreuna cu un visco cuplaj), totusi este imbucurator faptul ca a cedat la km acestia, eu am inlocuit la un Wv golf 4 volanta activa, discul de ambreiaj si rulmentul de presiune la 105.000 Km. Cat despre piese ieftine incearca la ADF pe Bd. C-tin Brancoveanu nr. 11, tel. 0213018484,0724687608. Succes.
Scris: Joi 13-Noi-2008 07:58
de olimpiuserban
man .. eu sunt din Baia Mare..

ambreiaj
Scris: Vin 14-Noi-2008 06:11
de PEDROS69
Imi cer scuze, am crezut ca esti din Bucuresti.......
revin la problema cu pedala
Scris: Vin 14-Noi-2008 19:15
de roberto
Revin la problema cu pedala de ambreiaj. Eu unul nu cred ca sunt semne avansate de uzura. Uzura clar ca exista, insa nu atat cat sa ma faca sa schimb ambreiajul. De aceea mai intreb odata. Cum pot regla cursa pedalei de ambreiaj? Hai fratilor cineva trebuie sa stie raspunsul. Problema este ca mie imi debraiaza pedala foarte sus, la limita superioaransi asta ma deranjeaza deoarece trebuie sa calc pedala foarte putin si imi debraiaza in suturi, cu zmucituri
Scris: Vin 14-Noi-2008 20:02
de khan
presupun ca intelegi limba in care scrii?!?! NU SE REGLEAZA!!!! se autoregleaza, in fct de uzura, pe masura ce uzura se accentueaza, se ridica si pedala. acuma e destul de clar?
Scris: Vin 14-Noi-2008 20:39
de mesersmith
debreiere sus, cu smuncituri si suturi?... kit ambreiaj... nu stiu daca si volanta...