
motorul nu trage suficient
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
motorul nu trage suficient
Am masina de mai bine de 3 ani, asa ca zic eu ca o cunosc destul de bine.De la o vreme am observat ca motorul, un HDI de 2000cmc si 110 CP, nu mai trage asa cum eram eu invatat. In sensul ca are un timp cam mare de "gandire" la acceleratie. Nu stiu care ar putea fi motivul. Filtru de motorina schimbat, filtrul de aer la fel, am pus masina pe tester nu da nici o eroare. Sunt curios comportamentul la alte masini este la fel? Se observa aceasta lipsa de "vlaga" mai ales in viteza a 5-a si daca am ceva greutate ( ex.5 persoane in masina). Daca cineva imi poate da ceva idei 

-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
motorul nu mai trage
s-ar putea sa nu iti mai mearga debitmetrul de aer cum trebuie il poti verifica prin decuplarea mufei de legatura daca este din cauza lui normal ar trebui sa simti o imbunatatire in dinamica masinii, a doua cauza ar fi turbina de supraalimentare daca este cu geometrie variabila trebuie sa vezi daca tija care actioneaza paletele active ale turbinei face cursa completa la turatii ridicate. de asemenea ar trebui verificata etanseitatea intercoollerului.
MESERIAS
-
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
Stai linistit, ca pe mine aceasta problema m-a disperat la culme ceva timp;la reprezentanta incerca un smecher sa-mi bage pe gat un regulator de presiune de la pompa de inalta, cica ar fi infundat si de aia nu trage.Dar de ce pe pilot automat fugea de manca jar, iar din pedala nu?Nu te sfatuiesc sa arunci banii pe geam dupa urechea fiecarui "specialist",pt ca acel regulat...or costa doar...18 mil(nou);oare pompa completa cat face?(nici nu am curaj sa intreb).Incearca sa vezi daca e vreo diferenta cand accelerezi continuu din butonul de crestere a vitezei de la pilotul automat(tii apasat continuu) si acceleratia din pedala;daca da, ai aceeasi problema cum am avut eu, dar acum sunt multumit ca si-a revenit.Am fost la testere, verificari dar totul era ok(pe calculator)...in schimb pe strada...La mine cred ca a fost de vina motorina naspa, si am mai scapat si ceva mizerii dintr-un bidon
Acum am motorina de la Lukoil din Ucraina si nu prea-mi sta careva in fata, iar consumul e f bun, mai ales ca o si calc.In concluzie :RABDARE, si schimba sursa de carburant cu una mai buna.Bafta si astept vesti, pt ca sunt curios!

-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
gaseste prima data filtrul de aer, din filtru iese o tubulatura rotunda care merge spre galerie intre filtru si galerie se afla debitmetrul il recunosti dupa faptul ca in teava aia de plastic este prinsa o piesa cu doua coliere metalice si din ea pleaca 4 fire (mufa de care vorbeam ), ti-am descris cum sa-l gasesti deoarece cred ca difera pozitionarea la mine eu avand motorul de 138 CP si acesta se afla cum privesti din fata masinii in partea dreapta aprox. intre motor si baterie practic sant singurele fire vizibile la suprafata motorului .succes!
MESERIAS
-
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
Beemer, in caz ca n-ai remarcat cu atentie, motorina este din "Ucraina", am alimentat personal din Cernauti, deci nu este "aghiazma" de care spui tu si pe care o gasesti la noi;daca ai indoieli, poate o sa ai ocazia sa o testezi; eu am testat-o de vreo 3 luni incoace iar masina manca jar, iar cand am pus doar 30 l de la Petrom, peste jumate de plin care-l mai aveam, dupa cativa km deja s-a schimbat situatia...mai putina vlaga.Si alt aspect: de acolo am luat motorina la un pic peste jumate din pretul de la noi, deci mai intai o poti testa si apoi...comments.Cu stima !
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
eu alimentez constant din lukoil romania, care mi se pare mult mai buna decat petrom. acum am pus din gresala mol si merge putin mai bine (aparent). nu stiu daca continuu cu testele. intr-o perioada mi se parea ca lukoil e cea mai buna, acum...
La subiect: cand ai facut ultimul schimb de ulei?
La subiect: cand ai facut ultimul schimb de ulei?
"If in doubt, flat out!"
Fiecare are cate un brand petrolier preferat. Eu am alta teorie. Nu conteaza asa mutl daca este petrom, lukoil sau alta marca... conteaza locul de unde bagi. Si lukoil si petrom au benzinarii mai vechi poate sau cu oameni mai delasatori sa spunem, unde apar probleme. deci in alta ordine de idei atentie la petromul de la iesirea din Ploiesti spre bucuresti, atentie la Petromul din apropiere de Piata Gemeni din Bucuresti, atentie la Lukoil de pe 1 decembrie din Bucuresti, si atentie la benzinariile cu aspect mai ponosit..daka respectivului ii este lene sa dea cu matura sigur ii este lene sa verifice si echipamentele din rezervoare, sau daca exista lucruri ruginite la vedere sigur pot fi si alte probleme.
Rompetrol si Omv nu mi-au facut probleme pana acum, dar benzinariile acelea mici cu o pompa de provincie ale Rompetrol nu imi inspira incredere.
Rompetrol si Omv nu mi-au facut probleme pana acum, dar benzinariile acelea mici cu o pompa de provincie ale Rompetrol nu imi inspira incredere.
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo