motorul nu trage suficient

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

roberto
simpatizant
Mesaje: 80
Membru din: Mar 01-Mai-2007 21:58
Localitate: slobozia

motorul nu trage suficient

Mesajde roberto » Mie 18-Feb-2009 18:33

Am masina de mai bine de 3 ani, asa ca zic eu ca o cunosc destul de bine.De la o vreme am observat ca motorul, un HDI de 2000cmc si 110 CP, nu mai trage asa cum eram eu invatat. In sensul ca are un timp cam mare de "gandire" la acceleratie. Nu stiu care ar putea fi motivul. Filtru de motorina schimbat, filtrul de aer la fel, am pus masina pe tester nu da nici o eroare. Sunt curios comportamentul la alte masini este la fel? Se observa aceasta lipsa de "vlaga" mai ales in viteza a 5-a si daca am ceva greutate ( ex.5 persoane in masina). Daca cineva imi poate da ceva idei :?:

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Mie 18-Feb-2009 18:46

nu am C5, dar ma gandesc ca ar putea sa fie si de la carburantul folosit, care intre timp poate ti-a mai dereglat cate ceva pe la masina

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

motorul nu mai trage

Mesajde PEDROS69 » Mie 18-Feb-2009 19:56

s-ar putea sa nu iti mai mearga debitmetrul de aer cum trebuie il poti verifica prin decuplarea mufei de legatura daca este din cauza lui normal ar trebui sa simti o imbunatatire in dinamica masinii, a doua cauza ar fi turbina de supraalimentare daca este cu geometrie variabila trebuie sa vezi daca tija care actioneaza paletele active ale turbinei face cursa completa la turatii ridicate. de asemenea ar trebui verificata etanseitatea intercoollerului.
MESERIAS

danutz
pasionat
Mesaje: 593
Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
Localitate: Falticeni-Suceava
Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
2: Ex : C 5 I și C 5 II
3: Tel : 0745.81.83.40

Mesajde danutz » Mie 18-Feb-2009 20:17

Stai linistit, ca pe mine aceasta problema m-a disperat la culme ceva timp;la reprezentanta incerca un smecher sa-mi bage pe gat un regulator de presiune de la pompa de inalta, cica ar fi infundat si de aia nu trage.Dar de ce pe pilot automat fugea de manca jar, iar din pedala nu?Nu te sfatuiesc sa arunci banii pe geam dupa urechea fiecarui "specialist",pt ca acel regulat...or costa doar...18 mil(nou);oare pompa completa cat face?(nici nu am curaj sa intreb).Incearca sa vezi daca e vreo diferenta cand accelerezi continuu din butonul de crestere a vitezei de la pilotul automat(tii apasat continuu) si acceleratia din pedala;daca da, ai aceeasi problema cum am avut eu, dar acum sunt multumit ca si-a revenit.Am fost la testere, verificari dar totul era ok(pe calculator)...in schimb pe strada...La mine cred ca a fost de vina motorina naspa, si am mai scapat si ceva mizerii dintr-un bidon :cry: Acum am motorina de la Lukoil din Ucraina si nu prea-mi sta careva in fata, iar consumul e f bun, mai ales ca o si calc.In concluzie :RABDARE, si schimba sursa de carburant cu una mai buna.Bafta si astept vesti, pt ca sunt curios!

roberto
simpatizant
Mesaje: 80
Membru din: Mar 01-Mai-2007 21:58
Localitate: slobozia

Mesajde roberto » Joi 19-Feb-2009 08:58

Petros69 spune si mie te rog unde este mufa aia de la debimetrul de aer?

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Joi 19-Feb-2009 10:36

gaseste prima data filtrul de aer, din filtru iese o tubulatura rotunda care merge spre galerie intre filtru si galerie se afla debitmetrul il recunosti dupa faptul ca in teava aia de plastic este prinsa o piesa cu doua coliere metalice si din ea pleaca 4 fire (mufa de care vorbeam ), ti-am descris cum sa-l gasesti deoarece cred ca difera pozitionarea la mine eu avand motorul de 138 CP si acesta se afla cum privesti din fata masinii in partea dreapta aprox. intre motor si baterie practic sant singurele fire vizibile la suprafata motorului .succes!
MESERIAS

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 19-Feb-2009 15:34

citi km are masina? cel mai probabil sint electrovanele (sau numai una). problema e ca multe merg actionate din softul de testare, dar in fapt nu isi fac treaba. ar trebui sa incerci cu unele despre care stii ca sint bune.

Beemer
pasionat
Mesaje: 367
Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
Localitate: Gherla
Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002

Mesajde Beemer » Vin 20-Feb-2009 17:18

danutz scrie:... Acum am motorina de la Lukoil din Ucraina si nu prea-mi sta careva in fata...


lol scuza-ma amice dar motorina le la Lukoil este cea ma praf dintre toate de pe piata...nu stiu cum de tu o lauzi...cred ca esti primul pe care il aud :)

danutz
pasionat
Mesaje: 593
Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
Localitate: Falticeni-Suceava
Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
2: Ex : C 5 I și C 5 II
3: Tel : 0745.81.83.40

Mesajde danutz » Dum 22-Feb-2009 19:02

Beemer, in caz ca n-ai remarcat cu atentie, motorina este din "Ucraina", am alimentat personal din Cernauti, deci nu este "aghiazma" de care spui tu si pe care o gasesti la noi;daca ai indoieli, poate o sa ai ocazia sa o testezi; eu am testat-o de vreo 3 luni incoace iar masina manca jar, iar cand am pus doar 30 l de la Petrom, peste jumate de plin care-l mai aveam, dupa cativa km deja s-a schimbat situatia...mai putina vlaga.Si alt aspect: de acolo am luat motorina la un pic peste jumate din pretul de la noi, deci mai intai o poti testa si apoi...comments.Cu stima !

vasy
pasionat
Mesaje: 205
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 19:23
Localitate: Oradea

Mesajde vasy » Lun 23-Feb-2009 18:31

Confirm
Motorina din Ucraina = cifra octanica cu motorina de Austria de langa rafinaria OMV, in rest merge...

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 23-Feb-2009 18:47

eu de cate ori am alimentat de la lukoil, am avut probleme sau nu mai tragea masina...
vorbesc doar de lukoil romania...

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Lun 23-Feb-2009 20:17

eu alimentez constant din lukoil romania, care mi se pare mult mai buna decat petrom. acum am pus din gresala mol si merge putin mai bine (aparent). nu stiu daca continuu cu testele. intr-o perioada mi se parea ca lukoil e cea mai buna, acum...

La subiect: cand ai facut ultimul schimb de ulei?
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 799
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Lun 23-Feb-2009 22:19

Eu sunt pentru Mol :) :)

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Mar 24-Feb-2009 07:30

Fiecare are cate un brand petrolier preferat. Eu am alta teorie. Nu conteaza asa mutl daca este petrom, lukoil sau alta marca... conteaza locul de unde bagi. Si lukoil si petrom au benzinarii mai vechi poate sau cu oameni mai delasatori sa spunem, unde apar probleme. deci in alta ordine de idei atentie la petromul de la iesirea din Ploiesti spre bucuresti, atentie la Petromul din apropiere de Piata Gemeni din Bucuresti, atentie la Lukoil de pe 1 decembrie din Bucuresti, si atentie la benzinariile cu aspect mai ponosit..daka respectivului ii este lene sa dea cu matura sigur ii este lene sa verifice si echipamentele din rezervoare, sau daca exista lucruri ruginite la vedere sigur pot fi si alte probleme.
Rompetrol si Omv nu mi-au facut probleme pana acum, dar benzinariile acelea mici cu o pompa de provincie ale Rompetrol nu imi inspira incredere.

Beemer
pasionat
Mesaje: 367
Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
Localitate: Gherla
Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002

Mesajde Beemer » Joi 26-Feb-2009 00:15

vasy scrie:Confirm
Motorina din Ucraina = cifra octanica cu motorina de Austria de langa rafinaria OMV, in rest merge...


e cifra cetanica la diesel ;) octanica este numai la benzina


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo