Pagina 1 din 3

motorul nu trage suficient

Scris: Mie 18-Feb-2009 18:33
de roberto
Am masina de mai bine de 3 ani, asa ca zic eu ca o cunosc destul de bine.De la o vreme am observat ca motorul, un HDI de 2000cmc si 110 CP, nu mai trage asa cum eram eu invatat. In sensul ca are un timp cam mare de "gandire" la acceleratie. Nu stiu care ar putea fi motivul. Filtru de motorina schimbat, filtrul de aer la fel, am pus masina pe tester nu da nici o eroare. Sunt curios comportamentul la alte masini este la fel? Se observa aceasta lipsa de "vlaga" mai ales in viteza a 5-a si daca am ceva greutate ( ex.5 persoane in masina). Daca cineva imi poate da ceva idei :?:

Scris: Mie 18-Feb-2009 18:46
de mariusbv
nu am C5, dar ma gandesc ca ar putea sa fie si de la carburantul folosit, care intre timp poate ti-a mai dereglat cate ceva pe la masina

motorul nu mai trage

Scris: Mie 18-Feb-2009 19:56
de PEDROS69
s-ar putea sa nu iti mai mearga debitmetrul de aer cum trebuie il poti verifica prin decuplarea mufei de legatura daca este din cauza lui normal ar trebui sa simti o imbunatatire in dinamica masinii, a doua cauza ar fi turbina de supraalimentare daca este cu geometrie variabila trebuie sa vezi daca tija care actioneaza paletele active ale turbinei face cursa completa la turatii ridicate. de asemenea ar trebui verificata etanseitatea intercoollerului.

Scris: Mie 18-Feb-2009 20:17
de danutz
Stai linistit, ca pe mine aceasta problema m-a disperat la culme ceva timp;la reprezentanta incerca un smecher sa-mi bage pe gat un regulator de presiune de la pompa de inalta, cica ar fi infundat si de aia nu trage.Dar de ce pe pilot automat fugea de manca jar, iar din pedala nu?Nu te sfatuiesc sa arunci banii pe geam dupa urechea fiecarui "specialist",pt ca acel regulat...or costa doar...18 mil(nou);oare pompa completa cat face?(nici nu am curaj sa intreb).Incearca sa vezi daca e vreo diferenta cand accelerezi continuu din butonul de crestere a vitezei de la pilotul automat(tii apasat continuu) si acceleratia din pedala;daca da, ai aceeasi problema cum am avut eu, dar acum sunt multumit ca si-a revenit.Am fost la testere, verificari dar totul era ok(pe calculator)...in schimb pe strada...La mine cred ca a fost de vina motorina naspa, si am mai scapat si ceva mizerii dintr-un bidon :cry: Acum am motorina de la Lukoil din Ucraina si nu prea-mi sta careva in fata, iar consumul e f bun, mai ales ca o si calc.In concluzie :RABDARE, si schimba sursa de carburant cu una mai buna.Bafta si astept vesti, pt ca sunt curios!

Scris: Joi 19-Feb-2009 08:58
de roberto
Petros69 spune si mie te rog unde este mufa aia de la debimetrul de aer?

Scris: Joi 19-Feb-2009 10:36
de PEDROS69
gaseste prima data filtrul de aer, din filtru iese o tubulatura rotunda care merge spre galerie intre filtru si galerie se afla debitmetrul il recunosti dupa faptul ca in teava aia de plastic este prinsa o piesa cu doua coliere metalice si din ea pleaca 4 fire (mufa de care vorbeam ), ti-am descris cum sa-l gasesti deoarece cred ca difera pozitionarea la mine eu avand motorul de 138 CP si acesta se afla cum privesti din fata masinii in partea dreapta aprox. intre motor si baterie practic sant singurele fire vizibile la suprafata motorului .succes!

Scris: Joi 19-Feb-2009 15:34
de khan
citi km are masina? cel mai probabil sint electrovanele (sau numai una). problema e ca multe merg actionate din softul de testare, dar in fapt nu isi fac treaba. ar trebui sa incerci cu unele despre care stii ca sint bune.

Scris: Vin 20-Feb-2009 17:18
de Beemer
danutz scrie:... Acum am motorina de la Lukoil din Ucraina si nu prea-mi sta careva in fata...


lol scuza-ma amice dar motorina le la Lukoil este cea ma praf dintre toate de pe piata...nu stiu cum de tu o lauzi...cred ca esti primul pe care il aud :)

Scris: Dum 22-Feb-2009 19:02
de danutz
Beemer, in caz ca n-ai remarcat cu atentie, motorina este din "Ucraina", am alimentat personal din Cernauti, deci nu este "aghiazma" de care spui tu si pe care o gasesti la noi;daca ai indoieli, poate o sa ai ocazia sa o testezi; eu am testat-o de vreo 3 luni incoace iar masina manca jar, iar cand am pus doar 30 l de la Petrom, peste jumate de plin care-l mai aveam, dupa cativa km deja s-a schimbat situatia...mai putina vlaga.Si alt aspect: de acolo am luat motorina la un pic peste jumate din pretul de la noi, deci mai intai o poti testa si apoi...comments.Cu stima !

Scris: Lun 23-Feb-2009 18:31
de vasy
Confirm
Motorina din Ucraina = cifra octanica cu motorina de Austria de langa rafinaria OMV, in rest merge...

Scris: Lun 23-Feb-2009 18:47
de mesersmith
eu de cate ori am alimentat de la lukoil, am avut probleme sau nu mai tragea masina...
vorbesc doar de lukoil romania...

Scris: Lun 23-Feb-2009 20:17
de mbc
eu alimentez constant din lukoil romania, care mi se pare mult mai buna decat petrom. acum am pus din gresala mol si merge putin mai bine (aparent). nu stiu daca continuu cu testele. intr-o perioada mi se parea ca lukoil e cea mai buna, acum...

La subiect: cand ai facut ultimul schimb de ulei?

Scris: Lun 23-Feb-2009 22:19
de urzica
Eu sunt pentru Mol :) :)

Scris: Mar 24-Feb-2009 07:30
de bogdan78
Fiecare are cate un brand petrolier preferat. Eu am alta teorie. Nu conteaza asa mutl daca este petrom, lukoil sau alta marca... conteaza locul de unde bagi. Si lukoil si petrom au benzinarii mai vechi poate sau cu oameni mai delasatori sa spunem, unde apar probleme. deci in alta ordine de idei atentie la petromul de la iesirea din Ploiesti spre bucuresti, atentie la Petromul din apropiere de Piata Gemeni din Bucuresti, atentie la Lukoil de pe 1 decembrie din Bucuresti, si atentie la benzinariile cu aspect mai ponosit..daka respectivului ii este lene sa dea cu matura sigur ii este lene sa verifice si echipamentele din rezervoare, sau daca exista lucruri ruginite la vedere sigur pot fi si alte probleme.
Rompetrol si Omv nu mi-au facut probleme pana acum, dar benzinariile acelea mici cu o pompa de provincie ale Rompetrol nu imi inspira incredere.

Scris: Joi 26-Feb-2009 00:15
de Beemer
vasy scrie:Confirm
Motorina din Ucraina = cifra octanica cu motorina de Austria de langa rafinaria OMV, in rest merge...


e cifra cetanica la diesel ;) octanica este numai la benzina