gasit furtunase rupte la rotile din fata?!?!

sfere, dozatoare, pompe, LDS, etc Âşi tren de rulare.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Beemer
pasionat
Mesaje: 367
Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
Localitate: Gherla
Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002

Mesajde Beemer » Vin 20-Iul-2007 00:50

nu stiu ce fel de ulei era pe contra-aripi...si cu partea cu verificatu nivelului la ulei nu am reusit sa imi dau seama de nivel....nu am gasit nici un indicator de nivel sau ceva;atat am reusit sa vad ,printre gaurile alea de la palnia cum desfaci capacu de la rezervorul de lds, ca este lichid de culoare portocalie...insa nu stiu daca ii destul sau ce nivel este

Avatar utilizator
BauBau
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 06-Noi-2006 22:20
Localitate: SB

Mesajde BauBau » Vin 20-Iul-2007 09:07

Ai primit manual la masina? (daca nu roaga-l frumos pe EugenRo, care este totdeuna binevoitor :D si sigur te poate lamuri el in leg cu asta) uite-te care este rezervorul de lichid LDS si iti arata acolo cum citesti nivelul (imposibil sa nu observi nivelul)...
In mare e cam asa: in partea stanga cum stai cu fata la masina desfaci aparatoarea de plastic si sub trebuie sa il gasesti...uite-te atent ca se vede nivelul de min si max, uite-te mai atent ca o sa observi si pana unde ajunge nivelul LDS-ului...
Oricum mie mi-i se pare imposibil sa iti piarda ulei hidraulic de atata timp si sa nu fi ramas fara, sunt presiuni foarte mari pe sistem, ai fi ramas pana acum de cateva ori fara ulei chiar si la cel mai mic por...
Si sa nu uitam ca o picatura de ulei pe praf poate sa se intinda si de 10 ori mai mult...
Pata de ulei unde o ai mai exact?

Beemer
pasionat
Mesaje: 367
Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
Localitate: Gherla
Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002

Mesajde Beemer » Vin 20-Iul-2007 17:18

BauBau scrie:Pata de ulei unde o ai mai exact?

uita-te in poze deci ii exact in spatele telescopului

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Mesajde videosuzy » Lun 02-Mar-2009 15:20

Confirm, daca mai era cazul, in 2009, ca acele furtunase de cauciuc ce intra, sus, sub aripa, intr-o conducta subtire de...aluminiu cred, sunt de la returul sistemului "hidraulic"...
Azi am gasit unul rupt, de sus, ca-n primul post (deci dupa aproape 6 ani si 105.000km...
Am taiat restul de pe conducta de metal, am cuplat conducta (e putin intins la pozitia sus de tot, insa am aplecat foarte putin conducta, ca sa-i dau libertate...).
Am facut comanda prin Champion (175 lei cu tot cu montaj, ambele: dreapta si stanga pentru ca au aceeasi vechime, deci acelasi gred de imbatranire, eu fiind adeptul schimbarii ambelor repere ce sunt "in oglinda")...

Totodata am sesizat usoare "balbe" la viraj total dreapta/stanga, semn ce ma avertizeaza ca am pierdut putin lichid...dar n-are rost sa fac acum completarea cand piesele vin peste o saptamana...Daca cumva se accentueaza (ceea ce nu cred ca nu mai ampe unde pierde) atunci am sa merg sa fac completarea pana la inlocuirea acelor conducte de cauciuc...

Cu stima,

Cata

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Mesajde videosuzy » Mar 10-Mar-2009 18:27

videosuzy scrie:Confirm, daca mai era cazul, in 2009, ca acele furtunase de cauciuc ce intra, sus, sub aripa, intr-o conducta subtire de...aluminiu cred, sunt de la returul sistemului "hidraulic"...
Azi am gasit unul rupt, de sus, ca-n primul post (deci dupa aproape 6 ani si 105.000km...
Am taiat restul de pe conducta de metal, am cuplat conducta (e putin intins la pozitia sus de tot, insa am aplecat foarte putin conducta, ca sa-i dau libertate...).
Am facut comanda prin Champion (175 lei cu tot cu montaj, ambele: dreapta si stanga pentru ca au aceeasi vechime, deci acelasi gred de imbatranire, eu fiind adeptul schimbarii ambelor repere ce sunt "in oglinda")...

Totodata am sesizat usoare "balbe" la viraj total dreapta/stanga, semn ce ma avertizeaza ca am pierdut putin lichid...dar n-are rost sa fac acum completarea cand piesele vin peste o saptamana...Daca cumva se accentueaza (ceea ce nu cred ca nu mai ampe unde pierde) atunci am sa merg sa fac completarea pana la inlocuirea acelor conducte de cauciuc...

Cu stima,

Cata


Azi am reusit sa ajung (m-au chemat de vineri dar am avut programul foarte incarcat) si sa inlocuiesc racordurile....(doar cel pe dreapta a fost rupt insa, precum bancul cu reumatismul, am considerat ca ambele, avand aceeasi varsta, au si acelasi grad de uzura...(asa am procedat cu tot: bielete antiruliu, capete de bara...etc...tot ce-a fost "in oglinda" am schimbat "x 2")...

Cu stima

Beemer
pasionat
Mesaje: 367
Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
Localitate: Gherla
Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002

Mesajde Beemer » Dum 15-Mar-2009 10:32

videosuzy scrie:
videosuzy scrie:Confirm, daca mai era cazul, in 2009, ca acele furtunase de cauciuc ce intra, sus, sub aripa, intr-o conducta subtire de...aluminiu cred, sunt de la returul sistemului "hidraulic"...
Azi am gasit unul rupt, de sus, ca-n primul post (deci dupa aproape 6 ani si 105.000km...
Am taiat restul de pe conducta de metal, am cuplat conducta (e putin intins la pozitia sus de tot, insa am aplecat foarte putin conducta, ca sa-i dau libertate...).
Am facut comanda prin Champion (175 lei cu tot cu montaj, ambele: dreapta si stanga pentru ca au aceeasi vechime, deci acelasi gred de imbatranire, eu fiind adeptul schimbarii ambelor repere ce sunt "in oglinda")...

Totodata am sesizat usoare "balbe" la viraj total dreapta/stanga, semn ce ma avertizeaza ca am pierdut putin lichid...dar n-are rost sa fac acum completarea cand piesele vin peste o saptamana...Daca cumva se accentueaza (ceea ce nu cred ca nu mai ampe unde pierde) atunci am sa merg sa fac completarea pana la inlocuirea acelor conducte de cauciuc...

Cu stima,

Cata


Azi am reusit sa ajung (m-au chemat de vineri dar am avut programul foarte incarcat) si sa inlocuiesc racordurile....(doar cel pe dreapta a fost rupt insa, precum bancul cu reumatismul, am considerat ca ambele, avand aceeasi varsta, au si acelasi grad de uzura...(asa am procedat cu tot: bielete antiruliu, capete de bara...etc...tot ce-a fost "in oglinda" am schimbat "x 2")...

Cu stima


inseamna ca te tine buzunarul :)

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Mesajde videosuzy » Dum 15-Mar-2009 16:08

Beemer scrie:..................................
inseamna ca te tine buzunarul :)


Un mod de a privi problema, daca ma gandesc mai bine...
Prefer sa ajung mai rar atat la service cat si sa plang cu cine stie ce probleme pe acest forum...
"Off...acum o luna am schimbat racordul la roata din stanga si azi am gasit rupt racordul si la cea din dreapta"...
"...s-a dus si bieleta antirului pe dreapta...si doar ce am fost la service acum o luna cu cea de pe stanga..."...

Daca ar exista o modalitate tehnica prin care sa "aduni" mesaje cu acelasi subiect, sunt sigur ca, la o anumita perioada, acelasi user posteaza, inca o data, aceeasi problema tehnica dar aparuta la reperul "in oglinda"...

Cu stima,

Cata

Beemer
pasionat
Mesaje: 367
Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
Localitate: Gherla
Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002

Mesajde Beemer » Mie 18-Mar-2009 14:35

acelasi user sunt eu defapt si eu am taiat capetele ramase pe furtunele metalice si le-am bagat inapoi pana la reper si totul merge ok de 1 an incoace :)

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Mesajde videosuzy » Mie 18-Mar-2009 17:35

Beemer scrie:acelasi user sunt eu defapt si eu am taiat capetele ramase pe furtunele metalice si le-am bagat inapoi pana la reper si totul merge ok de 1 an incoace :)


Asta-i bine, insa, acei 2cm taiati tin usor sub tensiune furtunul de retur, atunci cand esti la ultima treapta de sus...si daca mai iei si viraj total dreapta, ai sa vezi ca se cam intinde furtunul existand riscul, fie sa se rupa, fie sa iasa de sus, din teava instalatiei, sau de jos unde-i prin doar cu un colier in dreptul acelui orificiu...

Stima


Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187681
    Total subiecte 18620
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11708
    Cel mai nou membru Ibr_subaib